quote:
Hell is empty,quote:
Je was zo traag met openen, dat ik nog een topic kaap had kunnen doen als ik gewild hadquote:
quote:
Ach jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je was zo traag met openen, dat ik nog een topic kaap had kunnen doen als ik gewild had
Trouwens als een stukje geschiedenisles, heb je het linkje in het vorige topic gezien?quote:
welk linkje?van dat boek?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Trouwens als een stukje geschiedenisles, heb je het linkje in het vorige topic gezien?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
welk linkje?van dat boek?
even lezenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]uit deze post. Is de reden dat ik het boek toch ga aanschaffen
quote:
Jaquote:
Nu wélquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Jaalleen wel een vies klusje gedaan heb je het gelezen in ABO?
alleen morgen en zaterdag niet werken![]()
misschien wel naar zweden
Ja maar het probleem is ik ben niet in geroosterd voor morgen en zaterdag dus vandaar dat ik misschien naar zweden ga snap jequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu wél
Keuze maken, of werken of naar Zweden
Ah, OK, dan begreep ik je verkeerd. Ga je toch lekker naar Zwedenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja maar het probleem is ik ben niet in geroosterd voor morgen en zaterdag dus vandaar dat ik misschien naar zweden ga snap je
Eerst even zien als het kan hij moet eerst weten wat voor truck ie mee krijgtquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, OK, dan begreep ik je verkeerd. Ga je toch lekker naar Zweden
Duitsland, Denemarken en de brug over. Is leuk ritje.
Dus dat weet je morgen pasquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Eerst even zien als het kan hij moet eerst weten wat voor truck ie mee krijgt
Net nummerquote:
Kloptquote:
quote:
Oh ik kijk net5. Ook een best aardige film.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
12 jongeren worden in 2 weken tijd door de LMB opgeleid om als para boven de Ginkelse Heide te springen. Briljant om te zien
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oh ik kijk net5. Ook een best aardige film.
quote:
Hoe heet ie ?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
Broertje ik kan je aanraden de docu te kijken via uitzending gemist. Is niet 'dramatisch' of zo, zit ook humor in.
De slag om Arnhem uitzending van BNN vanavond op NL3. Zal morgen wel online zijn denk ikquote:
ik zal het proberen te onthoudenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De slag om Arnhem uitzending van BNN vanavond op NL3. Zal morgen wel online zijn denk ik
http://www.uitzendinggemist.nl/programmas/8424-de-slag-om-arnhemquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik zal het proberen te onthouden
bladwijzer van gemaaktquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/programmas/8424-de-slag-om-arnhem
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
bladwijzer van gemaakt
Ik zal binnenkort es kijkenquote:
is nu al onlinequote:Op donderdag 3 mei 2012 22:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort es kijken
Ik zie hetquote:
quote:
als ik ga zeg ik hetquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]slaap lekker broertje, en ik hoop morgen mobiel van je te lezen dat je op weg bent naar Zweden
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:38 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
als ik ga zeg ik het
Jammerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Het wordt hem niet niks gehoord van hem
Jupquote:
Misschien in de toekomst dat je een keertje met hem mee kan tochquote:
Ja dat gaat ook wel gebeurenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Misschien in de toekomst dat je een keertje met hem mee kan toch
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja dat gaat ook wel gebeuren
In de keukenquote:
quote:
avondquote:
quote:
Mogge DKquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en de stille tocht meegelopen. En jij naar de Waalbrug?
Avond Drasss, ik zit nu nog even aan dequote:
Als het 10 graden is dan zit ik thuis achter de haard.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:41 schreef Drassss het volgende:
Morgen gaan we los, ook al is het 10 graden
ik zit er liever voor, achter krijg je van die rare vlekken vanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als het 10 graden is dan zit ik thuis achter de haard.
Grolsch beugel denk ikquote:
Hoegaarden Witquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Grolsch beugel denk ik
petfles chaudfontainequote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Grolsch beugel denk ik
HJ-tjequote:
Mijn huid bestaat bijna volledig uit asbest. Overgehouden aan vriendelijke vuur tijdens vietnam.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zit er liever voor, achter krijg je van die rare vlekken van
Nee dank jequote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn huid bestaat bijna volledig uit asbest. Overgehouden aan vriendelijke vuur tijdens vietnam.
Het enige wat ik plop zijn de ruggetjes van kabouters. Vervelende beestjes.
Voor broertjequote:
Bedanktquote:
Volgende keer doen we het rustiger aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
Zo mijn benen en rug beginnen weer een beetje normaal te voelen.
* plop *quote:
ik heb gekliktquote:
Je kan af en toch echt nog wel wat leren van de linkjes van D_K.quote:
Regel 1: nooit uit de school klappen ook al krijg je klappen. Omerta!quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:12 schreef superkokje het volgende:
het is feest, dus doe nog maar een peukie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik doe een peukje mee
Volgend jaar moet ik toch een betere oplossing vinden dan deze.Die hangt zo te zien altijd half stok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Nee hoor, morgen volquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die hangt zo te zien altijd half stok.
O ja, want dan vieren we ? Wat vieren we dan eigenlijk?quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik doe een peukje mee
Volgend jaar moet ik toch een betere oplossing vinden dan deze.jij zou 2 mei stoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Begin is met een vlaggenstokhouder
Ik weet het, maar zwak hèquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
jij zou 2 mei stoppen![]()
Begin is met een vlaggenstokhouder
kan je zo te zien bevestigen op de ballustrade onder de relingquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet het, maar zwak hè
Alluminium pui hè
Dat is ook alluminium, de vlekjes zijn alluminium erosie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan je zo te zien bevestigen op de ballustrade onder de reling
We vieren onze vrijheidquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
5 mei Bevrijdingsdag? Technisch gesproken was dat vandaag zoveel jaar geleden.
wat zit er onder danquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is ook alluminium, de vlekjes zijn alluminium erosie.
Alleen links naast de deur zit wat 'hout' (of zoiets) maar daar steekt de gevelplaat vooruit.
Die vier ik elke dag een beetjequote:
Ik weet niet of er nog isolatiemateriaal zit achter dat 'hout' voor je op het beton komt. Bij de gevelplaten is het alluminiumplaat, folie, isolatie, folie, beton.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat zit er onder danAls dat beton of hout is, kan het wel
quote:
de railing is er ook op bevestigd, dus er zal toch iets stevigs onder zittenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet niet of er nog isolatiemateriaal zit achter dat 'hout' voor je op het beton komt. Bij de gevelplaten is het alluminiumplaat, folie, isolatie, folie, beton.
De railing is met bouten idd via de aluplaat bevestigd. Ik ga broertje weer eens lief aankijkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
de railing is er ook op bevestigd, dus er zal toch iets stevigs onder zitten
Je mag me best lief aankijken hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De railing is met bouten idd via de aluplaat bevestigd. Ik ga broertje weer eens lief aankijken
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:33 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Je mag me best lief aankijken hoor
gewoon zo houdenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Wat is de oplossing die jij voorstelt dan
quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:13 schreef superkokje het volgende:
ik maak er een eind aan voor vandaag1
Truste muis![]()
Kijk dat zijn de betere werkweken en weekendenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
volgende week 6 dagendie week er op 5 dagen weekend
truste kokquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:13 schreef superkokje het volgende:
ik maak er een eind aan voor vandaag1
Truste muis![]()
moeten maar even kijkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk dat zijn de betere werkweken en weekenden
Misschien kunnen we in je volgende weekend airborne museum plannen?
quote:
quote:
quote:
Avondquote:
lekker relaxed. Beetje huishoudenen verder weinig.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Avond
Heb je een lekker bevrijdingsdagje gehad?
Ik had nergens zin in vandaag, ben maar met een boek op de bank gekropenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
lekker relaxed. Beetje huishoudenen verder weinig.
Heb behoefte aan regelmaat
deze maand zeker ja. Is zo druk, dat ik morgen ook thuis kan blijvenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had nergens zin in vandaag, ben maar met een boek op de bank gekropen
Voor regelmaat heb je het verkeerde vak vrees ik
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
deze maand zeker ja. Is zo druk, dat ik morgen ook thuis kan blijven
oh lekker ga doorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Elke dag veertig stokslagen is ook een soort van regelmaat.
best wel ja. Dan zou er eindelijk is iets op tv?pc zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
Het duurt nog veel te lang voor het football seizoen begint
Wordt wel weer tijd ja. Ik zit nu uit pure armoede maar voor de zoveelste keer Indy te kijkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
best wel ja. Dan zou er eindelijk is iets op tv?pc zijn
ik drop zonequote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wordt wel weer tijd ja. Ik zit nu uit pure armoede maar voor de zoveelste keer Indy te kijken
Oei, dat lijkt mij wel een hele beste filmquote:
3 afleveringen dus we zijn weer bijquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, dat lijkt mij wel een hele beste film
Ow, serie niet de film dusquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
3 afleveringen dus we zijn weer bij
Ja joh, doe eens gekquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:37 schreef superkokje het volgende:
laat ik nog maar een bakkie en een peukie gaan doen
doe mij ook maar een bakkie koffiequote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:37 schreef superkokje het volgende:
laat ik nog maar een bakkie en een peukie gaan doen
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:38 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
doe mij ook maar een bakkie koffie
peukje niet
quote:
Je zou haast gaan denken dat D_K een vrouw is hèquote:
OMDAT IK EEN JURK DRAAG ALS KARDINAAL?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je zou haast gaan denken dat D_K een vrouw is hè
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
OMDAT IK EEN JURK DRAAG ALS KARDINAAL?
quote:
Romeinen ook.quote:
En Maarten 't Hartquote:
Ja, maar ben je nu D_K vergelijken met osamaquote:
zeg alleen dat hij een jurk droegquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar ben je nu D_K vergelijken met osama
Als ik mijn baard laat staan lijk ik er wel op.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar ben je nu D_K vergelijken met osama
Veel koks en slagers dragen ook een rokjequote:
dan weet jij meer dan ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Veel koks en slagers dragen ook een rokje
Eerste half uur zal je wel gaan lukken, danquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:11 schreef superkokje het volgende:
vandaag dan eindelijk maar eens inglorious bastards proberen te kijken
is het zo ergquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eerste half uur zal je wel gaan lukken, danop de bank
Dat was een kut film zeg.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:11 schreef superkokje het volgende:
vandaag dan eindelijk maar eens inglorious bastards proberen te kijken
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eerste half uur zal je wel gaan lukken, danop de bank
Gaat hem niet worden dus.quote:
Ik ga in ieder geval het einde van de film niet halen. Moet morgen echt weer een beetje bij tijd op. Anders lukt het mij maandag ook niet om op tijd op mijn afspraak te zijnquote:
Nee, dat is een koksmuts!quote:
Inglorious schijnt wel de moeite waard te zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
Gaat hem niet worden dus.
Dan maar weer NG hele dag al docu over WO 2
heb nou nooit last vanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval het einde van de film niet halen. Moet morgen echt weer een beetje bij tijd op. Anders lukt het mij maandag ook niet om op tijd op mijn afspraak te zijn
Bij mij heel erg wisselend, was vanochtend wel al om 07:30 wakker.quote:
ik ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij heel erg wisselend, was vanochtend wel al om 07:30 wakker.
Maar ik lag er geloof ik pas om 0230 inquote:
dat maakt bij mij helaas niet uitquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik weet het niet meer ergens vroeg in de ochtend helaas.
Ben ik wel een beetje jaloers opquote:
imdb 8.5quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben ik wel een beetje jaloers op
Film schijnt erg goed te zijn, hoor ik van anderen
Ik heb het net even gevraagd aan wat anderen, en zelfs iemand die zelden tot nooit films kijkt zegt dat deze de moeite waard isquote:
hij staat op, dus zullen zienquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb het net even gevraagd aan wat anderen, en zelfs iemand die zelden tot nooit films kijkt zegt dat deze de moeite waard is
quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
Truste Broer![]()
Ik ben er ook weg van, ga die film niet af kijken tot 0130![]()
Truste Muis
Drassssquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vandaag alleen sport gekeken, gister wel
Ja, dammen noemen ze toch ook een sportquote:
Ook lekker, alhoewel het best fris was vandaag..quote:Op zondag 6 mei 2012 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik heb lekker uitgewaaid op het strand
[..]
Ja, dammen noemen ze toch ook een sport
Ik vond het nogwel meevallen eigenlijk. Ben nu lekker rozig dus zal straks wel goed slapen.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ook lekker, alhoewel het best fris was vandaag..
Naar mn oma geweest en vanavond naar de chinees geweestquote:
Lekker, rijsttafel genomen?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:23 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Naar mn oma geweest en vanavond naar de chinees geweest
Nope dit keer geen rijsttafelquote:Op zondag 6 mei 2012 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lekker, rijsttafel genomen?
ik had indonesisch vanavond
quote:
Hey Muisie!quote:Op maandag 7 mei 2012 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Drassss
![]()
het wordt steeds stiller hier
Ow, dat heb ik gelezen ja. Jij was dus slachtofferquote:
Ik ben daarom maar gaan hardlopenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dat heb ik gelezen ja. Jij was dus slachtoffer
quote:Op maandag 7 mei 2012 22:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ben daarom maar gaan hardlopenGeluk bij een ongeluk.
Jep best aardig. Maar het moet allemaal nog beginnen eigenlijk.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En gaat het goed met trainen?
Ik was denk ik redelijk radeloos geweest als KPN een storing had gehad vanavond. Had ik een boek moeten lezen
Ik heb nog niets gehoord van de startersclubje voor hardlopenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep best aardig. Maar het moet allemaal nog beginnen eigenlijk.
Haha, de tv deed het nog wel he
Ah misschien beginnen ze pas begin van de zomer?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gehoord van de startersclubje voor hardlopen![]()
Ow, maar er is vanavond toch niets op tv. En ik heb alles-in-een, dus denk dat bij mij TV en telefoon ook niet zou doen. En aangezien ik in de cloud opneem zou ik dan ook niet iets opgenomen kunnen zien
Volgens mij wachten ze tot ze voldoende aanmeldingen hebben.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah misschien beginnen ze pas begin van de zomer?
Tja wij hebben ook alles in 1.. maar alleen het draadloos internet deed nogal vervelend. Achja het doet het weer
Volgens mij doet alles het weer na 21.00 dus hij heeft geen excuus meerquote:Op maandag 7 mei 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij wachten ze tot ze voldoende aanmeldingen hebben.
Kokje heeft ook UPC
Misschien dat hij zichzelf weer zwaar heeft lopen afbeulen op het werkquote:Op maandag 7 mei 2012 22:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volgens mij doet alles het weer na 21.00 dus hij heeft geen excuus meer
quote:Op maandag 7 mei 2012 22:49 schreef Drassss het volgende:
Blijft toch een klasbak he
Ik ga ervandoor! tot ooit!
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:25 schreef superkokje het volgende:
hoe later op de avond hoe schoner het volk
Ech welquote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
eindelijk weer eens een normale dag, is lang geleden
zeker goed, ik heb dat nodig om goed te functioneren. Maart was prima, april niet, hoop dat mei weer lekker wordtquote:Op maandag 7 mei 2012 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dat is toch goed
Vorig jaar leefde je helemaal op tijdens deze tijd
Gaat toch wel weer een kwakkelmaand worden. Dus ik hoop dat je toch genoeg partijen hebt deze maand.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeker goed, ik heb dat nodig om goed te functioneren. Maart was prima, april niet, hoop dat mei weer lekker wordt
we zullen zien, in ieder geval meer dan aprilquote:Op maandag 7 mei 2012 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaat toch wel weer een kwakkelmaand worden. Dus ik hoop dat je toch genoeg partijen hebt deze maand.
Maar morgen heb je weekend, en dan 6 dagen werken?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
we zullen zien, in ieder geval meer dan april
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar morgen heb je weekend, en dan 6 dagen werken?
Leverancier is leuk denk ik, vergadering minder?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:43 schreef superkokje het volgende:
[..]Donderdag dagje rotterdam leverancier en vergadering
valt wel mee, is met colega chefsquote:Op maandag 7 mei 2012 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leverancier is leuk denk ik, vergadering minder?
Ah, zomerkaart bespreken of zo? (ben niet nieuwsgierig hoorquote:
yepquote:Op maandag 7 mei 2012 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, zomerkaart bespreken of zo? (ben niet nieuwsgierig hoor)
Eigenlijk moet ik deze maand ook maar eens een keertje bij je langskomen om een chefs menu te proberenquote:
doe wat je niet laten kuntquote:Op maandag 7 mei 2012 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik deze maand ook maar eens een keertje bij je langskomen om een chefs menu te proberen
quote:
Ik ga het ook niet later dan 1 uur makenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:49 schreef superkokje het volgende:
ik neem er nog een, en dan slapie slapie
waarom zou dat niet mogenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]alleen maar als het van jou mag hoor
hoe was de film en het gezelschap?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet later dan 1 uur maken
Was vanochtend weer om 07:30 op, film om 10:00 en de rest van de dag druk bezig geweest met onderzoek
Nu, misschien vind je het helemaal niet leuk als ik kom etenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
waarom zou dat niet mogenEn als het niet mocht, het is nog steed voor iedereen toegankelijk
Was voor Nederlandse begrippen een goede film. Mooie cinematographie, historisch hier en daar niet accuraat. Gezelschapquote:
Ik sta toch in de keuken en zie je nietquote:Op maandag 7 mei 2012 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu, misschien vind je het helemaal niet leuk als ik kom eten
[..]
Was voor Nederlandse begrippen een goede film. Mooie cinematographie, historisch hier en daar niet accuraat. Gezelschap
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik sta toch in de keuken en zie je niet
Blauwe hap staat ook niet op de kaartquote:Op maandag 7 mei 2012 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]OK, ik blijf wel thuis en kook wel een blauwe hap voor mijzelf
Op de kaart staat niet eens wat het 3 gangen surprise menu isquote:Op maandag 7 mei 2012 23:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
Blauwe hap staat ook niet op de kaart
gek hequote:Op maandag 7 mei 2012 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op de kaart staat niet eens wat het 3 gangen surprise menu is
quote:
dat zal het niet zijnquote:Op maandag 7 mei 2012 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]denk je nu echt dat ik een surprise menu ga bestellen
![]()
Stel je voor dat het stampot andijvie is
Ach, gaat hem niet worden dus deze maand, als zelfs jij al niet wilt zeggen wat het isquote:
quote:
is wisselend, kan iedere dag anders zijn. nu is het carpaccio, zeewolf, brownie met bloedsinaasappel ijsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, gaat hem niet worden dus deze maand, als zelfs jij al niet wilt zeggen wat het is
[..]trusten kokje slaap
en
Moet je je afdrogenquote:
Kloptquote:
Is ook niet altijd zoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:12 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Klopt
sinds wanneer is regen nat?
Vreemdquote:
Druil-, giet-, mot-, plens- en slagregen zijn natquote:
kogelregen is fijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Druil-, giet-, mot-, plens- en slagregen zijn nat
Maar een as-, cijfer-, en lintjes regen
Een kogelregen is vooral pijnlijk, en goudenregen is giftig
quote:
Jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]daar heb jij ervaring mee?
Sorry, kreeg even telefoon tussendoor
quote:
Ja al een tijdjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]gelukkig maar toch
En weer opgedroogd intussen?
In dit goede topicquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:12 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
MM heb jij al in dit goede topic gepost?
Klik es op de smileyquote:
kijk daar maarquote:
ik zie hetquote:
Ik wist niet eens dat dat konquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
Maar ik kijk idd niet eerst of een smiley een link is naar een topic
quote:
Ja hoor, vanmorgen naar de tentoonstelling In Memoriam in het Amsterdams Archief geweest, daarna wezen afkoelen in het Amsterdams Historisch Museum.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
Hoe is het,vermaak je je nog een beetje?
hou het maar op gewerkt. vanaf 1430 tot 1800 vergaderingen en besprekingenquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja hoor, vanmorgen naar de tentoonstelling In Memoriam in het Amsterdams Archief geweest, daarna wezen afkoelen in het Amsterdams Historisch Museum.
En jij, lekker gewerkt?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
hou het maar op gewerkt. vanaf 1430 tot 1800 vergaderingen en besprekingen
zo is het maar net. Morgen dagje visleverancier en vergaderingquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]das niet leuk
Nog maar 5 daagjes werken en je hebt weer weekend
O, ja, je moet naar Rotterdam toch morgen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo is het maar net. Morgen dagje visleverancier en vergadering
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
O, ja, je moet naar Rotterdam toch morgen?
Waarom haal je jouw vis uit Rotterdam en niet uit IJmuiden of Zeeland?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |