tampon weer scheef zitten? Het klopt alleen welquote:
Bier en kapsalon.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar waar moet ik dan mijn geld heen gooien
Wat tampon? Het zal vast wel kloppen, maar als je je om dit soort dingen druk gaat maken ben je toch echt wel een kansloze nerd. "Victims of EA"quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
tampon weer scheef zitten? Het klopt alleen wel
Ah je had het niet tegen mij dus, maar over het plaatje zelfquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat tampon? Het zal vast wel kloppen, maar als je je om dit soort dingen druk gaat maken ben je toch echt wel een kansloze nerd. "Victims of EA"
Over iedereen die zich daarover kan opwindenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah je had het niet tegen mij dus, maar over het plaatje zelf
Och, het is best jammer dat door een stel geldwolven games toch net niet hun maximale potentieel halen. Je betaald er toch een hoop geld voor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Over iedereen die zich daarover kan opwinden
Sommige mensen op facebook.quote:weet iemand een leukbaantje ?? waar ik kan werke sirueze reacies graag
stoeer invytquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:57 schreef dreamzk het volgende:
Yaow yaow, vandaag laatste presentatie gehad van het jaar. Nu full focus op de tentamens jwzzzz. Vanavond rapen op het slagveld?
Ik zie het verband tussen een overname en potentie dat verloren gaat eerlijk gezegd niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Och, het is best jammer dat door een stel geldwolven games toch net niet hun maximale potentieel halen. Je betaald er toch een hoop geld voor.
Niet? Kostenbesparingen, marktstrategieen, veranderingen in de hiërarchie en verandering van het personeel. Dat zijn geloof ik nog maar een paar van de dingen die invloed hebben op de kwaliteit en creativiteit van developers en die zuig ik zo uit mijn duim.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen een overname en potentie dat verloren gaat eerlijk gezegd niet.
Je kan er toch niks tegen doenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Over iedereen die zich daarover kan opwinden
Je betaaltquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Och, het is best jammer dat door een stel geldwolven games toch net niet hun maximale potentieel halen. Je betaald er toch een hoop geld voor.
Yesquote:
WAARSCHUWING, ALS U EEN HEADSET OP HEEFT, ZET DAN UW GELUID ZACHTER!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Yesen als de game tof is koop ik hem wel
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:06 schreef Pixell het volgende:
[..]
WAARSCHUWING, ALS U EEN HEADSET OP HEEFT, ZET DAN UW GELUID ZACHTER!!!!!!!!
Haha sorry dudequote:Op donderdag 3 mei 2012 19:06 schreef Pixell het volgende:
[..]
WAARSCHUWING, ALS U EEN HEADSET OP HEEFT, ZET DAN UW GELUID ZACHTER!!!!!!!!
Wat heeft die kerel geflikt om zo lief te worden toegezongen door z'n eigen publiek?quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Yesen als de game tof is koop ik hem wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |