Ik zelf heb nog geen motor aangeschaft maar ga waarschijnlijk deze kopen, de Yamaha RoadStar Warrior:
En later als ik groot ben deze:
Zoiets als deze, maar dan een andere kleur..
[Dit bericht is gewijzigd door Gul_Dukat op 30-07-2002 09:44]
mag wel af een toe de CBR900 van me broer lenen...
quote:Hey! Zelfde als mij dus. Mooie buikschuiver is het zeker!
Op dinsdag 30 juli 2002 09:44 schreef _GdR_ het volgende:
ik moet duidelijk een YZF-R1
zilver 2002 kleur.mag wel af een toe de CBR900 van me broer lenen...
En ik maak ook nog de yamaha-europe/duitsland pagina van yamaha.
(met collega's dan.)
mooist motor ooit.
ben nu bezig met R6 microsite.
quote:Kun je niet een paar mooie plaatjes van de R1 plaatsen dan? heb je vast en zeker wel.
Op dinsdag 30 juli 2002 09:51 schreef _GdR_ het volgende:
zekerz.En ik maak ook nog de yamaha-europe/duitsland pagina van yamaha.
(met collega's dan.)
mooist motor ooit.
ben nu bezig met R6 microsite.
quote:Oeh!
Op dinsdag 30 juli 2002 09:59 schreef Beyonder1974 het volgende:
Yamaha YZF-R6 2002 model blauw, binnen nu en volgende week. Neem een yamaha leren pak erbij en een Shoei Z-One of Interceptor helm! Kan niet wachten
http://www.creativeaction.nl/gdr/picts/01.jpg
http://www.creativeaction.nl/gdr/picts/02.jpg
http://www.creativeaction.nl/gdr/picts/03.jpg
http://www.creativeaction.nl/gdr/picts/04.jpg
http://www.creativeaction.nl/gdr/picts/05.jpg
http://www.creativeaction.nl/gdr/picts/06.jpg
http://www.creativeaction.nl/gdr/picts/07.jpg
http://www.creativeaction.nl/gdr/picts/08.jpg
ruw materiaal dus kan een beetje verneukt zijn...
[Dit bericht is gewijzigd door _GdR_ op 30-07-2002 10:16]
quote:Nieuw, en dat kost een hoop centjes....reken maar op ongeveer 13000-14000 euro inclu verzekering e.d. Dus die R1 die je wilt mag je wel helemaal je portemonnee voor opentrekken
Op dinsdag 30 juli 2002 10:01 schreef Kreator het volgende:[..]
Oeh!
kan ik me voorstellen. Nieuw of 2e hands? Wat kost zoiets nou? En wel foto's plaatsen als je em hebt!
Layout-wijziging
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 30-07-2002 10:34]
Een (ouwe) Honda Shadow VT750C van '83, ziet er niet uit (ik poets 'm nooit, 't is maar een vervoermiddel) maar het rijdt (meestal). Ik ben dus ook geen mooi-weer-rijder, als het sneeuwt rij ik ook!
Helm? Geen flitsend turboding met airco en alles er op en er aan, gewoon een simpel "potje"...
Verder leren pak... toch ook wel enorm belangrijk om goede bescherming te dragen !!
Jas is leer,zwart basis met rood en iets wit
Zwarte leren broek.
Rood met wit en zwarte leren laarzen
Handschoenen zwart .
Ojaaa rij op een honda VFR 750 CC kleur wit
Ik zie dan wel weer wat ik aanschaf, zal waarschijnlijk eerst een Honda XL500 worden, maar stiekem wil ik een CBR1100xx of 1000F In het
BLAUW
natuurlijk.
quote:En vandaag mijn theorie gehaald dus het duurt niet lang meer voordat ik ook motorrijder ben !!!
Op dinsdag 30 juli 2002 21:43 schreef erikh het volgende:
Ik ben nu bezig met rijlessen voor de motor, ik vind het echt geweldig om te doen man, rijdt ook erg lekker, nu nog een comfortabele motor uit zien te zoeken als ik mijn rijbewijs heb.
Ik zit alleen nog effe te bedenken wat voor motor ik dan zal nemen, ik kan een zzr 600 kopen van iemand maar een fazer 600(nieuwe model) vind ik ook wel stoer.
Ik les momenteel nog. In september examen.
* RopStop- wil een sport/supersport bike
Een 400 of 600 cc bike van een jaar of 10 oud (dat is zo ongeveer m'n budget).
maar als ik het geld heb (24000 euro) wil ik de nieuwe harley davidson vrsca v-rod... dat ding vind ik echt zooooo mooi!!!
heb hele hoop foto's op me cu2 staan, http://www.cu2.nl/browse.php?id=206811
geen zin om ze nu ook hier te posten aangezien ik over paar minuten wil gaan slapen
Ketting moet dan ook meteen vervangen worden, dus het gaat wel centjes kosten, maar jah, voor 1,5 jaar is dat wel te doen denk ik .
quote:LS650 werkt met tandriem, geen ketting dus. topsnelheid ligt nu tussen de 130 en 140... en daar wil ik echt nix vanaf hebben anders kom ik helemaal niet vooruit als ik wil gaan inhalen op de snelweg.
Op vrijdag 02 augustus 2002 12:05 schreef 4x2 het volgende:
Denk dat die LS650 nog de tandwielen heeft vd volvermogen versie.
Als je d'r voor een kleiner en/of achter een groter opzet zal ie een stuk harder optrekken zonder dat het vermogen verandert. Topsnelheid gaat misschien ook iets omhoog omdat ie door kan trekken.Ketting moet dan ook meteen vervangen worden, dus het gaat wel centjes kosten, maar jah, voor 1,5 jaar is dat wel te doen denk ik
.
Maaruh, het kan zijn dat je door die lichte verhouding gewoon harder gaat.
Heeft dat ding een toerenteller ?
Zo ja, welk toerental haalt ie in z'n hoogste en 1nahoogste versnelling ?
aprilia RS250 rijder van't eerste uur.
en dan het paarse model.
quote:ik heb alleen een snelheidsmeter, meer niet
Op vrijdag 02 augustus 2002 12:54 schreef 4x2 het volgende:
Dan vervang je de poelies, zelfde idee.
Maaruh, het kan zijn dat je door die lichte verhouding gewoon harder gaat.
Heeft dat ding een toerenteller ?
Zo ja, welk toerental haalt ie in z'n hoogste en 1nahoogste versnelling ?
in z'n 4 komt ie trouwens niet tot z'n max, denk 4500 touren, misschien 5000 ofzo
Ik heb een Honda CB550 F2 uit 1980, zoals op de foto. Alleen dat mega bagagerek moet je wegdenken, en er zit een andere uitlaat op. Kleur komt wel aardig overeen.
quote:Kan je ook al op rode kruisjes rijden
Op dinsdag 30 juli 2002 09:56 schreef Koningin het volgende:
Ik rij zelf geen motor, maar mijn vriend wel. Ik vind het wel super op achterop te zitten.
Hij rijdt zoiets:
Spandexus rijdt uiteraard 1100 cc en in dit geval een Honda Shadow VT1100C
quote:R6 ofzo voor huisvrouwen/homo's?
Op maandag 10 februari 2003 00:46 schreef Spandexus het volgende:
Alles onder de 1000 cc is voor huisvrouwen en/of homo'sSpandexus rijdt uiteraard 1100 cc en in dit geval een Honda Shadow VT1100C
quote:Veel plezier met bochten. En vergeet niet ondertussen te zwaaien.
Spandexus rijdt uiteraard 1100 cc en in dit geval een Honda Shadow VT1100C
quote:Ik ben het hier niet mee eens jongen
Alles onder de 1000 cc is voor huisvrouwen en/of homo'sSpandexus rijdt uiteraard 1100 cc en in dit geval een Honda Shadow VT1100C
[Dit bericht is gewijzigd door flippie_flink op 10-02-2003 20:00]
1200cc Lowrider uit '79
anderhalf jaar geleden gereviseerd en ietwat verbouwd
Voor de revisie reed ik zomer en winter.....
nun heb ik er een auto bij dus blijft hij bij sneew en pekel lekker binnen staan...
al pak ik tegenwoordig ook sneller de auto als het regent
quote:Zo een rijd hier ook rond, dat geluid
Op maandag 10 februari 2003 19:22 schreef madcap het volgende:
*meldt*1200cc Lowrider uit '79
anderhalf jaar geleden gereviseerd en ietwat verbouwd
Voor de revisie reed ik zomer en winter.....
nun heb ik er een auto bij dus blijft hij bij sneew en pekel lekker binnen staan...
al pak ik tegenwoordig ook sneller de auto als het regent
* D-RiSe heeft een matzwarte bieffe helm...
quote:Ik heb in het begin ook met open pijpen gereden....was wel mooi geluid maar de buren en de rest van de straat waren er niet zo over te spreken...
Op dinsdag 11 februari 2003 16:00 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Zo een rijd hier ook rond, dat geluid
woei de grond trilt ervan
Alleen die van hem plofte nogal wat olie weg wat nogal bruut klonk
Hij had er een hoog stuur op maar nu helaas niet meer
voor de revisie luste de mijne ook best wat olie......geen iedee hoeveel Miles er mee gereden is maar aan de zuigers te zien waren het er heel wat geweest...
Revisie heb ik niet zelf gedaan omdat er nog een aantal kleine verbeteringen zijn aangebracht in het blok......en in de vebrandingskamer in de koppen zijn ook nog wat verbeteringen aangebracht....
nu loopt hij ontiegelijk lekker en beter als dat tie uit de fabriek kwam
ben nu nog bezig met de oude onderdelen zoals het spartbord aan te passen voor een dikke achterband......
maar dat word wel volgend jaar eer dat zover klaar is
ik rij er ook op en ik moet zeggen dat ie heerlijk rijdt (de plattelandsweggetjes die ik rijd iig..).
Het is een off-the-road motor, 500cc uit ik geloof '82 of '88.
Ook gouden velgen, brandstoftank zonder krassen/deuken(zelfde kleur). Hij lijkt er eigenlijk heel erg op. Ik mag me ook geloof ik de jongste motorrijder op Fok! noemen..15 jaar
[edit]
op die van ons zitten op dit moment gewone cityslags, maar we hebben ook off-the-road tires...
de dakar-race werd vroeger oa met deze motor gereden..
quote:De Yamaha XT .....
Op zaterdag 15 februari 2003 02:19 schreef MeAndMyself het volgende:
mn pa en ik hebben deze gekocht ongeveer 2 jaar geleden [afbeelding]
Yamaha XT500ik rij er ook op
en ik moet zeggen dat ie heerlijk rijdt (de plattelandsweggetjes die ik rijd iig..).
Ook gouden velgen, brandstoftank zonder krassen/deuken(zelfde kleur). Hij lijkt er eigenlijk heel erg op. Ik mag me ook geloof ik de jongste motorrijder op Fok! noemen..15 jaar
[edit]
op die van ons zitten op dit moment gewone cityslags, maar we hebben ook off-the-road tires...de dakar-race werd vroeger oa met deze motor gereden..
Ken je klassiekers! Echt een toppertje,klasse
je hebt motors...en ducati's
deze heeft mun pa..en ik over 2 jaar8-)
ducati
een echte motorrijder waardeert de ducati sound:7
quote:Ben je er wel zuinig op, XT's zijn tegenwoordig zeldzaam en worden zeker collectorsitems!
Op zaterdag 15 februari 2003 02:19 schreef MeAndMyself het volgende:
mn pa en ik hebben deze gekocht ongeveer 2 jaar geleden [afbeelding]
Yamaha XT500ik rij er ook op
en ik moet zeggen dat ie heerlijk rijdt (de plattelandsweggetjes die ik rijd iig..).
[edit]
op die van ons zitten op dit moment gewone cityslags, maar we hebben ook off-the-road tires...de dakar-race werd vroeger oa met deze motor gereden..
Ga zelf binnenkort geld lenen van IBG ( ) om m'n motorrijbewijs te halen, daarna koop ik voor de komende jaren een XL500 denk ik.
quote:Dan vraag ik me af waarom je pa niet een 748 of een 996 heeft gekocht, die hebben toch wel wat meer Ducati-spirit dan een SS. Nu rijdt je pa min of meer op "the poor man's" duc.
Op zaterdag 15 februari 2003 21:08 schreef HeinZ_Gummibeartjesn het volgende:
tuttut...allemaal van die kinderachtige jappanertjes..je hebt motors...en ducati's
deze heeft mun pa..en ik over 2 jaar8-)
ducati
![]()
![]()
een echte motorrijder waardeert de ducati sound:7
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |