Hier goedkoop bocht.,maar met friet dus win!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:40 schreef Vanyel het volgende:
Hi popje
Wijntje? We hebben een heel lekkere open.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:25 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik ben bij het homomonument aan het nadenken over het feit dat als ik 70 jaar geleden had geleeft dat ik dan kans had vermoord te worden om wie ik ben
Ik vind jouw taalgebruik dan ook altijd zo poëtisch.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
tipsy ge, dan vink da extra,mooi enzo
Entrecote.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hier goedkoop bocht.,maar met friet dus win!
Die heb ik net inderdaad zitten kijken, vond het wel een mooie aflevering. Ik vond haar verhalen ook mooi om te horen (afgezien natuurlijk van dat laatste gesprek over of er ooit jongens op haar afkwamen voor de operatie en wat er dan gebeurde... je kon heel duidelijk zien dat ze daar liever niet over praatte - wat ze gelukkig ook niet heel veel deed)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef Vanyel het volgende:
Nu op drie 24 uur met Valentijn (van de docu, jongetje->meisje).
Kutwijfquote:
quote:
alditalk, (of base of eplus)? heb ik ook weleens gehadquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:53 schreef wonderer het volgende:
Mogguh. Kan iemand mij uitleggen waarom mijn mobiele provider me om drie uur 's nachts een sms stuurt?
Hoe zou jij functioneren als onderbroek?quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe zou jij functioneren als onderbroek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |