Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:
2Gold packs daarna weer bronsquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben benieuwd wat mensen voor TOTY Akinfenwa gaan betalen
Gaan jullie veel uitgeven aan packs of niet? Ik niet, ik probeer gewoon wat silvers en heel veel bronzes. Daar verlies ik toch niet zo heel veel coins mee.
80 k Goldpacks- 20 k restquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben benieuwd wat mensen voor TOTY Akinfenwa gaan betalen
Gaan jullie veel uitgeven aan packs of niet? Ik niet, ik probeer gewoon wat silvers en heel veel bronzes. Daar verlies ik toch niet zo heel veel coins mee.
Handjes boven tafel Isaac!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
NOG 4 MINUTEN, OMG ZOOO SPANNEND, ik weet niet of ik mezelf in bedwang kan houden lol
Je had zelf toch een Engelse Bronzes team?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:57 schreef poker4lifee het volgende:
100 chem team 10-0 geowned, 9x Kandji.
Engelse bronzes=:')
ja klopt maar ze zijn nog steedsquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je had zelf toch een Engelse Bronzes team?
Met Vaz Te
Naja met 68 IF's en een happy hour acht ik de kans groot dat ik een IF krijg. Bovendien heb ik zeker 20 packs hiervoor geen gekregenquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Al die mensen die nu heel veel uit gaan geven krijgen waarschijnlijk niet zo heel veel, of de kans moet echt veel hoger zijn (wat normaal wel zo is maar nog steeds vrij klein) Ik ga nu niet een miljoen uitgeven aan packs zoals vorig jaar toen alle silver IFs opnieuw werden uitgebracht.
hoiquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:59 schreef n0ir het volgende:
Hoeveel coins en hoeveel euro's zou er zometeen aan pakjes worden uitgegeven
Ik heb nog nooit een IF gekregen, en toch aardig veel packs gekochtquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Naja met 68 IF's en een happy hour acht ik de kans groot dat ik een IF krijg. Bovendien heb ik zeker 20 packs hiervoor geen gekregen
Ziek als je het zo berekend eigenlijk, zijn duizenden euro'squote:Op woensdag 2 mei 2012 18:59 schreef n0ir het volgende:
Teveel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:59 schreef n0ir het volgende:
En jij anderen uitlachen om dt-fouten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ziek als je het zo berekend eigenlijk, zijn duizenden euro's
EA maakt wel veel shit hiermee he , die mensen zijn rjkquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ziek als je het zo berekend eigenlijk, zijn duizenden euro's
Het moest zijn berekentquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En jij anderen uitlachen om dt-fouten.
Geeft nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 02-05-2012 om 19:00:39Happy Hour is over but you can get the new TOTW & "Most Consistent but Never IF" TOTY (http://t.co/ScbBq43P) players in packs starting NOW. reageer retweet
Geen Happy Hour?? maar in de gewone packette. EAquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:03 schreef Walxie het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 02-05-2012 om 19:00:39Happy Hour is over but you can get the new TOTW & "Most Consistent but Never IF" TOTY (http://t.co/ScbBq43P) players in packs starting NOW. reageer retweet
Hoe dan?quote:
die verkoopt alles in 1 keer?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:05 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb nu drie nieuwe mensen met interesse in mijn coins, hopelijk kan ik nu wel met iemand de deal sluiten. Wel allemaal kleine bedragen (100k tot 300k), maar wie het kleine niet eert etc.
Sowieso niet aan gasten met 'mocro' o.i.d in hun naam zaken doen, dat kost je je coinsquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:05 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb nu drie nieuwe mensen met interesse in mijn coins, hopelijk kan ik nu wel met iemand de deal sluiten. Wel allemaal kleine bedragen (100k tot 300k), maar wie het kleine niet eert etc.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sowieso niet aan gasten met 'mocro' o.i.d in hun naam zaken doen, dat kost je je coins
Het is nooit happy hour als de nieuwe IFs net uit zijn hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Geen Happy Hour?? maar in de gewone packette. EA![]()
Joquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:06 schreef Walxie het volgende:
@VdM: http://forum.ea.com/uk/posts/list/1649406.page#16056244
Haha, bij TOTW staat bij winkel eronder dat Torres bij Bayern zit
Is echt zo hoor, ik wilde een iPhone via MP kopen, alleen van de 'mocro's' mocht ik het niet ophalenquote:
Het gaat toch als volgt te werk: zij maken het geld over naar jou, hun zetten een item op de markt en jij bied daar je door hun gekochte coins op, hoe gaat het je dan coins kosten?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is echt zo hoor, ik wilde een iPhone via MP kopen, alleen van de 'mocro's' mocht ik het niet ophalen
dat heeft inderdaad veel te maken met mensen met mocro in hun naam die sowieso eerst geld moeten sturen voor ze coins krijgen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is echt zo hoor, ik wilde een iPhone via MP kopen, alleen van de 'mocro's' mocht ik het niet ophalen
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1650878.page
Lindgren in zijn silver Jumbo
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
koop ik een 400c pakje, krijg ik dit
[ afbeelding ]
Makkelijke 6k
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1650878.page
Lindgren in zijn silver Jumbo
vanzelfsprekendquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:14 schreef laucas het volgende:
En de eerste nerd met IF Dikkenek zet hem er natuurlijk voor 1.000.000 sp op
Pics or it didn't happenquote:
1 van 15quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:18 schreef Walxie het volgende:
Zou ik er 2 van 7,5k kopen of 1 van 15k? Wat heeft de meeste kans denken jullie
5 van 3kquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:18 schreef Walxie het volgende:
Godverdommequote:
15K. Gewoon doen!quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:18 schreef Walxie het volgende:
Zit waarschijnlijk toch niets in, maargoedquote:
Is idd zeer verleidelijk al speel ik op de xboxquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:20 schreef Nickskuh het volgende:
door die afbeelding heb ik een psn card gekocht
oh ik heb gewoon mijn coins gehadquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:21 schreef Fuszy het volgende:
EA servers klappen eruit. Voor het eerst sinds ze die disconnects hebben gefixt een dc aan het eind van de wedstrijd. Zeer jammer, want ik wilde die coins gebruiken om 2 pakjes tek open
Ik heb Doumbia :Squote:Op woensdag 2 mei 2012 19:21 schreef vandermar het volgende:
Vagner love als besteFU EA, FU. Ik krijg nooit iets
Die is dan weer van het TOTW?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:22 schreef Walxie het volgende:
IF Javi Martinez 343, toch niet verkeerd als eerste IF
Ik heb een Arsenal kitquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:21 schreef vandermar het volgende:
Vagner love als besteFU EA, FU. Ik krijg nooit iets
Nee keer gehad, maar geen geld ontvangenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is een screenshot betrouwbaar genoeg als iemand geld voor coins overgemaakt heeft voor jullie?
Nee.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is een screenshot betrouwbaar genoeg als iemand geld voor coins overgemaakt heeft voor jullie?
Je zou kunnen vragen om een soort kenmerk bij de foto.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Brons pakjequote:Op woensdag 2 mei 2012 19:25 schreef Walxie het volgende:
[ afbeelding ]
Waar heb je meeste kans op Zoet?
Alweer een if?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:25 schreef Walxie het volgende:
[ afbeelding ]
Waar heb je meeste kans op Zoet?
Je kan altijd aangifte doen..quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb de gok maar gewoon genomen, waarschijnlijk word ik keihard gefucked maar goed
Verkopen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu de vraag: snel verkopen of houden om te gebruiken? Ik heb een SPL/Engelse hybrid, ik weet niet of hij daarin past. Dit was pas mijn 10e pack op mijn andere account ofzo
Niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:27 schreef Barendrecht0180 het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT IK KRIJG MESSI!!!
Nu verkopen en straks terugkopen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu de vraag: snel verkopen of houden om te gebruiken? Ik heb een SPL/Engelse hybrid, ik weet niet of hij daarin past. Dit was pas mijn 10e pack op mijn andere account ofzo
Ik speel op Xbox360 maar weet niet hoe een print screen te maken en hier op te gooienquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:27 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Ik zweer dit op me overleden opa
Pics.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:27 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Ik zweer dit op me overleden opa
Dudequote:
Same here, 100k er doorheen gejast en alleen maar Malouda's etc.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Volgens mij heb ik 5x 15k pakje gehaald en 2x die 5k die ik nog tegoed had...
Beste speler was Cech...
Nee, sommige hebben een goede speler. Alles wat weggegooid is posten ze niet. Heb zelf ook niets fatsoenlijksquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat de fuk, iedereen heeft goeie pakjes
Volgens mij las ik het op de verkeerde manier, maar er stond 'Dit zweer ik op mijn overleden opa' en dan was jouw reactie 'pics'quote:
300-400k gok ikquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:30 schreef Barendrecht0180 het volgende:
Wat is een messi op dit moment nog waard?
Nvm, is al verkocht. Ik gooi hem er maar met een open bid op.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:30 schreef Reemi het volgende:
Diego is niet eens zo veel waard. Staat er al een op voor 100k
.
Racistquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sowieso niet aan gasten met 'mocro' o.i.d in hun naam zaken doen, dat kost je je coins
huh?quote:
Joh, ik was diegene die de tweet stuurde dat het geen HH was, maar ik dacht dat er stond 7.00 - 9.00, zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:36 schreef Thorb het volgende:
Walxie het is helemaal geen HHToty is gewoon hele week lijkt mij
Jij bent veel te luckyquote:
FUUUUUUUUU ik ga net zoveel bronze jumbo's openen totdat zo'n blauwe verschijnt.quote:
Beste bij mij is Ingsquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu even alles snel verkopen en dan ga ik op mijn main account ook bronze 400c packs kopen
EA Faaltwitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 02-05-2012 om 19:39:15To repeat, if you got an old IF count yourself lucky - you should have had the non-IF reageer retweet
LEKKER TOCH AHAHHAHAAH?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha ik heb 1 of andere bug ofzo. Ik krijg in mijn laatste gold pack Gerrard, nu maakte ik daarna een brons pakje open en daar zat hij nog een keer in. Zelfde formatie ook.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha ik heb 1 of andere bug ofzo. Ik krijg in mijn laatste gold pack Gerrard, nu maakte ik daarna een brons pakje open en daar zat hij nog een keer in. Zelfde formatie ook.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:41 schreef Tobi-wan het volgende:
De eerste keer kun je hem toch niet naar je trade pile sturen? Dus dan krijg je hem daarna nog een keer, maar het is dezelfde.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:41 schreef Tobi-wan het volgende:
41212 nog welquote:
Busted big time yeaaahquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als je offline bent op Xbox
Is al gemeld door EA zelf, moet Chelsea zijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:47 schreef Pobberd het volgende:
Trouwens, nog niemand opgevallen dat bij Torres het Bayern München logo staat? Bij mij althans.
Wat een prutsersquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:47 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Is al gemeld door EA zelf, moet Chelsea zijn
Je moet 15k pakkies halenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:48 schreef Pobberd het volgende:
Moet ik een pakje kopen ofniet? En welke goldpacks hebben jullie gekocht?
7.5k!! en ja doen!quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:48 schreef Pobberd het volgende:
Met het 15k pakje heb je 1 zeldzaam meerquote:
7.5kquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:48 schreef Pobberd het volgende:
10 uur speelt Real - Athletic Bilbaoquote:
Uit 2 7,5k's heb ik een messi en blauwe parkerquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met het 15k pakje heb je 1 zeldzaam meer
Genoeg mensen hier die wel een TOTY of IF hebben hoor! EAquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:49 schreef vandermar het volgende:
Ik heb echt helemaal niets gekregenCAM > CW als beste, EA vuile vieze stumpers
Dus zijn 7.5k's altijd beter? Je had gewoon geluk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:49 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Uit 2 7,5k's heb ik een messi en blauwe parker
1 extra contractquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
7.5k is 3 rares per stuk
15k is 7 rares per stuk
Het is ook een kwestie van gelukquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dus zijn 7.5k's altijd beter? Je had gewoon geluk.
Nee probeer aan te geven dat je bij 2 packs dus 2 kansen hebt en wanneer je een 15k haalt je dus een kans minder hebt op een IFquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dus zijn 7.5k's altijd beter? Je had gewoon geluk.
'quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:51 schreef dion_v_k het volgende:
Nog 1 pakje gedaan en een TOTYYYYYY
Sararer ofzoiets
Experimentje dusquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:52 schreef Pobberd het volgende:
Ik koop er 2 van 7.5k en eentje van 15k denk ik.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:51 schreef dion_v_k het volgende:
Nog 1 pakje gedaan en een TOTYYYYYY
Sararer ofzoiets
quote:
PSN kaart of CC kan alleenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:53 schreef Pietjuuhh het volgende:
kan je niet met overschrijving geld op je ps zetten?
WTF IS THIS SHIT, JIJ ALWEERquote:
Twee 7.5k packs = 6 rares. Één 15k pack = 7 rares.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:51 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Nee probeer aan te geven dat je bij 2 packs dus 2 kansen hebt en wanneer je een 15k haalt je dus een kans minder hebt op een IF
NIETquote:
SUUUUUUUUUUKquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:54 schreef Rijst het volgende:
Jullie raden nooit wiei k in mijn vijfde pack heb gekregen.
Suk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:54 schreef Rijst het volgende:
wtf..jij..quote:
SUAREZZZZZZZZSSSZZZquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:54 schreef Rijst het volgende:
Weer 41212 hequote:
Die wordt toch goedkoop, van dat pakjesgeld had je hem nu al kunnen hebbenquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:00 schreef Walxie het volgende:
TP helemaal vol, en zelfs nog dingen in club..Ik wil godverdomme Zoet
Heb maar 2/3 bronze gekocht, dus dat is nog geen 5k.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die wordt toch goedkoop, van dat pakjesgeld had je hem nu al kunnen hebben
Hoe kan je tp en club dan al vol zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:01 schreef Walxie het volgende:
[..]
Heb maar 2/3 bronze gekocht, dus dat is nog geen 5k.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die wordt toch goedkoop, van dat pakjesgeld had je hem nu al kunnen hebben
Nee, ik ging eerst gouden 15k halen voor een IF/TOTY en toen 2/3 packs maakt 20kquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan heb je dus meer uitgegeven en had je zoet al kunnen hebben
NEEEEEEEEHEEEEEEEEEquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:04 schreef Barendrecht0180 het volgende:
Zitten deze TOTY players tot 21.00 in de pakketen jatoch?
Doe eens normaal gapquote:
Ja, de bronzen Agbonlahor. Wat een irritante kutspeler die altijd geluk heeft is dat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:05 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb Konnecke uit een pack, da's toch die Duitser die KSI beast vond? 93 pace heeft hij.
Ja oke leuk maar antwoord dan bijdehand ventjequote:Op woensdag 2 mei 2012 20:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Die vraag is al 100x gesteld, gap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |