Inderdaadquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden. zon, regen, hagel, sneeuw, gewoon gaan voetballen
Vind het wel een prima plan dat ik als Captain Morgan of Swedish Chef ga en Stef als gehaktbalquote:
Wit t-shirt en witte korte broek, en dan zwart thuis komenquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
InderdaadEn je moeder weer boos omdat je hele broek onder de modder en grasvlekken zat
En met een half zwart gezicht van elke bal koppen die je maar potentieel kon koppen, slidings maken, broek weer kapotquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wit t-shirt en witte korte broek, en dan zwart thuis komen
Jup jup, gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En met een half zwart gezicht van elke bal koppen die je maar potentieel kon koppen, slidings maken, broek weer kapot
En in bomen klimmen waardoor elke centimeter van je huid en je kleren kapot was.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En met een half zwart gezicht van elke bal koppen die je maar potentieel kon koppen, slidings maken, broek weer kapot
1.3 was awesome omdat je goed kon bunnyhoppen. Heb zoveel gelachen toen. Met 1.5 was ik wat slechter, maar speelde ik vooral mods. Superhero en WC3-mod voornamelijk. Spidey-websling etcquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:53 schreef Pixell het volgende:
Ik speelde ook voornamelijk 1.5 Rossdaleen daarna 1.6, bij source ging het mis helaas
Hoop dat global offensive wat word!
Haha ja die wc3 mod was geweldig!quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
1.3 was awesome omdat je goed kon bunnyhoppen. Heb zoveel gelachen toen. Met 1.5 was ik wat slechter, maar speelde ik vooral mods. Superhero en WC3-mod voornamelijk. Spidey-websling etc
Vanaf 1.6 werd ik een stuk beter in normale gamemodes omdat alle hitboxes veranderden en ik toen veel vaker headshots maakte
Source heb ik ook wel even gespeeld maar was ik al snel beu. Gewoon door die nostalgie kan Global Offensive al bijna niet meer stuk
Die gruwelijk irritante human claas met hun invisibility en teleport. Beetje campen in een hoekje met een knifequote:Op woensdag 2 mei 2012 15:05 schreef Pixell het volgende:
[..]
Haha ja die wc3 mod was geweldig!super granaten gooien etc!
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die gruwelijk irritante human claas met hun invisibility en teleport. Beetje campen in een hoekje met een knife
Oh dat geloof ikquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:15 schreef Pixell het volgende:
[..]toch nog steeds de beste fps! Het word ook nog steeds best veel gespeeld en ook bij eSports
Ik nog best veel eigenlijk, komt ook omdat het enige spel waar ik "goed" in ben op de xbox Halo 3 isquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oh dat geloof ikMaar ik game eigenlijk nooit meer op de PC
O dat scheelt, ik ben nergens goed in maar vind veel wel leukquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:21 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik nog best veel eigenlijk, komt ook omdat het enige spel waar ik "goed" in ben op de xbox Halo 3 is
Zeker, CS nog steeds grootste FPS bij esports. Kijk maar op youtube bij IEM CS, dat zijn wereldkampioenschappen die nu nog steeds bestaan. Source daarentegen, helemaal wegquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:15 schreef Pixell het volgende:
[..]toch nog steeds de beste fps! Het word ook nog steeds best veel gespeeld en ook bij eSports
Ik raak snel gefrustreerd als het niet goed gaat, een beetje zoals Nick bij fifa12quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
O dat scheelt, ik ben nergens goed in maar vind veel wel leuk
Nick raakt gefrustreerd bij elke gamequote:Op woensdag 2 mei 2012 15:24 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik raak snel gefrustreerd als het niet goed gaat, een beetje zoals Nick bij fifa12 [ afbeelding ]
Maar das kinderspel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nick raakt gefrustreerd bij elke game [ afbeelding ]
Ik loog trouwens, ik was wel goed in Portal 1 en 2
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:24 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik raak snel gefrustreerd als het niet goed gaat, een beetje zoals Nick bij fifa12 [ afbeelding ]
Uhm..jij was aan het eten, angry birds aan het spelen en ondertussen nog met je vriendin "dingen" en ik kon het oplossenquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nick raakt gefrustreerd bij elke game [ afbeelding ]
Ik loog trouwens, ik was wel goed in Portal 1 en 2
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Uhm..jij was aan het eten, angry birds aan het spelen en ondertussen nog met je vriendin "dingen" en ik kon het oplossen
Nee. Ik was bij meerdere levels aan het eten, angry birds aan het spelen en ondertussen nog met mijn vriendin "dingen" terwijl ik wachtte tot jij de puzzel oploste om het daarna alsnog voor ons uit te vogelenquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Uhm..jij was aan het eten, angry birds aan het spelen en ondertussen nog met je vriendin "dingen" en ik kon het oplossen
Tsssssquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee. Ik was bij meerdere levels aan het eten, angry birds aan het spelen en ondertussen nog met mijn vriendin "dingen" terwijl ik wachtte tot jij de puzzel oploste om het daarna alsnog voor ons uit te vogelen [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |