quote:
Hindabuildingggggg.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Vanavond Soulja Boy, Mr. Polska, en Hydroboyz in 013, dat dit kan in Tilburg.
Wel.quote:
Dat dus, gewoon fucking grappig.quote:
Goed ideequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:48 schreef junamii het volgende:
Stilte hier, zijn jullie al aan het gamen?
Ik luister het somsquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Wel.Dan luister ik nog liever Hydroboyz.
[..]
Dat dus, gewoon fucking grappig.
Wauw, lefquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:40 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb me net weer een knipbeurt bij de kapper bespaard door er zelf een schaar doorheen te halen.
Oh dat heb ik zo vaak gedaan, schuine pony, rechte pony noem maar op.quote:
Van voren kort en van achter glad?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat heb ik zo vaak gedaan, schuine pony, rechte pony noem maar op.Heb gewoon de lokken aan de voorkant weer helemaal in laagjes geknipt. Ziet er nog goed uit ook nog
Hehe, nice. Zou ik echt nooit durven.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat heb ik zo vaak gedaan, schuine pony, rechte pony noem maar op.Heb gewoon de lokken aan de voorkant weer helemaal in laagjes geknipt. Ziet er nog goed uit ook nog
Ik zit me gewoon al uren te vervelen, gewoon vergeten dat te kijken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat een kutvragen bij Echte Meisjes Op Zoek Naar Zichzelf trouwens. "Wie vind je het minst mooi?"
Doenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:58 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik zit me gewoon al uren te vervelen, gewoon vergeten dat te kijken.
Ja. Daniella krijgt ruzie met die Nepalezen omdat ze telkens halfnaakt rondloopt, dus moesten ze het dorp ontvluchten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:10 schreef junamii het volgende:
[..]
Was het weer leuk ja?
En heeft iemand hier de film "Omar m'a tuer" gezien?
Bleek het toch iemand anders te zijn. Awkward.quote:
Nee, hij had iets van tig beveiligers achter zich aan lopen en ik liep net hoekje om in een smalle gangquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bleek het toch iemand anders te zijn. Awkward.
Aldus woordvoerder Sala.quote:50 Cent opent winkel Amsterdam
"We gon' party like it's yo birthday. We gon' sip Bacardi like it's your birthday." Al is het geen verjaardag, maar een opening waar 50 Cent morgen zijn opwachting zal maken.
De 36-jarige Amerikaan opent morgen namelijk de zogenaamde flagshipstore van elektronicawarenhuis Saturn op het Amsterdamse Oosterdokseiland. En passant zal de bij de Burgerlijke Stand als Curtis Jackson bekendstaande rapper ook zijn eigen lijn koptelefoons SMS by 50 presenteren en signeren.
Een woordvoerder van Saturn heeft er alvast zin in. "Het wordt vast heel druk en er komen ook bitches enzo." 50 is tussen 15 en 18 uur aanwezig bij de winkel die vannacht om 0.01 uur de deuren opent nabij het Amsterdamse Centraal Station.
Ik had het onderste nog niet gelezen ik dacht zoiets kun je toch niet zeggenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:28 schreef krioro het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ent-winkel-amsterdam
[..]
Aldus woordvoerder Sala.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |