Hoi, maar ik ben niet de oorspronkelijke TS.quote:
Ik zeg TS, niet Pharkusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 07:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoi, maar ik ben niet de oorspronkelijke TS.
Kusjes
Ohja ik ben meer een DS, maar die term loopt nog niet echt op FOK!quote:
Een man is een normaal denkend mens met een goede verhouding tussen het gebruik van verstand en geloofwaardigheid. Iets wat bij vrouwen beiden ontbreekt.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:23 schreef Erkannn het volgende:
zulke lange gesprekken hierover gehad met mn ex....zij gaf aan dat ze mij wel zou vergeven mocht ik dat ooit doen, maar ik zei altijd dat als zij dat ooit zou doen dat ze echt mag oprotten. En zij geloofde mij niet en dat liefde ons weer terug zou brengen. Nou....ik verloor vanaf dat moment vertrouwen in haar. Daarom heb ik nu ook niets meer met haar.
Veel misschien, maar allemaal? Nee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:18 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Een man is een normaal denkend mens met een goede verhouding tussen het gebruik van verstand en geloofwaardigheid. Iets wat bij vrouwen beiden ontbreekt.
Daarom is alles wat een man doet tienmaal erger. (zogenaamd)
Dan kies je voor een open relatie, dan is het ook geen vreemdgaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:48 schreef Equites het volgende:
Het is toch ook gewoon tegen natuurlijk om als man zijnde met maar 1 vrouw sex te hebben? De natuur is gemaakt om zoveel mogelijk vrouwtjes zwanger te maken dus die drang is er altijd! Niets mis mee.
Op den duur komt die vreemdganger er toch wel achter dat wat ze verspeeld hebben veel meer waard was dan die ene keer even ketsen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan kies je voor een open relatie, dan is het ook geen vreemdgaan.
Maar zodra je trouw beloofd is het gewoon not done om vreemd te gaan, omdat je er de hele vertrouwensband mee kapotmaakt.
goede sex kun je ook hebben buiten een relatie, waarom dan niet in een niet zo geweldige relatie?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar ik ben er van overtuigd dat als je goeie seks hebt met elkaar, echt goeie seks zegmaar. Dat je dan niet in een sleur zit of uit elkaar gegroeid raakt of van elkaar vervreemd aan het raken bent.
Dit staat los van het kip of het ei aspect van goeie relatie - goeie seks.
Ditquote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:36 schreef fathank het volgende:
Topics niet gelezen, maar stiekem neukt gewoon het lekkerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |