niks mis meequote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
krioro luistert alleen the eagles en bob dylan
quote:
Je bent iig niet de enigequote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, haten is ook groter dan het is. Ik persoonlijk luister het niet.. vind het niet tof. Die gast zelf ken ik niet... ik gun hem zijn monehz zeker wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik kan hier niet op haten hoor, 21 jaar zijn, muziek maken die je zélf wilt, door de hele wereld fans hebben en trouwen, dik miljonair zijn, voor jezelf o.a. een bestuurbare diamanten Lamborghini ketting kopen..!
[..]
Dit nummer van Glasses Malone!
[..]
Je bent iig niet de enige.
Sowieso liever dat dan Soulja Boy.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan hier niks tegen in brengen.quote:
Da's al een veel chillere invalshoek dan al die andere HATERS hier.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, haten is ook groter dan het is. Ik persoonlijk luister het niet.. vind het niet tof. Die gast zelf ken ik niet... ik gun hem zijn monehz zeker wel.
Die jij postte van G en Bishop is ook vet
Haters... ze komen 10 per dozijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's al een veel chillere invalshoek dan al die andere HATERS hier.
Jezus gastquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Alle mensen die in WDJV posten behalve CB.
Nee hoor grapje, de juwelier.
Geintje, een fles bubbels.
J/k, m'n huiswerk.
Lol sjap ga sporte dan haha wt een skkl deze mangquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:13 schreef Ethanolic het volgende:
Ik wist het ook niet.
Ik doe dan ook bijna nooit smoken/drugs.
Nogmaals dan; hoe was de vaporizor Ricko?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lol sjap ga sporte dan haha wt een skkl deze mang
Dodelijk, gekquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nogmaals dan; hoe was de vaporizor Ricko?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dodelijk, gekeerst zelf een paar teugen gehad, dat was al aardig klapperig voor de longetjes.
Mijn kameraad dat ding heet token, daarna ik direct erachterna en ik klapte achterover op de bank, moest vevolgens een minuut lang hoesten en daarna het komende half uur lachen als een gekke boi
Heb gwn geen drugs nodig om t leuk te hebbe okquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lol sjap ga sporte dan haha wt een skkl deze mang
Pas als je uitademt voel je die shit branden als een moederneukerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]nog nooit geprobeerd. Maar in die zak zie je ook geen rook toch? gewoon transparante lucht?
Lijkt me vaag... voelt net als een pijpje met pure shit?
Tipsii van de fernandes =$quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb gwn geen drugs nodig om t leuk te hebbe ok:) met spa blauw vermaak ik me prima hoowr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |