Neeeeeeeeeeeeeeeeee echt?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:39 schreef Cliffy het volgende:
wtf ik zit basketball playoffs van gisteravond terug te kijken komt die blops2 trailer voorbij
Nachtbrigadequote:Op woensdag 2 mei 2012 12:36 schreef SoldMayor het volgende:
Vroeger toen we nog met volle party's nachtte doorhaalde met Homefront noobtuben.
[02:30]OMG OMG OMG PIERRE PIERRE!!!!!!!!!!!quote:
Dit, echt precies ditquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
[02:30]OMG OMG OMG PIERRE PIERRE!!!!!!!!!!!
Multi kills met de RPG![]()
[03:15]Pierre: Sold laat mij op C schieten met de AT4... laaaaat mij!!!!!!!!!!!!!!!!
[03:45]Nog een potje dan?
[05:00]Nou stop ik echt.
zo ging dat.
Vroeger,toen Kustudent nog Kutkabouter was. Toen kutkabouter nog schede-gnoom was. Toen schede-gnoom nog flamoes-lilliputter was. Toen flamoes-lilliputter nog vagina-dwerg was.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zei altijd tegen Rinus, Rinus, doe mij nog maar zo'n lekkere makreel! Rinus wreef dan over zijn ongeschoren tronie en verdween mompelend naar achter, om terug te komen met de beste makreel die een man zich kan wensen. Rinus zelf was een man van weinig woorden, maar wat kon die man vis fileren!
Dat weet ik nog wel ja.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:00 schreef PierreTT het volgende:
En Rossdale die permanent: "M'n rug, denk toch om m'n rug" aan het schreeuwen was
Ja, toen was jij er nog niet he, snoekenvanger. Toen was het nog een oase van rust en gezelligheid in dit topic.quote:
"Ik hep sóon last fan mu rug!"quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:00 schreef PierreTT het volgende:
En Rossdale die permanent: "M'n rug, denk toch om m'n rug" aan het schreeuwen was
Nick postte hier al sinds het eerste topic, voordat wij hier überhaupt postten. Voor de release van de gamequote:Op woensdag 2 mei 2012 13:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, toen was jij er nog niet he, snoekenvanger. Toen was het nog een oase van rust en gezelligheid in dit topic.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:08 schreef SoldMayor het volgende:
Toen nick nog thuiswoonde en een geen rijbewijs had.
Oh wacht.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |