Meh, heb ook wel eens wat gehad met een trolletje, hoor. Maar goed, als je beter kan krijgen, dan blijft dat trekken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:35 schreef Neymarrr het volgende:
Hangt ervanaf hoeveel waarde je hecht aan maatschappelijke "normen"
Ik snap dat je het niet zo bedoelt, maar er zijn ook van die types die dan een relatie beginnen met iemand om vervolgens alle "negatieve" punten aan te pakkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Als je zo denkt ts, dan verdien je haar niet eens, als JIJ haar echt geweldig vindt, waarom dan naar anderen luisteren?
En aan haar gewicht kan er wat aangedaan worden als zij het ook wilt.
En ik heb dat ook wel hoor. Daar niet van.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:39 schreef Hallmark het volgende:
Een man wil toch ook trots kunnen zijn op zijn vrouw? Ik wel, in ieder geval. Mijn genen denken lul denkt "ik wil een lekker wijf", en die luisteren niet naar bovenstaande politiek correcte uitspraken.
Ja, daar dacht ik ook al aan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:39 schreef Neymarrr het volgende:
[..]
Ik snap dat je het niet zo bedoelt, maar er zijn ook van die types die dan een relatie beginnen met iemand om vervolgens alle "negatieve" punten aan te pakkenErger dan dat wordt het niet.
Hunne?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Lieverd, als jij haar aantrekkelijk vindt, (en dat vind je dus) moet je er voor gaan. Wat maakt het uit wat de rest denkt? Het is jouw leven, niet het hunne. Jij moet uiteindelijk gelukkig worden met jouw leven, niet zij.
Wat ik zelf zou doen: me niets aantrekken van wat de rest denkt en ervoor gaan. Kan mij het schelen wat de rest denkt. En als iemand tegen mij zou zeggen: 'wat moet je met zo'n dikke of lelijke jongen', zou ik antwoorden: 'wat moet ik met een oppervlakkige vriendin als jij'.
Reageer maar eens op je eigen topic, prutser.quote:
Ja precies, en dat kan alleen als de relatie dieper gaat dan uiterlijk. Dan heb je helemaal gelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook al aan.
Maar misschien wilt ze zelf ook wel afvallen, ik kan dat me voorstellen als je daar veel kritiek over krijgt.
Dan kan ts haar daar eventueel in helpen en steunen.
Jij hebt gelijk hoor, uiterlijk is ook wel belangrijk, hoewel sommige mensen het ontkennen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:39 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Meh, heb ook wel eens wat gehad met een trolletje, hoor. Maar goed, als je beter kan krijgen, dan blijft dat trekken.
Een man wil toch ook trots kunnen zijn op zijn vrouw? Ik wel, in ieder geval. Mijn genen denken "ik wil een lekker wijf", en die luisteren niet naar bovenstaande politiek correcte uitspraken.
Jij komt ook overal posten waar ik het toe he?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Reageer maar eens op je eigen topic, prutser.
Wat kan jou dat schelen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:45 schreef dubbelpech666 het volgende:
Jeetje wat veel reacties zo snel!
Kun je je niet voorstellen dat mensen mij dan als loser gaan zien? Zo van: die kan niet beter krijgen.
Ik ben natuurlijk verliefd op haar, maar ze schijnt echt enorm lelijk te zijn in de ogen van anderen.
Waarom is de mening van een ander zo belangrijk voor jou?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:45 schreef dubbelpech666 het volgende:
Kun je je niet voorstellen dat mensen mij dan als loser gaan zien? Zo van: die kan niet beter krijgen.
Ik ben natuurlijk verliefd op haar, maar ze schijnt echt enorm lelijk te zijn in de ogen van anderen.
Ja, huuuu, ik stalk je.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:45 schreef Geester het volgende:
[..]
Jij komt ook overal posten waar ik het toe he?
Zeg jij daar maar niks over.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:46 schreef Geester het volgende:
[..]
Waarom is de mening van een ander zo belangrijk voor jou?Onzeker?
Ik zie je nu al als een loser, als dat helptquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:45 schreef dubbelpech666 het volgende:
My thoughts exactly.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, huuuu, ik stalk je.
Huuuu.
[..]
Zeg jij daar maar niks over.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |