http://www.vrouwenarts.nl/pagina/left/gynaecologie/klachten/pcosquote:Op maandag 7 mei 2012 15:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
OMG
Datr krijg je toch niet verzonnen.
Envoor die botersticks
Hey, dat ken ik! Dat heeft m'n schoonzusje uit Amerika ookquote:Op maandag 7 mei 2012 15:35 schreef NanKing het volgende:
http://www.vrouwenarts.nl/pagina/left/gynaecologie/klachten/pcos
Bakkes zou trots op je zijn, W.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, gewoon dat. Gefrituurde botersticks...
[ afbeelding ] en daar zit dit in:
[ afbeelding ]
Ooooh... *gaat op handen zitten*quote:Op maandag 7 mei 2012 15:52 schreef lezzer het volgende:
Ik sta er echt van te kijken dat iemand dat in z'n mond dúrft te steken, echt
Er zijn wel wat dieeten te vinden die je goed kunt doen als je pcos heb, heel weinig kohlydrathen voornl. geen brood, aardappels, rijst, pasta etc.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:48 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Hey, dat ken ik! Dat heeft m'n schoonzusje uit Amerika ook(en die moet ook ECHT afvallen, beetje typisch Amerikaanse
)
Ik leer het welquote:Op maandag 7 mei 2012 15:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Soms, dan weet ik gewoon dat je dat denkt...
En braaf....
Het is eigenlijk een kwestie van die eerste paar dagen doorzetten en dan is die sugartrigger er af.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:36 schreef Vanyel het volgende:
Ja vonnikookbesweleik
Redelijk vol te houden ook, met af en toe een uitspatting (+2 na Koninginnedag) .
quote:
Toch eet ik nog best de nodige koolhydraten. Een of twee boterhammen per dag, fruit, veelkleurige groente, wijn. Om maar eens wat te noemen.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een kwestie van die eerste paar dagen doorzetten en dan is die sugartrigger er af.
Maar goed, dat zeg ik nou wel, maar zelf denk ik "ik ga over 4 dagen op vakantie, hoef ik nu niet meer te beginnen" en nog 100 van dat soort excuses.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |