Handigquote:Microsoft brengt volgende week mogelijk een nieuwe Xbox 360 Kinect-bundel op de Amerikaanse markt voor 99 dollar en abonnementskosten.
Foto: AFP
Dat melden ingewijde bronnen aan Polygon.
Voor 99 dollar en een tweejarig abonnement van 15 dollar in de maand zouden consumenten een Xbox 360 met vier gigabyte geheugen krijgen, Kinect en toegang tot Xbox Live en diverse videodiensten. Consumenten die hun abonnement voortijdig willen beëindigen, betalen hiervoor een boete.
Met dit aanbod zou Microsoft de strijd willen aangaan met andere multimedia-apparaten, zoals Apple TV. Die mediaspeler wordt voor een vergelijkbare prijs aangeboden, maar dan zonder abonnement.
Nederland
Het is onwaarschijnlijk dat een dergelijke bundel ook in Nederland zou worden aangeboden, omdat het video-on-demand-aanbod van de Xbox 360 hier aanzienlijk beperkter is dan in de Verenigde Staten.
Dit dus, al zijn de prijzen die ze vragen vaak ook net iets te.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:36 schreef Pixell het volgende:
Wij krijgen nooit die chille vod services hier, en maar raar opkijken dat iedereen shit download..
Zelfs als dat er was, gewoon downloaden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:36 schreef Pixell het volgende:
Wij krijgen nooit die chille vod services hier, en maar raar opkijken dat iedereen shit download..
Truequote:Op donderdag 3 mei 2012 13:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zelfs als dat er was, gewoon downloaden.
Mwa.. Als ik nieuwe films gewoon thuis zou kunnen kijken in goede kwaliteit, dan zou ik heus niet alles downloaden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zelfs als dat er was, gewoon downloaden.
Want?quote:
Ik dacht al waar heb je het overquote:
quote:Amazon: pre-orders Black Ops II op dag één driemaal zo groot als bij voorganger
Bron: MCV UK
De grote internetwinkel Amazon heeft laten weten dat het aantal pre-orders van Call of Duty: Black Ops II op dag één driemaal zo groot is als het geval was bij zijn voorganger Call of Duty: Black Ops, dat in 2010 verscheen. Graham Chambers, manager videogames bij Amazon UK, laat weten zeer verheugd te zijn met de release van Black Ops II en het enthousiasme van de fans:
Set to be one of the biggest games of the year, it’s great to see so much enthusiasm and anticipation for Call of Duty: Black Ops II.
Hoe is het mogelijkquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijkHet ziet er niet uit, en toch koop ik hem toch wel.
Hopelijk komt die CS nu wel uit..quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:03 schreef Pixell het volgende:
Deze sla ik sowieso over, ik ga wel weer counterstriken
Die nieuwe voor xboxquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:09 schreef Pixell het volgende:
[..]
welke cs is niet uitgekomen dan?heb ik iets gemist?
tampon weer scheef zitten? Het klopt alleen welquote:
Bier en kapsalon.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar waar moet ik dan mijn geld heen gooien
Wat tampon? Het zal vast wel kloppen, maar als je je om dit soort dingen druk gaat maken ben je toch echt wel een kansloze nerd. "Victims of EA"quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
tampon weer scheef zitten? Het klopt alleen wel
Ah je had het niet tegen mij dus, maar over het plaatje zelfquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat tampon? Het zal vast wel kloppen, maar als je je om dit soort dingen druk gaat maken ben je toch echt wel een kansloze nerd. "Victims of EA"
Over iedereen die zich daarover kan opwindenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah je had het niet tegen mij dus, maar over het plaatje zelf
Och, het is best jammer dat door een stel geldwolven games toch net niet hun maximale potentieel halen. Je betaald er toch een hoop geld voor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Over iedereen die zich daarover kan opwinden
Sommige mensen op facebook.quote:weet iemand een leukbaantje ?? waar ik kan werke sirueze reacies graag
stoeer invytquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:57 schreef dreamzk het volgende:
Yaow yaow, vandaag laatste presentatie gehad van het jaar. Nu full focus op de tentamens jwzzzz. Vanavond rapen op het slagveld?
Ik zie het verband tussen een overname en potentie dat verloren gaat eerlijk gezegd niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Och, het is best jammer dat door een stel geldwolven games toch net niet hun maximale potentieel halen. Je betaald er toch een hoop geld voor.
Niet? Kostenbesparingen, marktstrategieen, veranderingen in de hiërarchie en verandering van het personeel. Dat zijn geloof ik nog maar een paar van de dingen die invloed hebben op de kwaliteit en creativiteit van developers en die zuig ik zo uit mijn duim.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen een overname en potentie dat verloren gaat eerlijk gezegd niet.
Je kan er toch niks tegen doenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Over iedereen die zich daarover kan opwinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |