quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Beastie Boys![]()
. Wiggers. Nog erger dan Riff Raff.
[ afbeelding ]
O god, die was van From G's to Gents toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Beastie Boys![]()
. Wiggers. Nog erger dan Riff Raff.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O god, die was van From G's to Gents toch?geweldig programma, zo gelachen
[ afbeelding ]
Enige foto waar hij een baasje is
Nee, maar dat van hun komt echt zo geforceerd over, alsof je een random dude in een publiek vraagt of hij een rapper wilt nadoen, en hij dan met van die 'Yo Yo' moves komt, snap jequote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Alles aan hem is baas man, vooral als je die rap (of was het toen nog hip-hop
) tijden van Fresh Prince en Kriss Kross enzo hebt meegemaakt
. Kijk asjeblieft deze, eerst die intro waar ze WSHH kijken, wat hij daarna doet (fryin' these Yams!) en hun eigen remake d'rna op die beat
.
Hij is trouwens laatst gesigned door SODMG (ja fuckers, SLBMG is een rip-off) van Soulja Boy
.
Dacht heel even 'huh?', maar je bedoelt natuurlijk die kosu. Had ik moeten weten natuurlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ook echt die Magnum. Subtiliteit
Het is zo leuk omdat hij bloedserieus is
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Meefluiten op de keren dat je sprayt met een olie in spuitbusvorm om Yams te fryen. HOE DAN.
Serieus, wtf was al die troep die ie in de pan gooide?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Meefluiten op de keren dat je sprayt met een olie in spuitbusvorm om Yams te fryen. HOE DAN.
die in de melkweg?quote:
Gewoon bullshit om een grap te maken. Yams = slang voor één of andere drugs, maar blijkbaar ook een blik bonen ofzo. "Frying these Yams"quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Serieus, wtf was al die troep die ie in de pan gooide?
Thank you Based God!quote:
Lekker hè, aspergesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En voor de mensen die zich afvroegen: "En dWc, stinkt je pis al?", die vraag kan ik bevestigend beantwoorden.
Sjoco hosselt je binnen voor de juiste prijs.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jep, maar ik ga morgen al naar Colors en voor vandaag heb ik al wat afgesproken.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:35 schreef Gridlok het volgende:
kk dikke muggenbult op me neus, de liefde voor zelf mutilatie was nog nooit zo groots.
Hell naw.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sjoco hosselt je binnen voor de juiste prijs.
Harde kern horeca deze boi, spend dat money on crackrocks.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hell naw.
Ik hoop op een zo rustig mogelijke avond.Ik was vanochtend al om 7 uur wakker om naar mijn werk te gaan. Tot 5 uur bezig daar. Even eten en slapen en om 11 uur weer richting de Melkweg.
Inpak/verhuisbwoi with a side of horeca.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Harde kern horeca deze boi, spend dat money on crackrocks.
Het is uitverkocht volgens het fb event.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hell naw.
Ik hoop op een zo rustig mogelijke avond.Ik was vanochtend al om 7 uur wakker om naar mijn werk te gaan. Tot 5 uur bezig daar. Even eten en slapen en om 11 uur weer richting de Melkweg.
Hahahaha ga keer saampjes.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Inpak/verhuisbwoi with a side of horeca.
Kankerhard aan de pep werken want mijn bijnaam is Jizzca.
Je bedoelt dat je geen tickets meer kan kopen via ticketscript? Ik zie nergens staan dat het is uitverkocht en volgens mijn werkrooster ligt de verwachting rond de 375 met een capaciteit van 800.quote:
Oh wacht eens even. Zat bij een event van vorige week te kijken. Misschien ben ik er vanavond toch.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je geen tickets meer kan kopen via ticketscript? Ik zie nergens staan dat het is uitverkocht en volgens mijn werkrooster ligt de verwachting rond de 375 met een capaciteit van 800.
Ik trek alvast preventief mijn steekvest aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh wacht eens even. Zat bij een event van vorige week te kijken. Misschien ben ik er vanavond toch.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Inpak/verhuisbwoi with a side of horeca.
Kankerhard aan de pep werken want mijn bijnaam is Jizzca.
Ik ben een stuk liever.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik trek alvast preventief mijn steekvest aan.
Je wil een man die duckfaces trekt? Probeer de lokale sportschool.quote:
Ik laat me niet commanderen door mannenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:40 schreef Gridlok het volgende:
Vas ga dat album checken die ik gelinkt heb op FB.
Oh? Krijg wat, natte wasbeer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik laat me niet commanderen door mannen
Andere link....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met de Beastie Boys
Ja. Er zijn nu mensen hier dus kan je straks ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:50 schreef Gridlok het volgende:
Jumi gaan we nog Mayhem & Chaos veroorzaken in GTA ofweh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tip: trek niet aan een draadje van een panty.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja. Er zijn nu mensen hier dus kan je straks ook?
Ik zou zo eigenlijk naar een huisfeestje gaan maar volgens mij gaat dat niets wordenVriend waarmee ik zou gaan hing zojuist met zijn hoofd boven mijn wc en is inmiddels weer thuis. Ik denk dat ik ook thuisblijf omdat ik het niet dope vind om nu zonder hem te gaan aangezien ik daar niemand ken. En dit:
I see what you did there againSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tip: trek niet aan een draadje van een panty.
Amstelveen - Elst ver genoeg?quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja. Er zijn nu mensen hier dus kan je straks ook?
Ik zou zo eigenlijk naar een huisfeestje gaan maar volgens mij gaat dat niets wordenVriend waarmee ik zou gaan hing zojuist met zijn hoofd boven mijn wc en is inmiddels weer thuis. Ik denk dat ik ook thuisblijf omdat ik het niet dope vind om nu zonder hem te gaan aangezien ik daar niemand ken. En dit:
Pulk aan nog een draadje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tip: trek niet aan een draadje van een panty.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |