Hoe zijn je asperges?quote:
Goed te doen wel eigenlijkquote:
En dan over bitches heen pissen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goed te doen wel eigenlijk. Wel duur 8 van die stengels voor ¤3,50, waren nog in de bonus ook. Normaal ¤5
.
Ligt eraan hoe jong.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:16 schreef Gridlok het volgende:
Jonge meisjes gebruiken als urinoir is wel een raar concept.
Dit lijkt me nou echt niet lekker, mensen die betalen om dit te laten doenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:21 schreef Juminelle het volgende:
Rondlopen met salamiplekken als dit:
[ afbeelding ]
Door dit:
[ afbeelding ]
Valt mee. Mijn maseusse kwam er opeens mee aan en ik hoefde niets bij te betalenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit lijkt me nou echt niet lekker, mensen die betalen om dit te laten doen
Gewoon je lege jampotten sparen en ze door iemand warm laten maken en aan je rug vast laten zuigen.
Niet genoeg.quote:
Echt waarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Valt mee. Mijn maseusse kwam er opeens mee aan en ik hoefde niets bij te betalen
Ze deed het met bamboebakjes waarin ze brandende krantenknipsels gooide. Het heeft wel geholpen tho
Binnenkort schatje.quote:
Ja ik ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:46 schreef Juminelle het volgende:
Ik wil Spuiten en Slikken terugkijken via uitzendinggemist maar dat mag gewoon niet omdat het nog geen 22.00 uur is. Wat een bullshit
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:56 schreef Gridlok het volgende:
Zow, genoeg GTA voor mij, kanker spel word helemaal gestoord van dat semi-realisme. Fucking 10 minuten achter een gozer lopen creepen om hem te volgen. Knal perongeluk met me pippa omdat ik downsyndroom heb met consoles. MISSION FAILED.
[ afbeelding ]
Maar Vas toch.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik ookIk snap het niet want internet is geen tv en kinderen kunnen toch doodleuk naar www.xhamster.com ofzo
Ik heb altijd last op 2 plekken onder m'n schouderbladen maar het gaat nooit weg. Ze gooide die brandende krantenknipsels in dat bakje en zette het op de kop op m'n huid zodat het vacuüm trok. Het brandde wel maar het was lekkere pijnquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt waarWaar had je last van dan?
En brandt het niet?
Bamboebakjes klinkt al beter dan gewoon van die glazen potten.
Je moeder zeggen ook niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het was niet grappog.
Natuurlijk. Huisfeestjequote:
Neeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:20 schreef wise het volgende:
Adam Yauch/ MCA (Beastie Boys) overleden.
![]()
waarom niet lil wayne ofzo
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:20 schreef wise het volgende:
![]()
Whuuutquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:20 schreef wise het volgende:
![]()
Ook chillquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nein vanavond ga ik lekker niets doen, morgen weer
zijn nicknamequote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:20 schreef wise het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |