Ik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:09 schreef HostiMeister het volgende:
Die bumper is ook meer om het ding te beschermen als ie uit je klauwen flikkert, denk ik althans. En dan nog, het is een gebruiksobject geen museumstuk, tuurlijk komen er krassen op. Who cares?
Mja, voor nu is dat geen optie. Slecht ter been en het is een eindje weg. Dus bellen was momenteel het slimst. Maar echt meewerkend zijn ze nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:08 schreef egeltje1985 het volgende:
Misschien beter ook even langsgaan in plaats van alleen bellen, dan kun je de schade laten zien.
Misschien kun je foto's maken van de schade dan? En ook daarbij de klachten die je via google gevonden hebt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, voor nu is dat geen optie. Slecht ter been en het is een eindje weg. Dus bellen was momenteel het slimst. Maar echt meewerkend zijn ze niet
Ok, prima. Succes ermee dan. Hoop dat je er wat uit kan slepen ofzoquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik.
Dat is tof dat hij is om te beschermen als je hem uit je klauwen laat flikkeren, maar dat betekend natuurlijk niet dat het ding krassen moet veroorzaken.
Briefje met tekst en uitleg naar hoofdkantoor sturenquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, voor nu is dat geen optie. Slecht ter been en het is een eindje weg. Dus bellen was momenteel het slimst. Maar echt meewerkend zijn ze niet
Was ik al mee bezigquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Misschien kun je foto's maken van de schade dan? En ook daarbij de klachten die je via google gevonden hebt.
will doquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Briefje met tekst en uitleg naar hoofdkantoor sturen
Maakt verder niks uit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Was ik al mee bezig
Kutte is alleen dat er geen merk bumper op de bon staatDus de fabrikant van de bumper contacten gaat ook niet op
Het leek mij alleen wel handig om de fabrikant te weten, dan had ik specifiek kunnen googlen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Maakt verder niks uit.
De gene die jou die zooi verkocht heeft is aansprakelijk.
Wel een beetje jammer dat hetgene wat tegen schade moet beschermen schade aanbrengtquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:09 schreef HostiMeister het volgende:
Die bumper is ook meer om het ding te beschermen als ie uit je klauwen flikkert, denk ik althans. En dan nog, het is een gebruiksobject geen museumstuk, tuurlijk komen er krassen op. Who cares?
Shit happens, zolang mijn beeldscherm krasvrij is kan het mij persoonlijk aan de reet roesten. Maar dat ben ik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat hetgene wat tegen schade moet beschermen schade aanbrengt
Met jou kan ik praten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Shit happens, zolang mijn beeldscherm krasvrij is kan het mij persoonlijk aan de reet roesten. Maar dat ben ik.
Het gaat mij gewoon om het principe ook. Het is toch te debiel voor woorden dat je iets koopt wat bescherming moet bieden tegen schade en dan schade veroorzaakt? Of ben ik nou zo simpel?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Shit happens, zolang mijn beeldscherm krasvrij is kan het mij persoonlijk aan de reet roesten. Maar dat ben ik.
Als je het ding erop hebt voor bescherming, waarom haal je het er dan af, laat t lekker zitten dan zie je die krasjes ook niet. Dergelijk materiaal is stevig dus het kan krassen veroorzaken, wederom shit happens. Dat jij je er druk om maakt om het principe moet jij weten, ik zie niet in waarom je dat zou doen, allemaal verspeelde moeite.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het gaat mij gewoon om het principe ook. Het is toch te debiel voor woorden dat je iets koopt wat bescherming moet bieden tegen schade en dan schade veroorzaakt? Of ben ik nou zo simpel?
Beetje het zelfde als dat je een condoom gebruikt, ding prima heel blijft en toch een soa krijgt
Ik zag juist de krasjes door het transparante heen. Daarom haalde ik hem eraf. Plus dat als je de screenprotector wilt vervangen hij er ook af moet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je het ding erop hebt voor bescherming, waarom haal je het er dan af, laat t lekker zitten dan zie je die krasjes ook niet.
Nou ja, nogmaals ik blijf erbij : Ik vind het niet normaal. Maar goed, dit kan een eindeloze discussie worden natuurlijkquote:Dergelijk materiaal is stevig dus het kan krassen veroorzaken, wederom shit happens. Dat jij je er druk om maakt om het principe moet jij weten, ik zie niet in waarom je dat zou doen, allemaal verspeelde moeite.
Maar goed, zoals ik al zei, ik heb geen hoesje om mijn gsm. Ding is me een paar keer uit de handen geflikkerd en volgens mij zit er nergens een krasje op. Ieder zijn ding.
/quote:
Tja, ik heb op mijn iphone geen bescherming zitten en hij ziet er tiptop uit en jij wel en er zitten krassen op, beetje omgedraaide wereld, kan me voorstellen dat je ergens wel baalt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zag juist de krasjes door het transparante heen. Daarom haalde ik hem eraf. Plus dat als je de screenprotector wilt vervangen hij er ook af moet.
[..]
Nou ja, nogmaals ik blijf erbij : Ik vind het niet normaal. Maar goed, dit kan een eindeloze discussie worden natuurlijk
Nee, een of ander goedkoop ding van 5 euro.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
/
ook toevallig bumper van de saturn? / cellularline?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |