quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Beastie Boys![]()
. Wiggers. Nog erger dan Riff Raff.
[ afbeelding ]
O god, die was van From G's to Gents toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Beastie Boys![]()
. Wiggers. Nog erger dan Riff Raff.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O god, die was van From G's to Gents toch?geweldig programma, zo gelachen
[ afbeelding ]
Enige foto waar hij een baasje is
Nee, maar dat van hun komt echt zo geforceerd over, alsof je een random dude in een publiek vraagt of hij een rapper wilt nadoen, en hij dan met van die 'Yo Yo' moves komt, snap jequote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Alles aan hem is baas man, vooral als je die rap (of was het toen nog hip-hop
) tijden van Fresh Prince en Kriss Kross enzo hebt meegemaakt
. Kijk asjeblieft deze, eerst die intro waar ze WSHH kijken, wat hij daarna doet (fryin' these Yams!) en hun eigen remake d'rna op die beat
.
Hij is trouwens laatst gesigned door SODMG (ja fuckers, SLBMG is een rip-off) van Soulja Boy
.
Dacht heel even 'huh?', maar je bedoelt natuurlijk die kosu. Had ik moeten weten natuurlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ook echt die Magnum. Subtiliteit
Het is zo leuk omdat hij bloedserieus is
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Meefluiten op de keren dat je sprayt met een olie in spuitbusvorm om Yams te fryen. HOE DAN.
Serieus, wtf was al die troep die ie in de pan gooide?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Meefluiten op de keren dat je sprayt met een olie in spuitbusvorm om Yams te fryen. HOE DAN.
die in de melkweg?quote:
Gewoon bullshit om een grap te maken. Yams = slang voor één of andere drugs, maar blijkbaar ook een blik bonen ofzo. "Frying these Yams"quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Serieus, wtf was al die troep die ie in de pan gooide?
Thank you Based God!quote:
Lekker hè, aspergesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En voor de mensen die zich afvroegen: "En dWc, stinkt je pis al?", die vraag kan ik bevestigend beantwoorden.
Sjoco hosselt je binnen voor de juiste prijs.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jep, maar ik ga morgen al naar Colors en voor vandaag heb ik al wat afgesproken.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:35 schreef Gridlok het volgende:
kk dikke muggenbult op me neus, de liefde voor zelf mutilatie was nog nooit zo groots.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |