Banaan, mango en ananas zijn de drie grootste fruitzondesquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nu weer last ja?![]()
Ik kom voorlopig de deur niet meer uit. Zelfs niet naar het personeelsfeest wat ik zelf organiseer. Vanochtend heeft de losse voortand de genadeklap gehad tijdens het tandenpoetsen, net op het werk wipte ik 'm er zo uit. Hij zat zo los dat ik geen andere keuze had
En mijn eigen tandarts is op vakantie en de dienstdoende tandarts daar moest ik meteen aftikken maar hij wou mij nog niet eens het tarief noemen
* Puckzzz staat compleet voor schut nu......
Daar kunnen ze toch niks van zeggen als ze de situatie niet gezien hebben?quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]Oh wat kut!
![]()
Ik zou ook echt de deur niet meer uitgaan als mij dat zou overkomen... Wel stom dat ie niet eens een tarief noemt
Banaan en ananas vind ik ook echt geen hol aan gelukkigquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Banaan, mango en ananas zijn de drie grootste fruitzondesStaan stijf van de suiker
Jaquote:
Vaak kunnen ze toch wel iets inschatten op basis van eerdere ervaringen? Dat je in ieder geval iets weet..quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar kunnen ze toch niks van zeggen als ze de situatie niet gezien hebben?
ananas vind ik wel superlekker, mits vers en rijp. En banaan, mwah. Ze zijn in de aanbiedingquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Banaan en ananas vind ik ook echt geen hol aan gelukkig.
Wel na enige uitleg van mijn kant imo...quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar kunnen ze toch niks van zeggen als ze de situatie niet gezien hebben?
Aw! Gewoon zeggen dat je gevallen bent.... hoef je ook geen rottige vragen te beantwoorden!quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:56 schreef Puckzzz het volgende:
Mja er valt nu niets aan te doen. Wachten op een gebit min of meer. En voordat iedereen mogelijkheden aan begint te dragen. Stiften, kronen, bruggen e.d. is allemaal geen optie. Blijft allemaal niet zitten.
Collega net (terwijl ik niet eens veel zei) Hey! Mis jij nou een tand?? Ben je gevallen ofzo??
Ik...*poef weg*
Kutzooi
Aardbeien zijn heerlijk. En appels. En meloenenquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ananas vind ik wel superlekker, mits vers en rijp. En banaan, mwah. Ze zijn in de aanbiedingmaar ik weet dat het dikmakers zijn dus beperk ik de banaantoevoer een beetje.
Aardbeiers
Meloenenquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Aardbeien zijn heerlijk. En appels. En meloenen.
Jaaaa kiwi goldquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
En rijpe peren nomnom!
En en en kiwi gold! Frambozen WAAAA zo lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |