* Wihakayda denkt Door Pyat Pree, aangezien het laatste shot van Ep6 waarschijnelijk het House of the Undying isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik zat me te bedenken, ik kan me uit de boeken helemaal niet meer herinneren dat Dany haar draakjes (even) verliest. Door wie zijn ze nou weggehaald?
Dit is het spoiler draadjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:44 schreef Jester65 het volgende:
Er zitten de nodige spoilers achter deze link, opgepast dus.
Ik moet ook altijd 3 keer kijken voordat ik postquote:
SPOILER: ADWD SpoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeps, i did it againquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:39 schreef Angelof9 het volgende:
Haha, voordat je weer zo'n spoiler-oorlog ontketent in dat andere draadje
Deel 1 heb ik ook gepost, in dat topic geloof ik, of het deel ervoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:55 schreef Littlecreep het volgende:
Ik word het daar wel een beetje zat hoor in dat topic. Als er al gezeurd wordt over dat plaatje van Wihakayda dan ga je gewoon te ver. Er staat niks in wat we niet al wisten en nog gezeik...
Dit plaatje dus:
[ afbeelding ]
Daaraan toevoegend: Waar is deel 1 van bovenstaand plaatje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:57 schreef Angelof9 het volgende:
Er staat in dat Osha nog leeft. Eigenlijk.
Ah dank jequote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:18 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Deel 1 heb ik ook gepost, in dat topic geloof ik, of het deel ervoor
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4104370_700b_v1.jpg
Ik volg het vooral voor de eventuele leuke plaatjes, maar ondertussen post ik alle leuke dingen zelfquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:22 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Ah dank jeIk volg dat topic nauwelijks na de tweede spoileroorlog. En nu al helemaal niet meer, stelletje zeikerds.
"The last door on the right... is the first door on the left!"quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:42 schreef Maisnon het volgende:
Nja dat denk ik dus ook, hoop wel dat ze iets moois maken van die scene dat ze telkens de rechterdeur (?) moet nemen en al die visioen dingen ziet
Post ze maar gewoon lekker hier. Hier worden ze tenminste gewaardeerdquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:23 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Ik volg het vooral voor de eventuele leuke plaatjes, maar ondertussen post ik alle leuke dingen zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |