is toch altijd slechtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:11 schreef krioro het volgende:
Onacceptabel en zeldzaam slecht optreden van Soulja Boy in 013.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Of jullie geven gewoon antwoord, jezus he
Op gegeven moment moet het toch een keer klaar zijn met die onwetendheid m.b.t. algemene dingen?quote:
Gedoe van tevoren met entourage en optredens waarbij niet full-time wordt gerapt zijn 'normaal' hoor, het gaat om de show/ervaring als geheel, de focus ligt lang niet op de skills om je tekst live zo goed mogelijk te lopen rappen ofzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:11 schreef krioro het volgende:
Onacceptabel en zeldzaam slecht optreden van Soulja Boy in 013.
Net gewerkt, nu knallen voor een deadline vandaag voor school en hopen dat het nog vrijdag is als ik klaar benquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
CB vissen naar complimentjes @ WDJV.
Wist niet dat jij ook nog werkte naast school. Wat doe je dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Net gewerkt, nu knallen voor een deadline vandaag voor school en hopen dat het nog vrijdag is als ik klaar ben. Ik ga zo trouwens voor het eerst in m'n leven asperges maken, zelf schillen en shit
.
Eh, OK, heb je dat stuk gelezen? Alles was gewoon kut.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gedoe van tevoren met entourage en optredens waarbij niet full-time wordt gerapt zijn 'normaal' hoor, het gaat om de show/ervaring als geheel, de focus ligt lang niet op de skills om je tekst live zo goed mogelijk te lopen rappen ofzo.
Dit ja.quote:
Ik sorteer pallets in het magazijn van de plaatselijke AH.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wist niet dat jij ook nog werkte naast school. Wat doe je dan?Ik heb besloten dit weekend gewoon he-le-maal niets uit te voeren.
Asperges zijn echt smerig.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:49 schreef tliciouz het volgende:
Damn, waarom haal ik eierkoeken in huis. Vreet zo die hele zak op.
Staat gewoon een slechte recensie, die heb je ook bij goede albums. Da's toch niet bindend? En die 5 tweets die er staan zijn ook niet representatiefquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Eh, OK, heb je dat stuk gelezen? Alles was gewoon kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nee dwc, nee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit nummer als je HELEMAAL fucked bent.
Zan with the lean betekent dan ook Xanax met promethazine + codeďne.
Dat soort van synchroondansje met die dikke met z'n koffertje.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit nummer als je HELEMAAL fucked bent.
Zan with the lean betekent dan ook Xanax met promethazine + codeďne.
100x betere kickstandquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Deze dan. Kickstand = fietsstandaard, omdat je zoiets nodig hebt als je helemaal f'd up bent.
Drunk music niet voelen.
nigger, ik ga niet eens happen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
CB vissen naar complimentjes @ WDJV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:03 schreef krioro het volgende:
Gvd wat een kankermuziek, what have I done.krioro luistert alleen the eagles en bob dylanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |