abonnement Unibet Coolblue
pi_111032546
Hallo,

Ik zit nu met een prrobleempje..
Condooms gaan moeilijk tot niet om mijn penis heen. Dit verhaal is hier vaker gekomen, maar ik weet niet welke maat condooms ik nou heb. Het ergste is dat durex geen echte maten heeft...
Bijvoorbeeld die lichtblauwe naturel condooms die passen helemaaaaal niet. De donker blauwe durex topsafe past wel, maar niet als mijn penis echt stijf is. Dus die doe ik ook om als mijn lul niet op zijn maximum is, alleen het probleem is dat als ik hem omdoe en echt geil word dat het pijn doet en de condoom ook scheurt... (2 van de 5x gebeurt met de topsafe)
Mijn penis is trouwens niet echt lang ofiets hij is 16 cm, maar hij is wel dik (sorry geen meetlint)

Ik heb verschillende geprobeerd: naturel(mislukte) topsafe (lukte wel, maar doordat mijn penis niet dik kon worden was de seks niet op z'n best. En die condoom vind ik een beetje raar,maar kan aan mij liggen) uhmm een condoom in een rose verpakking?(zelfde verhaal als de topsafe) en een durex condoom in een wit/grijze verpakking die het orgasme remt (zelfde als topsafe)

En er zijn nu wel mensen die denken 'de topsafe ging gewoon om je lul dus niks mis', maar hij ging erom heen terwijl die minder stijf was en condooms scheuren daardoor...

En die durex XL condooms lijken me overdreven voor mij. Ik hoorde dat de fetherlite', avanti en de Elite iets groter zijn dan de topsafe klopt dit? Of weet iemand anders een andere durex condoom die misschien kan passen?

[ Bericht 0% gewijzigd door jerryboy op 02-05-2012 11:50:10 ]
  woensdag 2 mei 2012 @ 11:54:29 #2
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_111032993
quote:
maar doordat mijn penis niet dik kon worden
Ik zou eerder een arts raadplegen...

Illustratie:
censuur :O
pi_111033045
ja. Ik dacht ook dat ze zo uitrekbaar waren, maar ik voel dat niet.. en als dat echt zo makkelijk was bestond er ook geen XL condoom denk ik.
  woensdag 2 mei 2012 @ 11:58:31 #4
36321 Donder
& bliksem
pi_111033132
Je zou eens de omtrek moeten meten en dat delen door 2.. Dan weet je ongeveer wat voor maat je nodig hebt. Waar je op moet letten is de nominale breedte. Deze kun je o.a. hier vinden. Als je daar toch bent zal je zien dat XL helemaal niet zo XL is, ze zijn ongeveer even groot als de Avanti. En voor de rest, gewoon proberen?
pi_111033141
Doe hem gewoon "aan" voordat je gaat stappen

Verkapt kijk mij eens een dikke lul hebben topic

[ Bericht 40% gewijzigd door lipper op 02-05-2012 13:03:26 ]
pi_111033506
Je kan misschien kiezen voor iets dikker rubber waardoor je verder kan oprekken. Elite vond ik altijd wel goed.
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
pi_111036350
condooms passen altijd. ze kunnen zelfs over je voet heen, dus je doet ofwel iets verkeerd, of je bent een troll met een kleine penis.
pi_111048080
Meet de omtrek van de stijve penis en kijk eens naar het maattabelletje rechts op deze pagina: http://www.mysize-condooms.com/

Dan lees je welke nominale breedte je 't best kan proberen, of pak eerst eens paspakket.

Natuurlijk: een gewoon condoom kan zóver uitrekken, het moet kunnen passen, maar wedden dat een ruimer condoom (dat past bij je omtrek) beter afrolt en prettiger zit?

Durex Topsafe, Natural, Elite, Fetherlite, bijna alle soorten zijn allemaal 56mm nominale breedte. En Durex Comfort XL is..... (tromgeroffel..) 57mm! Deze is wel iets langer dan de andere Durex condooms, maar voor een goede pasvorm is de omtrek toch belangrijker.
pi_111050927
Ja ik snap dat allemaal wel. Ik bedoel dat het afrollen makkelijk moet gaan. Het is toch niet dat je die condoom op je eikel moet zetten en aan 2 kanten moet uitrekken zodat die gaat passen ofwel??
Maar ik ga denk ik de XL condoom proberen..
  woensdag 2 mei 2012 @ 19:56:19 #10
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_111053043
Je vinger past ook in een bankschroef, toch houden we daar niet van he :')
pi_111064360
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 19:56 schreef Life2.0 het volgende:
Je vinger past ook in een bankschroef, toch houden we daar niet van he :')
Een condoom kan om je hoofd. Dan is een garnaaltje van 16 cm geen probleem :')
  donderdag 3 mei 2012 @ 10:17:30 #12
361980 Adelaar74
Haat onrecht
pi_111075299
Ik vraag mij werkelijk af of jij het condoom wel op de juiste wijze om je lul plaatst.
pi_111075783
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 11:42 schreef jerryboy het volgende:
Hallo,

Ik zit nu met een prrobleempje..
Condooms gaan moeilijk tot niet om mijn penis heen. Dit verhaal is hier vaker gekomen, maar ik weet niet welke maat condooms ik nou heb. Het ergste is dat durex geen echte maten heeft...
Bijvoorbeeld die lichtblauwe naturel condooms die passen helemaaaaal niet. De donker blauwe durex topsafe past wel, maar niet als mijn penis echt stijf is. Dus die doe ik ook om als mijn lul niet op zijn maximum is, alleen het probleem is dat als ik hem omdoe en echt geil word dat het pijn doet en de condoom ook scheurt... (2 van de 5x gebeurt met de topsafe)
Mijn penis is trouwens niet echt lang ofiets hij is 16 cm, maar hij is wel dik (sorry geen meetlint)

Ik heb verschillende geprobeerd: naturel(mislukte) topsafe (lukte wel, maar doordat mijn penis niet dik kon worden was de seks niet op z'n best. En die condoom vind ik een beetje raar,maar kan aan mij liggen) uhmm een condoom in een rose verpakking?(zelfde verhaal als de topsafe) en een durex condoom in een wit/grijze verpakking die het orgasme remt (zelfde als topsafe)

En er zijn nu wel mensen die denken 'de topsafe ging gewoon om je lul dus niks mis', maar hij ging erom heen terwijl die minder stijf was en condooms scheuren daardoor...

En die durex XL condooms lijken me overdreven voor mij. Ik hoorde dat de fetherlite', avanti en de Elite iets groter zijn dan de topsafe klopt dit? Of weet iemand anders een andere durex condoom die misschien kan passen?
Je doet het niet goed....
pi_111076561
quote:
99s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:57 schreef dude1980 het volgende:
Meet de omtrek van de stijve penis en kijk eens naar het maattabelletje rechts op deze pagina: http://www.mysize-condooms.com/

Dan lees je welke nominale breedte je 't best kan proberen, of pak eerst eens paspakket.

Natuurlijk: een gewoon condoom kan zóver uitrekken, het moet kunnen passen, maar wedden dat een ruimer condoom (dat past bij je omtrek) beter afrolt en prettiger zit?

Durex Topsafe, Natural, Elite, Fetherlite, bijna alle soorten zijn allemaal 56mm nominale breedte. En Durex Comfort XL is..... (tromgeroffel..) 57mm! Deze is wel iets langer dan de andere Durex condooms, maar voor een goede pasvorm is de omtrek toch belangrijker.
Ik had ook het zelfde probleem. Veelal mislukte de sex omdat het condoom al snel scheurde.
Tegenwoordig gebruik ik de Mysize condooms met een omtrek van 64mm. Van het scheuren heb ik tegenwoordig geen probleem meer.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 01:50:11 #15
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_111116082
MySize heeft condooms voor verschillende diktes. Effe omtrek opmeten.
Op die site staat een soort van tabel waarin je kan zien welke maat je nodig hebt ^O^

link: http://www.mysize-condoms.com/
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 4 mei 2012 @ 01:51:34 #16
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_111116104
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 10:58 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Ik had ook het zelfde probleem. Veelal mislukte de sex omdat het condoom al snel scheurde.
Tegenwoordig gebruik ik de Mysize condooms met een omtrek van 64mm. Van het scheuren heb ik tegenwoordig geen probleem meer.
Wat klinkt dat toch lullig he, 64 mm O-)
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_111117231
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 01:51 schreef Parafernalia het volgende:

Wat klinkt dat toch lullig he, 64 mm O-)
Met die maat komen weer andere problemen om de hoek kijken.
Klagende dames!
pi_111217103
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 19:56 schreef Life2.0 het volgende:
Je vinger past ook in een bankschroef, toch houden we daar niet van he :')
Haha :+
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 27 februari 2015 09:20 schreef CoolGuy het volgende:
Wat heb jij aan je kut 'opgeruimd' dan? Je eigen uh...vocht..?
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')