Toen het een SC werd niet meer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nick postte hier al sinds het eerste topic, voordat wij hier überhaupt postten. Voor de release van de game
26 december!quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
We moeten even een datum prikken voor de bbq!
Ah ja, dat zal best...quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, toen was jij er nog niet he, snoekenvanger. Toen was het nog een oase van rust en gezelligheid in dit topic.
Dat weet ik wel zeker van nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nick postte hier al sinds het eerste topic, voordat wij hier überhaupt postten. Voor de release van de game
Was?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:53 schreef Bozz187 het volgende:
Vroeger toen ase nog idovon was
Vroeger toen mis3r90 nog de kankerman was
Vroeger toen riotshields de shit was
Deal, 2e kerstdag bij jou dit jaar. Even de schoonfamilie inlichtenquote:
Ons eerste potje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Toen mister nog een marokkaan was, dat waren tijden
I see what you did there. Was jij niet degene die haat aan de (schoon)familie had?quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat weet ik wel zeker van niet, Pas toen het SC werd en vrij veel topics later postte ik pas een keer
Briljant ja. Toen was je nog een beetje stil, en ik was aan de lopende band aan het ouwehoerenquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ons eerste potje.Tot fckn 6 uur in de ochtend.
hmm je hebt nog gelijk hoor, volgende keer meteen in bold doen hequote:Op woensdag 2 mei 2012 13:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]LIEGEBEEST!!!![ afbeelding ]
Modern Warfare 2
Daar ben je goed in. Jij was de eerste fokker met wie ik MW2 deed..volgens mij.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Briljant ja. Toen was je nog een beetje stil, en ik was aan de lopende band aan het ouwehoeren
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hmm je hebt nog gelijk hoor, volgende keer meteen in bold doen he
Klopt inderdaadquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Daar ben je goed in. Jij was de eerste fokker met wie ik MW2 deed..volgens mij.
Chico heeft geen fok account, is een maat van Sold. Al weet ik niet voor hoe lang nogquote:
Die kloothommel die mijn gmail gekraakt had en alle maar dan ook alle e-mails had weggetyft. O.a. mailconversaties tussen mijn toenmalige makelaar en adviseur toen ik een huis aan het kopen was. Erg fucking grappig was dat toenquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Chico heeft fok account, is een maat van Sold. Al weet ik niet voor hoe lang nog
quote:
Ach dacht je tele2 account ofzo ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die kloothommel die mijn gmail gekraakt had en alle maar dan ook alle e-mails had weggetyft. O.a. mailconversaties tussen mijn toenmalige makelaar en adviseur toen ik een huis aan het kopen was. Erg fucking grappig was dat toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |