mijn eigen date gedrag is best netjes... pas 2 dates gehadquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij probeert gewoon je eigen dategedrag te vergoeilijken
Wees eens een vent zeg!
Maar wel met dezelfdequote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef m1st1g het volgende:
mijn eigen date gedrag is best netjes... pas 2 dates gehad![]()
okee ik geef toe date nr 3 staat in de planning
Op 1 dag? Netjes..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
mijn eigen date gedrag is best netjes... pas 2 dates gehad![]()
okee ik geef toe date nr 3 staat in de planning
SLET!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
euuhh nope dit is dame 3 ik ga niet iets afzeggen maar date nr 4 is wel met dame 2
Maar nog net niet 'het matras' van dit topic.quote:
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah, jammer. Maar dat is ook leuk iddEn het is een superleuke film om heen te gaan, ga denk ik nog een keer.
Niet in de war met matel?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:44 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ben benieuwd!Ben dol op Marvel films.
en wie geef jij dan dat stempel ? zover ik gelezen heb,valt het best wel mee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:43 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maar nog net niet 'het matras' van dit topic.
Iemand kwam net het topic binnenstormen en eigende zichzelf de titel toe. Niet eens gevraagd wat onze mening was.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
en wie geef jij dan dat stempel ? zover ik gelezen heb,valt het best wel mee.
Oopsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:26 schreef Harajuku. het volgende:
Cyclone, als je het over een vrouw hebt is het zij. Als je gesproken hebt is het zei. Ok?
Sorry, mijn NL is al zwak, kan legio excuses bedenken .. maar please do correct me.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat dus haha. Ik kwam het ook meerdere keren tegen...
Maar klinkt goed Cyclone.
Ik heb ook meerdere dates lopen, maar uiteindelijk bleek er maar 1 echt interessant. (heb nog wel 2 komende dates)
Het is toch niet raar om meerdere mensen te daten? Ik neem aan dat zij het ook doen.
Thanks .. I agree ..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:36 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een gezeur over dat vele daten. Heb wel eens drie dates in 1 weekend gepropt: so what? En zodra je 1 leuke date hebt gehad alle andere dates afzeggen is ook een zeldzaamheid. Zelfs bij mijn huidige vriend waar ik hoteldebotel op ben heb ik na date 1 nog met een ander liggen vozen. Pa na date 2 was het mij duidelijk dat we er allebei voor zouden gaan en heb ik die ander afgekapt.
Stelletje moraalridders!
ik volg niet elk lijntje tegenwoordig. Teveel geouwehoer tussendoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:31 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Is dat nog niet duidelijk?
Ik natuurlijk
Ze gaat vanavond stappen bij mij om de hoek, hmm..quote:Is dat nou even jammer. En als ik zeg dat ik over 3 bier waarschijnlijk in dezelfde staat ben als jij nu? Helpt dat?
Of: KOM MET JE LUIE REET VAN DIE BANK AF, ER STAAT EEN LEUKE CHICK OP JE TE WACHTEN OM DE HOEK!!!
Ik geef je iig m`n nummer, dan hoef ik niet elke keer in te loggen..
06 ******** Ik doe ook nog aan
whatsapp. Hip hè? Hahaha!
Nee, ze is gewoon thuis 's avonds.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:58 schreef freshy98 het volgende:
En ze is niet op vakantie en de telefoon staat daarom uit?
Je hoeft niet je excuses aan te bieden omdat ik graag zeur over het taalgebruik van anderen terwijl ik zelf ook prima fouten maak zoals interpunctie ik zou dus punten en kommas kunnen gebruiken deze laat ik even weg om een punt te maken ik heb geen idee welk punt dus dat moet je me maar vergeven.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:40 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Sorry, mijn NL is al zwak, kan legio excuses bedenken .. maar please do correct me.
En excuses .. maar was nog vroeg
Inderdaad, terug negeren! Dat zal haar leren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:18 schreef freshy98 het volgende:
@mpol, negeren dan. Neemt vanzelf wel contact op als ze wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |