De cinq rijdt ook weer. Uiteindelijk bleek in een van de kleppen een gat te zitten
. 150 euro verder en na al het werk van de vriend van mijn moeder is het dan gelukt. Het injectielampje brandt wel nog steeds, maar kan de ecu nog eens resetten om te kijken wat er gebeurd. Wel heeft hij nu hetzelfde probleem als de blauwe, namelijk zomaar voor stoplichten afslaan. Ineens hoor je de motor niet meer. Nou lag het in de 126 aan de contactpunten, maargoed de cinq is toch iets moderner dus het zal wel met de ontsteking te maken hebben. Klusje voor een andere keer. Tevens is de handrem ruk dus dat staat voor de cinq ook nog op de to-do-lijstje.
Oja, vanaf nu gaat de 126 dakhemelloos door het leven heen. Het hemeltje was toch al doorgezakt dus die heb ik eruit gesloopt. Ik hoop en ik hoop het nu echt, dat ik binnen nu en een maand Nederlandse platen heb
. Als laatste moet sowieso de stuurspeling nagelopen worden, hij wijkt voor mijn gevoel te veel af zonder echt te sturen. Verder moet ik even kijken of ik nou toch een andere voorruit erin ga zetten of niet. Is afhankelijk van de mening van de apkkeurende garage. Zit er sowieso aan te denken om hem vooraf "vooraf" te laten keuren zodat ik zeker weet dat ik bij het RDW niet voor verrassingen kom te staan.
Iemand trouwens ervaring met het RDW en het invoeren? Ik heb gelezen op de website dat je zonder afspraak ook langs kunt komen (mits voor 12 uur 's morgens ), maar daar moet je schijnbaar ook een dagkenteken voor aanvragen. Kan ik niet gewoon heel eigenwijs op Poolse platen er naar toe of weigeren ze dan?