Wie de neuk is Frank? Ik heb gewoon niks met vrouwen, maar ben ook geen homo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom elke keer van account wisselen Frank?
Ja klopt. En nu?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:35 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
het punt dat Ik maakte over genocide en het mishandelen van stiefkinderen plaat op het feit dat dit ok terug te voeren valt op onze natuur.
MAR HET ZIT IN ONZE NATUUR!!!1!!11quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja klopt. En nu?
Ook dat heeft dus ongetwijfeld ook een wetenschappelijk verklaarbare achtergrond, die ik minstens zo interessant zou vinden om over te lezen. Tegelijkitair is het net zo goed verwerpelijk.
En dat krijg je er niet meer uit. Net zoals dat mannen en vrouwen niet gelijk zijn.quote:
Precies. En dat we stiekem allemaal kinderen willen neuk0nquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:40 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
En dat krijg je er niet meer uit. Net zoals dat mannen en vrouwen niet gelijk zijn.
Ja klopt, en nu?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja klopt. En nu?
Ook dat heeft dus ongetwijfeld ook een wetenschappelijk verklaarbare achtergrond, die ik minstens zo interessant zou vinden om over te lezen. Tegelijkitair is het net zo goed verwerpelijk.
Nee, ik kijk er gewoon met wetenschappelijk bril naar. Mijn persoonlijke overtuiging is dat geen enkel mens echt helemaal 100% monogaam kan zijn. Er leven miljarden mensen op Aarde en de kans bestaat altijd dat je iemand tegenkomt die zo speciaal is dat diegene je laat inzien of realiseren dat jouw partner waar je al jaren en jaren gelukkig mee bent het toch niet helemaal is. Dat kan ten alle tijden gebeuren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:31 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Duidelijk wel. Dit is namelijk jouw persoonlijke overtuiging, dat blijkt wel uit de reacties van andere users.
Mijn theorie gaat in zekere zin op omdat vrouwen in constante strijd zijn met wie ze eigenlijk kinderen willen. Het ene moment zoeken ze een zachte, lieve en bovendien betrouwbare man. Het andere moment zoeken ze een 'bad boy' een wat hardere en gevaarlijkere maar minder betrouwbare man. Dit is ook vaak afhankelijk van de periode van de maand.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je uitgaat van het survival of the fittest principe zoals jij doet, moet je wel rekening houden met de huidige maatschappij.
Mannen willen niet zelfstandig kinderen opvoeden, vrouwen willen dit ook niet.
Mannen gaan niet andermans kinderen opvoeden (want verlaging eigen fitness) dus blijven ze niet bij vrouwen die vreemdgaan.
Vrouwen zullen dan niet vreemdgaan omdat ze niet in hun eentje de kinderen op willen voeden.
Oftwel: je theorie gaat niet op.
Onzin, minstens 14 wat mij betreft.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Precies. En dat we stiekem allemaal kinderen willen neuk0n
Okay, dus je had niet echt een punt. Thank you, drive through.quote:
Da's toch ook een kindquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:41 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Onzin, minstens 14 wat mij betreft.
Zag eergister een meisje van ~14 met een strak truitje, C cup, en een strakke hotpants tot net onder d'r billen.quote:
Interessant levenquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:44 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Zag eergister een meisje van ~14 met een strak truitje, C cup, en een strakke hotpants tot net onder d'r billen.
Het punt lijkt me duidelijk, zachte zorgzame man.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Okay, dus je had niet echt een punt. Thank you, drive through.
Steegje ingetrokken en genomen, duh.quote:
Klopt. Maar kan fysiek wel bekoren. Geestelijk dan weer niet.quote:
Wat is je punt?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:46 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Steegje ingetrokken en genomen, duh.
Snap je m'n punt niet?
Onzin.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:18 schreef wise het volgende:
als een man vreemdgaat is het een laffe gore klootzaak.
gaat een vrouw vreemd dat heeft ze daar een reden voor, dus minder erg
Want vrouwen hebben geen lusten en als die er al zijn kunnen ze die altijd bedwingen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:49 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Onzin.
In het algemeen (maar dus niet ALTIJD ZO):
Als een man vreemd gaat is het omdat hij zijn lusten niet kon bedwingen.
Als een vrouw vreemd gaat is het omdat er emotioneel iets scheef zit in de relatie.
Hebben wel lusten, maar dat is niet de hoofdreden voor het vreemdgaan bij vrouwen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Want vrouwen hebben geen lusten en als die er al zijn kunnen ze die altijd bedwingen.
Nee want vrouwen zijn ~emotioneel~*quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:51 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hebben wel lusten, maar dat is niet de hoofdreden voor het vreemdgaan bij vrouwen.
eh nee, als een vrouw vreemd gaat gaat t 90% van de keren om lust. meestal trekken ze dan naar een neger toe en als ze dan zwanger worden worden ze boos dat wij mannen kiezen ze te verlaten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:49 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Onzin.
In het algemeen (maar dus niet ALTIJD ZO):
Als een man vreemd gaat is het omdat hij zijn lusten niet kon bedwingen.
Als een vrouw vreemd gaat is het omdat er emotioneel iets scheef zit in de relatie.
Wat dan wel?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:51 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hebben wel lusten, maar dat is niet de hoofdreden voor het vreemdgaan bij vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |