Vervelend man, kan je het niet over 1 of 2 jaar herkansen dan?quote:Op woensdag 24 april 2013 15:15 schreef Jaarsma93 het volgende:
Vandaag gemailed met het nieuws dat ik de norm niet gehaald heb helaas. Het is erg lullig aangezien ik dit al sinds mijn 15e wilde. maargoed tijd om me eroverheen te zetten en iets anders te gaan zoeken
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden! Als het je droombaan is moet je je er niet zomaar bij neerleggen! Wat dacht je van Eurocontrol? Of ATC is het buitenland?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:12 schreef Jaarsma93 het volgende:
Dankjulliewel ,
Ja ik weet dat het niet een "handige" droom is... Ik heb een feedbackgesprekje aangevraagd, maar dat is pas op 6 mei, dus nog even wachten daarop
Bekijk het ook eens van de negatieve kant... het werk is in feite niets anders dan non-stop naar een monitor staren en door een microfoon heen praten. Verder is het enige carrièreperspectief dat je goed verdient en een stabiele baan hebt waar je niet eruit bezuinigd wordt. Je zou wel gewoon 30 jaar lang met hetzelfde bezig zijn. Dat is bij menig andere (opgeleide) baan toch wel anders. Hier zat ik zelf wel een beetje mee, of het niet saai zou gaan worden. Uiteindelijk ben ik bij de plaatsing afgevallen dus ik hoef me er niet meer druk over te maken. Nu ga ik een traineeship tegenmoet met heel veel kansen qua ontwikkeling van carrière, met nog perspectief op leidinggevende worden, een eigen bedrijf beginnen, etc.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:10 schreef Jaarsma93 het volgende:
De selectieprocedure is vergelijkbaar met eurocontrol, het assesment is precies hetzelfde. Bovendien zullen ze mijn scores inzien. Heb daar ook overnagedacht, ook om het eventueel militair te proberen maar dan nog heb ik geen zekerheid. Ik ben er nog niet helemaal uit maar denk dat het beter is, zeker aangezien mijn examens eraan komen, om het los te laten (voor nu) en nu eerst maar mijn examens te halen.
Bedankt voor alle positieve reacties, wordt gewaardeerd
Ook als luchtverkeersleider kun je natuurlijk aan een carriere binnen het bedrijf werken. Er zijn zoveel dingen die je naast het vak als verkeersleider kunt doen waarbij de expertise van jou als verkeersleider nodig is. Dus ik denk dat je de plank redelijk mis slaat als je denkt dat je dit als verkeersleider niet kunt doen. Je zit dus niet 30 jaar naar een beeldscherm te staren met een microfoon voor jequote:Op zaterdag 27 april 2013 12:19 schreef Xeanor het volgende:
Verder is het enige carrièreperspectief dat je goed verdient en een stabiele baan hebt waar je niet eruit bezuinigd wordt. Je zou wel gewoon 30 jaar lang met hetzelfde bezig zijn. Dat is bij menig andere (opgeleide) baan toch wel anders.
Maar dat zijn allemaal bijzaken. En ach, jullie hebben sollicitanten genoeg.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:21 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ook als luchtverkeersleider kun je natuurlijk aan een carriere binnen het bedrijf werken. Er zijn zoveel dingen die je naast het vak als verkeersleider kunt doen waarbij de expertise van jou als verkeersleider nodig is. Dus ik denk dat je de plank redelijk mis slaat als je denkt dat je dit als verkeersleider niet kunt doen. Je zit dus niet 30 jaar naar een beeldscherm te staren met een microfoon voor je
Dat is allemaal wel heel erg kort door de bocht natuurlijk. Zoals eerder gezegd, je moet jezelf zijn, geen toneelstuk opvoeren. Ik snap dat iedereen het graag wil halen, maar als jij je anders voordoet dan dat je in het normale leven bent prikken ze er ook door heen en als ze er tijdens het assessment niet doorheen prikken zal het later in het selectietraject of de opleiding gebeuren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:19 schreef Xeanor het volgende:
Je moet niet op slot gaan. Je moet je mond opentrekken bij de groepsopdrachten. Als je dat niet doet ga je niet door, hoe geschikt je ook wel niet mag zijn als luchtverkeersleider.
Om een zo objectief mogelijk beeld te krijgen is het niet de bedoeling de opdrachten op het internet te delen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:11 schreef PVor het volgende:
Hoi iedereen,
Bedankt voor de reacties. Echter was ik benieuwd naar de opdrachten, niet zozeer hoe je je moest gedragen of op welke manier je verder komt. Ik weet ook wel dat ik mijzelf moet zijn en dat als ik dat niet ben, zij daardoorheen prikken.
Kan iemand mij meer vertellen over de opdrachten zelf?
groet
Is zeer logisch. gelukkig staat vragen vrijquote:Om een zo objectief mogelijk beeld te krijgen is het niet de bedoeling de opdrachten op het internet te delen.
En hoe ging het?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:51 schreef PVor het volgende:
[..]
Is zeer logisch. gelukkig staat vragen vrij
Op dit moment duimen voor a.s. woensdag als mijn assessment is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |