En dat is niet eerlijk!quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:18 schreef wise het volgende:
als een man vreemdgaat is het een laffe gore klootzaak.
gaat een vrouw vreemd dat heeft ze daar een reden voor, dus minder erg
Nog in afwachting van je antwoord grquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
Is de man zijn penis inmiddels ook verwijderd?
en ik op die van Prins_Eerlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nog in afwachting van je antwoord gr
Klopt. Ik denk idd dat mannen hier vaker een wat 'aparter' denkbeeld hebben in sommige dingen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe die mannen die ik ken denken, als ik sommige FOK!kers (inclusief jijzelf btw) moet geloven over hoe mannen denken tbh.
Iets met labiel...je bedoelt dat de mannen die hier posten labiel zijn en die ik ken IRL dat niet zijn ofzo?
Dus jij bent anders dan je vrienden in dat opzicht?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk idd dat mannen hier vaker een wat 'aparter' denkbeeld hebben in sommige dingen.
Als ik mijn vrienden er bij pak dan denken die redelijk 'normaal' ja.
Daarbij is het leuk om op internet lekker anoniem allemaal extremistische crap te spuien.
Ja, ik Fok! zij niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dus jij bent anders dan je vrienden in dat opzicht?
Maar anywayz ik bedoelde eigenlijk dat ik nog antwoord wil op of je met labiel nou jezelf bedoelt versus je vrienden? Of..?
Dan snap ik ook niet wat jij er verder mee te maken hebt, jij begint er over. Ik vraag je alleen of dat is wat je bedoelde.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik Fok! zij niet.
Snap niet wat ik er verder mee te maken heb maar ik zal ook wel labiel en autistisch zijn ja.
Dat is hier niet aan de orde. De discussie gaat niet om mij persoonlijk.quote:
Duidelijk wel. Dit is namelijk jouw persoonlijke overtuiging, dat blijkt wel uit de reacties van andere users.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is hier niet aan de orde. De discussie gaat niet om mij persoonlijk.
Luister naar je moeder Frankquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is hier niet aan de orde. De discussie gaat niet om mij persoonlijk.
Je bent een van die Hoaxmo's die Steven's vriendinnetje heeft getowerbridged?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:32 schreef Jahr00n het volgende:
Zelf gelukkig geen problemen om m'n lusten in bedwang te houden. (ben nog maagd, 32 jaar nu) Ik heb ook echt geen behoefte aan een vriendin of ander vrouwelijk contact.
Het is alleen weer eens niet wat men wil horen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:32 schreef Psy-freak het volgende:
Frank heeft wel op meerdere punten gelijk.
Waarom elke keer van account wisselen Frank?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:32 schreef Jahr00n het volgende:
Zelf gelukkig geen problemen om m'n lusten in bedwang te houden. (ben nog maagd, 32 jaar nu) Ik heb ook echt geen behoefte aan een vriendin of ander vrouwelijk contact.
Zelfde als met vrouwen trouw en mannen zaad verspreiden. Mag je ook niet zeggen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het is alleen weer eens niet wat men wil horen.
Als je uitgaat van het survival of the fittest principe zoals jij doet, moet je wel rekening houden met de huidige maatschappij.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Om in te gaan op jouw laatste reactie Pharkus, de man reageert kwaad omdat hij vrouwen zoekt die betrouwbaar ogen, kinderen kunnen opvoeden ondanks hij er niet altijd bij is. Als een andere man dan geslachtsgemeenschap heeft met die vrouw wil dat dus zeggen dat er andere genen behalve de zijne erbij komen kijken, en dat wil hij niet daar ieder organisme op Aarde zich wilt voortplanten en daardoor reageert hij dus met woede, competitie moet uitgeschakeld worden.
Maar tegenwoordig hebben we wetenschap om dit soort dingen te verklaren. Het christendom streefde naar een veilige, rustige staat. Als iedereen het zomaar met elkaar zou gaan doen zou dat problemen op gaan leveren en dus werden er moraal in het leven geroepen. Nu we in een (post) christelijke staat leven, al meer dan 2000 jaar zit dat moraal er goed ingebakken. Daarom verwerpt iedereen dus automatisch vreemdgaan (ook in bepaalde andere geloven wordt dit niet altijd goedgekeurd, om dezelfde redenen) terwijl het biologisch gezien niet eens zo verkeerd is, we zitten alleen met dat moraal. Nu kunnen we als we hier rationeel naar kijken uiteraard dit aan de kant zetten en er eens met een wetenschappelijk bril naar kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |