Ik las die titel op nu.nl en voelde me opgelicht toen ik het ging lezen...quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Stiekem toch wel een beetje een dubieus begin van een krantenartikel
Ik dus ook jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik las die titel op nu.nl en voelde me opgelicht toen ik het ging lezen...
Gefeliciteerd beste Michhas! Je hebt een bos bloemen gewonnen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:08 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd beste Michhas! Je hebt een bos bloemen gewonnen!Het is dat je Diora Baird in je avatar hebt, anders had ik je hier niet langer willen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:08 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd beste Michhas! Je hebt een bos bloemen gewonnen!Wat attentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen heb ik erg last van hooikoorts. Kan ik gaan cadeaubon van de Bruna krijgen ofzo?
We hebben alleen een kadobon voor een gratis product (NSFWquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat attentAlleen heb ik erg last van hooikoorts. Kan ik gaan cadeaubon van de Bruna krijgen ofzo?
Jij weet het wel te vindenquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:37 schreef Morgen- het volgende:
[..]
We hebben alleen een kadobon voor een gratis product van een of andere webwinkel. Als je dat ook wilt, prima!
NSFW man, zet die shit er even bij.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:37 schreef Morgen- het volgende:
[..]
We hebben alleen een kadobon voor een gratis product van een of andere webwinkel. Als je dat ook wilt, prima!
Misty was ook wel een pittig teefje.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
true, maar misty was wel een pittige om te verslaan
hmm weird shit boyquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:09 schreef Michhas het volgende:
http://www.dokter.nl/inde(...)pavor-nocturnus.html
Mijn vriendin heeft dit waarschijnlijk, echt fucking raar. Staan best wat gestoorde verhalen tussen.
Zit je daar ook al vruchteloze pogingen te doen om jezelf naar binnen te werken?quote:
dude, het is een getekend poppetje.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Misty was ook wel een pittig teefje.
Misty->Waterpokemon->Water->Waterdier->Bever->Natte bever.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Misty was ook wel een pittig teefje.
uhuquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zit je daar ook al vruchteloze pogingen te doen om jezelf naar binnen te werken?
Maumau is toch de oprichter van hentailovers.nl?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:20 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dude, het is een getekend poppetje.
sick fuck
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:20 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dude, het is een getekend poppetje.
sick fuck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |