abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111074256
Ik heb altijd hard geroepen dat ik op slanke en strakke meiden val. Nu hebben die ook echt een enorme aantrekkingskracht op me als er ook een mooi hoofdje op zit.

Maaaar...

Sinds twee maanden ken ik een meisje waar ik echt gevoelens voor heb intussen. Ze heeft humor, is sociaal en slim. Studeert informatica.

Alleen nu is het probleem...dat meisje is enorm dik. En, om het zacht uit te drukken vreselijk lelijk (naar de maatstaven). Mijn vrienden (die ze ook kent) vinden haar allemaal heel tof, maar zouden "het" er niet op kunnen. Ze geven ook aan dat ze zich zouden schamen met haar hand in hand door de stad te moeten. gewoon naar de stad met haar en een groepje is dan weer geen probleem.

Ze krijgt ook enorm veel kritiek op haar uiterlijk en zit daar best mee volgens mij (laat ze niet merken). Ze wordt zelfs misvormd genoemd door gasten in haar buurt (dit gaat dan om haar gezicht).

Persoonlijk vind ik dat ze mooie ogen heeft en ik val gewoon hoe cliche ook op haar karakter. Omdat ik die gevoelens heb voor haar vind ik het ook niet moeilijk voor te stellen dat wij op seksueel gebied wat met elkaar zouden doen.

Ik zit met enorm veel schaamte. Aan de ene kant denk ik: fuck de wereld, wij gaan er samen voor (als zij ook wil, nog niet gevraagd). Aan de andere kant zal ik enorm veel kritiek krijgen

Wat zouden jullie mij adviseren? Of zelf doen in mijn situatie?
pi_111074348
Ik moet altijd een beetje kotsen van mensen als jij.

Doe in vredesnaam nou gewoon wat jij wil. Als je haar leuk vindt, prima toch? Make your move.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_111074381
Hangt ervanaf hoeveel waarde je hecht aan maatschappelijke "normen"
pi_111074407
Als je iemand leuk vind dan zou het je ook niet moeten kunnen schelen wat anderen vinden...eigenlijk..
pi_111074445
Als je zo denkt ts, dan verdien je haar niet eens, als JIJ haar echt geweldig vindt, waarom dan naar anderen luisteren?
En aan haar gewicht kan er wat aangedaan worden als zij het ook wilt.
pi_111074449
Na een relatie van een paar maanden ben je ook op dat mooie koppie uitgekeken. Dan gaat het erom dat je met die ander goed door 1 deur kunt en niet om elke scheet ruzie krijgt.
Uiterlijk is natuurlijk belangrijk... maar is meestal ook wel wat te verbeteren door bijv. sport. Innerlijk is natuurlijk belangrijker maar veel minder makkelijk te verbeteren.
  donderdag 3 mei 2012 @ 09:39:00 #7
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_111074457
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:35 schreef Neymarrr het volgende:
Hangt ervanaf hoeveel waarde je hecht aan maatschappelijke "normen"
Meh, heb ook wel eens wat gehad met een trolletje, hoor. Maar goed, als je beter kan krijgen, dan blijft dat trekken.

Een man wil toch ook trots kunnen zijn op zijn vrouw? Ik wel, in ieder geval. Mijn genen denken "ik wil een lekker wijf", en die luisteren niet naar bovenstaande politiek correcte uitspraken.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_111074481
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Als je zo denkt ts, dan verdien je haar niet eens, als JIJ haar echt geweldig vindt, waarom dan naar anderen luisteren?
En aan haar gewicht kan er wat aangedaan worden als zij het ook wilt.
Ik snap dat je het niet zo bedoelt, maar er zijn ook van die types die dan een relatie beginnen met iemand om vervolgens alle "negatieve" punten aan te pakken :') Erger dan dat wordt het niet.
  donderdag 3 mei 2012 @ 09:40:18 #9
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_111074488
Ik denk eerder dat er nu eens een keer iemand is die TS niet afwijst en hij twijfelt of hij dit moet aanpakken of niet.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 3 mei 2012 @ 09:40:56 #10
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_111074501
Lieverd, als jij haar aantrekkelijk vindt, (en dat vind je dus) moet je er voor gaan. Wat maakt het uit wat de rest denkt? Het is jouw leven, niet het hunne. Jij moet uiteindelijk gelukkig worden met jouw leven, niet zij.
Wat ik zelf zou doen: me niets aantrekken van wat de rest denkt en ervoor gaan. Kan mij het schelen wat de rest denkt. En als iemand tegen mij zou zeggen: 'wat moet je met zo'n dikke of lelijke jongen', zou ik antwoorden: 'wat moet ik met een oppervlakkige vriendin als jij'.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_111074530
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:39 schreef Hallmark het volgende:
Een man wil toch ook trots kunnen zijn op zijn vrouw? Ik wel, in ieder geval. Mijn genen denken lul denkt "ik wil een lekker wijf", en die luisteren niet naar bovenstaande politiek correcte uitspraken.
En ik heb dat ook wel hoor. Daar niet van.

Ik erger mij alleen aan het feit dat mensen zich zoveel van hun omgeving aantrekken ipv te doen wat ze zelf willen.
pi_111074531
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:39 schreef Neymarrr het volgende:

[..]

Ik snap dat je het niet zo bedoelt, maar er zijn ook van die types die dan een relatie beginnen met iemand om vervolgens alle "negatieve" punten aan te pakken :') Erger dan dat wordt het niet.
Ja, daar dacht ik ook al aan.
Maar misschien wilt ze zelf ook wel afvallen, ik kan dat me voorstellen als je daar veel kritiek over krijgt.
Dan kan ts haar daar eventueel in helpen en steunen.
pi_111074548
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Lieverd, als jij haar aantrekkelijk vindt, (en dat vind je dus) moet je er voor gaan. Wat maakt het uit wat de rest denkt? Het is jouw leven, niet het hunne. Jij moet uiteindelijk gelukkig worden met jouw leven, niet zij.
Wat ik zelf zou doen: me niets aantrekken van wat de rest denkt en ervoor gaan. Kan mij het schelen wat de rest denkt. En als iemand tegen mij zou zeggen: 'wat moet je met zo'n dikke of lelijke jongen', zou ik antwoorden: 'wat moet ik met een oppervlakkige vriendin als jij'.
Hunne? :')
  donderdag 3 mei 2012 @ 09:44:29 #14
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_111074562
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:43 schreef Geester het volgende:

[..]

Reageer maar eens op je eigen topic, prutser.
pi_111074567
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:42 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ja, daar dacht ik ook al aan.
Maar misschien wilt ze zelf ook wel afvallen, ik kan dat me voorstellen als je daar veel kritiek over krijgt.
Dan kan ts haar daar eventueel in helpen en steunen.
Ja precies, en dat kan alleen als de relatie dieper gaat dan uiterlijk. Dan heb je helemaal gelijk.
pi_111074572
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:39 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Meh, heb ook wel eens wat gehad met een trolletje, hoor. Maar goed, als je beter kan krijgen, dan blijft dat trekken.

Een man wil toch ook trots kunnen zijn op zijn vrouw? Ik wel, in ieder geval. Mijn genen denken "ik wil een lekker wijf", en die luisteren niet naar bovenstaande politiek correcte uitspraken.
Jij hebt gelijk hoor, uiterlijk is ook wel belangrijk, hoewel sommige mensen het ontkennen.
Maar ts vindt haar wel aantrekkelijk, dus daar gaat het niet om.
  donderdag 3 mei 2012 @ 09:45:31 #17
pi_111074586
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:43 schreef Geester het volgende:

[..]

Jep, hunne.
pi_111074591
Jeetje wat veel reacties zo snel!

Kun je je niet voorstellen dat mensen mij dan als loser gaan zien? Zo van: die kan niet beter krijgen.
Ik ben natuurlijk verliefd op haar, maar ze schijnt echt enorm lelijk te zijn in de ogen van anderen.
pi_111074596
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:44 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Reageer maar eens op je eigen topic, prutser.
Jij komt ook overal posten waar ik het toe he? :')

OT: Snap TS ook wel. Je wilt sowieso wel een beetje showen al dan niet onbewust. Maar op langere termijn blijf je, zoals al gezegd is, zitten met het innerlijk/karakter...
  donderdag 3 mei 2012 @ 09:46:03 #20
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_111074603
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:45 schreef dubbelpech666 het volgende:

Kun je je niet voorstellen dat mensen mij dan als loser gaan zien? Zo van: die kan niet beter krijgen.
Ik ben natuurlijk verliefd op haar, maar ze schijnt echt enorm lelijk te zijn in de ogen van anderen.
Wat kan jou dat schelen?
pi_111074606
quote:

Waarom is de mening van een ander zo belangrijk voor jou? :') Onzeker?
  donderdag 3 mei 2012 @ 09:46:20 #22
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_111074608
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:45 schreef Geester het volgende:

[..]

Jij komt ook overal posten waar ik het toe he? :')
Ja, huuuu, ik stalk je.

Huuuu.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:46 schreef Geester het volgende:

[..]

Waarom is de mening van een ander zo belangrijk voor jou? :') Onzeker?
Zeg jij daar maar niks over. :')
pi_111074614
quote:

Ik zie je nu al als een loser, als dat helpt :P
  donderdag 3 mei 2012 @ 09:46:39 #24
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_111074618
Je weet dat de meeste van die slanke, knappe vrouwen na hun eerste kind ook de zwangerschap kilo's niet wegwerken hé. Het komt er eerder bij dan eraf (uitzonderingen daar gelaten). Als je je tot haar aangetrokken voelt en verliefd op haar bent geworden, moet je er gewoon voor gaan.

Je niks aan trekken van de rest is iets wat je nog moet leren blijkbaar.
  donderdag 3 mei 2012 @ 09:47:05 #25
pi_111074625
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:46 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ja, huuuu, ik stalk je.

Huuuu.

[..]

Zeg jij daar maar niks over. :')

My thoughts exactly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')