quote:
Hell is empty,quote:
Je was zo traag met openen, dat ik nog een topic kaap had kunnen doen als ik gewild hadquote:
quote:
Ach jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je was zo traag met openen, dat ik nog een topic kaap had kunnen doen als ik gewild had
Trouwens als een stukje geschiedenisles, heb je het linkje in het vorige topic gezien?quote:
welk linkje?van dat boek?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Trouwens als een stukje geschiedenisles, heb je het linkje in het vorige topic gezien?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
welk linkje?van dat boek?
even lezenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]uit deze post. Is de reden dat ik het boek toch ga aanschaffen
quote:
Jaquote:
Nu wélquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Jaalleen wel een vies klusje gedaan heb je het gelezen in ABO?
alleen morgen en zaterdag niet werken![]()
misschien wel naar zweden
Ja maar het probleem is ik ben niet in geroosterd voor morgen en zaterdag dus vandaar dat ik misschien naar zweden ga snap jequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu wél
Keuze maken, of werken of naar Zweden
Ah, OK, dan begreep ik je verkeerd. Ga je toch lekker naar Zwedenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja maar het probleem is ik ben niet in geroosterd voor morgen en zaterdag dus vandaar dat ik misschien naar zweden ga snap je
Eerst even zien als het kan hij moet eerst weten wat voor truck ie mee krijgtquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, OK, dan begreep ik je verkeerd. Ga je toch lekker naar Zweden
Duitsland, Denemarken en de brug over. Is leuk ritje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |