Ik heb Portal 2 nog wel voor je, heb je überhaupt Batman al eens aangeraakt?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:37 schreef Cliffy het volgende:
Ik moet Portal 2 nog steeds kopen![]()
Nieuwe CS ziet er trouwens meer uit als een arcade game dan een "echte" shooter
Mensen die gefrustreerd raken door FIFAquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:24 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik raak snel gefrustreerd als het niet goed gaat, een beetje zoals Nick bij fifa12 [ afbeelding ]
Volgens mij een keer geinstalleerd maar niet gespeeld.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb Portal 2 nog wel voor je, heb je überhaupt Batman al eens aangeraakt?
Heb je nog wel een controller overquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:47 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Mensen die gefrustreerd raken door FIFA
Gniffel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:47 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Mensen die gefrustreerd raken door FIFA
Jaja, SR3 al lang en breed uitgespeeld en zelfs alweer doorgeruild voor MGS: HD collection. Die heb ik overigens nog niet aangeraaktquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:47 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Volgens mij een keer geinstalleerd maar niet gespeeld.Jij SR3 wel?
Weet niet of ik nog iets te ruil heb, zoek je iets specifieks?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Op zich heb ik een hele leuke stage. Maar dat ik vakantie na vakantie moet afzeggen omdat er te weinig geld binnenkomt is iets minder leuk
I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Nice.. ik heb echt een giga stapel spellen maar denk dat ik drie kwart ervan nog niet heb gespeeldquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jaja, SR3 al lang en breed uitgespeeld en zelfs alweer doorgeruild voor MGS: HD collection. Die heb ik overigens nog niet aangeraakt
Erm ja zoek nog wel wat, maar wat heb je überhaupt?Ik weet dat ik iig een paar oude titels als Call of Juarez, Brothers in Arms Hells Highway, Too Human, The Darkness enzo heb liggen die weg kunnen. Zal straks ff kijken wat ik nog meer heb, laat maar ff weten wat je precies zoekt
![]()
![]()
Hmm, de meeste oudere games heb ik allemaal wel al gespeeld. Eigenlijk zoek ik alleen deze nog:quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:19 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nice.. ik heb echt een giga stapel spellen maar denk dat ik drie kwart ervan nog niet heb gespeeldIk weet dat ik iig een paar oude titels als Call of Juarez, Brothers in Arms Hells Highway, Too Human, The Darkness enzo heb liggen die weg kunnen. Zal straks ff kijken wat ik nog meer heb, laat maar ff weten wat je precies zoekt
Gears of War 3
Mass Effect 3
Goldeneye 007: reloaded
The Darkness 2
Syndicate
Forza 4
Tropico 3 of 4
Need for Speed: Shift 2Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Als Mass Effect 3 niet zo awesome was en absoluut een blijvertje in mijn collectie had je 'm mogen hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm, de meeste oudere games heb ik allemaal wel al gespeeld. Eigenlijk zoek ik alleen deze nog:
Gears of War 3
Mass Effect 3
The Darkness 2
Syndicate
Forza 4
Tropico 3 of 4
Need for Speed: Shift 2You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Als Forza 4 niet zo awesome was en absoluut een blijvertje in mijn collectie had je 'm mogen hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm, de meeste oudere games heb ik allemaal wel al gespeeld. Eigenlijk zoek ik alleen deze nog:
Gears of War 3
Mass Effect 3
The Darkness 2
Syndicate
Forza 4
Tropico 3 of 4
Need for Speed: Shift 2Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Als ding niet zo awesome was...oh wacht die heb ik allemaal niet!quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gears of War 3
Mass Effect 3
The Darkness 2
Syndicate
Forza 4
Tropico 3 of 4
Need for Speed: Shift 2![]()
Als Mijnenveger niet zo awesome was en absoluut een blijvertje in mijn collectie had je 'm mogen hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gears of War 3
Mass Effect 3
The Darkness 2
Syndicate
Forza 4
Tropico 3 of 4
Need for Speed: Shift 2![]()
RGH die andere xbox van je en klaarquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gears of War 3
Mass Effect 3
The Darkness 2
Syndicate
Forza 4
Tropico 3 of 4
Need for Speed: Shift 2Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Mijnenvegerquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als Mijnenveger niet zo awesome was en absoluut een blijvertje in mijn collectie had je 'm mogen hebben.![]()
![]()
Nah, ben heel die modcommunity beu. Ik wil gewoon zorgeloos online blijven kunnen zonder bans en niet na te hoeven denken over nieuwe updates en whatever.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
RGH die andere xbox van je en klaar
Als ik gewoon games ruil, kost het me alleen een paar postzegels en bespaard het me een hoop kopzorgen.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Bijstand.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:38 schreef Pixell het volgende:
[..]
Oh sorry hoor meneer de student met een rijke mamana regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=164445
Wat een achterlijke mongool, dat die Feyenoord kneuzen hier intrappen. Net alsof Feyenoord hem volgend jaar nog wat boeit![]()
![]()
Gears of war 1quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:08 schreef Pixell het volgende:
Ik zit me te bedenken waar ik 5 jaar geleden was..
WoW en Counterstrike, toen ik nog clanwars speelde op Benelux ladders
Altijd Gears of war
Als er één spel is, waarbij je 2 uur lang een hartslag van 200 kan hebben van de adrenaline, dan is dat het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |