abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:05:21 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_111079074
Ik had 29-01 bij Saturn een iphone gekocht. Samen met een bumper (voor de zijkant) nu haal ik net die bumper eraf en zie ik krassen op de zijkant van mijn iphone. Niet heel goed zichtbaar, maar ze zitten er wel. Meerdere.

Nu heb ik er de balen in. Een telefoon van 600 euro, waarvoor ik een bumper heb gekocht waarvan ze bij de saturn zeiden dat het mijn iphone optimaal zou beschermen en dat ding geeft vervolgens krassen.

Ik heb in de bumper gekeken, er zit geen zand oid (zou ik sowieso knap vinden want dat ding gaat nooit in de buurt van zand uberhaupt) tussen/in de bumper. Wel een soort van "pitjes" in de bumper zelf. Plastic bobbeltjes lijkt wel. Alleen zitten die niet echt (afgezien van 1) op de plaats van de beschadigingen. Het is ook echt puur en alleen de metalen rand, waar dus de bumper omheen zit.

Net saturn gebeld, en hun antwoord was "Ja je bent de enige die we erover hebben gehoord. We hebben wel 300 van die dingen verkocht en ik hoor niemand erover. We kunnen niks voor je doen. Ja opsturen en repareren, maar dat moet je zelf betalen"

Dus ik koop een bumper bij hun om mijn iphone te beschermen tegen krassen, val en stoot schade... en vervolgens maakt dat ding krassen op mijn iphone. Niet echt iets wat ik van zo'n bumper verwacht.

Mijn vraag is nu : Kan ik hier nog iets aan doen?

Misschien jankzak ik wel hoor over die paar krasjes, maar ik baal er gewoon van. En ik heb geen bumper gekocht om er krassen door te krijgen.

Overigens lijkt het een algemeen probleem te zijn kwam ik achter, want google staat er vol mee :{
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:08:21 #2
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111079175
Misschien beter ook even langsgaan in plaats van alleen bellen, dan kun je de schade laten zien.
pi_111079239
Die bumper is ook meer om het ding te beschermen als ie uit je klauwen flikkert, denk ik althans. En dan nog, het is een gebruiksobject geen museumstuk, tuurlijk komen er krassen op. Who cares? :?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:10:56 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_111079278
quote:
15s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:09 schreef HostiMeister het volgende:
Die bumper is ook meer om het ding te beschermen als ie uit je klauwen flikkert, denk ik althans. En dan nog, het is een gebruiksobject geen museumstuk, tuurlijk komen er krassen op. Who cares? :?
Ik.

Dat is tof dat hij is om te beschermen als je hem uit je klauwen laat flikkeren, maar dat betekend natuurlijk niet dat het ding krassen moet veroorzaken.
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:11:25 #5
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_111079291
quote:
99s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:08 schreef egeltje1985 het volgende:
Misschien beter ook even langsgaan in plaats van alleen bellen, dan kun je de schade laten zien.
Mja, voor nu is dat geen optie. Slecht ter been en het is een eindje weg. Dus bellen was momenteel het slimst. Maar echt meewerkend zijn ze niet :')
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:12:34 #6
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_111079325
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mja, voor nu is dat geen optie. Slecht ter been en het is een eindje weg. Dus bellen was momenteel het slimst. Maar echt meewerkend zijn ze niet :')
Misschien kun je foto's maken van de schade dan? En ook daarbij de klachten die je via google gevonden hebt.
pi_111079368
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik.

Dat is tof dat hij is om te beschermen als je hem uit je klauwen laat flikkeren, maar dat betekend natuurlijk niet dat het ding krassen moet veroorzaken.
Ok, prima. Succes ermee dan. Hoop dat je er wat uit kan slepen ofzo :?
pi_111079418
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

Briefje met tekst en uitleg naar hoofdkantoor sturen
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:19:27 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_111079554
quote:
99s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:12 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Misschien kun je foto's maken van de schade dan? En ook daarbij de klachten die je via google gevonden hebt.
Was ik al mee bezig :)

Kutte is alleen dat er geen merk bumper op de bon staat :{ Dus de fabrikant van de bumper contacten gaat ook niet op -O-
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:19:37 #10
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_111079559
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Briefje met tekst en uitleg naar hoofdkantoor sturen
will do
pi_111079579
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

Was ik al mee bezig :)

Kutte is alleen dat er geen merk bumper op de bon staat :{ Dus de fabrikant van de bumper contacten gaat ook niet op -O-
Maakt verder niks uit.
De gene die jou die zooi verkocht heeft is aansprakelijk.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:21:45 #12
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_111079623
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Maakt verder niks uit.
De gene die jou die zooi verkocht heeft is aansprakelijk.
Het leek mij alleen wel handig om de fabrikant te weten, dan had ik specifiek kunnen googlen.

edit : cellularline dus.
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 12:29:56 #13
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_111079899
quote:
15s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:09 schreef HostiMeister het volgende:
Wel een beetje jammer dat hetgene wat tegen schade moet beschermen schade aanbrengt :')
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_111082172
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:29 schreef senesta het volgende:

[..]

Wel een beetje jammer dat hetgene wat tegen schade moet beschermen schade aanbrengt :')
Shit happens, zolang mijn beeldscherm krasvrij is kan het mij persoonlijk aan de reet roesten. Maar dat ben ik.
pi_111082278
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 13:32 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Shit happens, zolang mijn beeldscherm krasvrij is kan het mij persoonlijk aan de reet roesten. Maar dat ben ik.
Met jou kan ik praten.
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:04:17 #16
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_111083551
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 13:32 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Het gaat mij gewoon om het principe ook. Het is toch te debiel voor woorden dat je iets koopt wat bescherming moet bieden tegen schade en dan schade veroorzaakt? Of ben ik nou zo simpel?

Beetje het zelfde als dat je een condoom gebruikt, ding prima heel blijft en toch een soa krijgt :')
pi_111084047
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:04 schreef Qwea het volgende:

[..]

Het gaat mij gewoon om het principe ook. Het is toch te debiel voor woorden dat je iets koopt wat bescherming moet bieden tegen schade en dan schade veroorzaakt? Of ben ik nou zo simpel?

Beetje het zelfde als dat je een condoom gebruikt, ding prima heel blijft en toch een soa krijgt :')
Als je het ding erop hebt voor bescherming, waarom haal je het er dan af, laat t lekker zitten dan zie je die krasjes ook niet. Dergelijk materiaal is stevig dus het kan krassen veroorzaken, wederom shit happens. Dat jij je er druk om maakt om het principe moet jij weten, ik zie niet in waarom je dat zou doen, allemaal verspeelde moeite.

Maar goed, zoals ik al zei, ik heb geen hoesje om mijn gsm. Ding is me een paar keer uit de handen geflikkerd en volgens mij zit er nergens een krasje op. Ieder zijn ding.
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:19:17 #18
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_111084213
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:15 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Als je het ding erop hebt voor bescherming, waarom haal je het er dan af, laat t lekker zitten dan zie je die krasjes ook niet.
Ik zag juist de krasjes door het transparante heen. Daarom haalde ik hem eraf. Plus dat als je de screenprotector wilt vervangen hij er ook af moet.

quote:
Dergelijk materiaal is stevig dus het kan krassen veroorzaken, wederom shit happens. Dat jij je er druk om maakt om het principe moet jij weten, ik zie niet in waarom je dat zou doen, allemaal verspeelde moeite.

Maar goed, zoals ik al zei, ik heb geen hoesje om mijn gsm. Ding is me een paar keer uit de handen geflikkerd en volgens mij zit er nergens een krasje op. Ieder zijn ding.
Nou ja, nogmaals ik blijf erbij : Ik vind het niet normaal. Maar goed, dit kan een eindeloze discussie worden natuurlijk :P
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 14:28:28 #19
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_111084631
Mijn 4s dito..
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 14:31:09 #20
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_111084761
Ach, verkoopwaarde zou misschien een beetje dalen - shit happens.
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:31:31 #21
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_111084781
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:28 schreef Renesite het volgende:
Mijn 4s dito..
/
ook toevallig bumper van de saturn? / cellularline?
pi_111084806
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik zag juist de krasjes door het transparante heen. Daarom haalde ik hem eraf. Plus dat als je de screenprotector wilt vervangen hij er ook af moet.

[..]

Nou ja, nogmaals ik blijf erbij : Ik vind het niet normaal. Maar goed, dit kan een eindeloze discussie worden natuurlijk :P
Tja, ik heb op mijn iphone geen bescherming zitten en hij ziet er tiptop uit en jij wel en er zitten krassen op, beetje omgedraaide wereld, kan me voorstellen dat je ergens wel baalt.

Maar goed, je hebt gelijk, het wordt een beetje zinloos dus ik wens je er succes mee en laat het hier verder bij ^O^
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 14:34:36 #23
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_111084943
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:31 schreef Qwea het volgende:

[..]

/
ook toevallig bumper van de saturn? / cellularline?
Nee, een of ander goedkoop ding van 5 euro.
Liever wat krasjes dan dat hij meteen naar de gallemiezen is zodra hij valt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')