SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
CoD is CoD, la la lalala.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:19 schreef SoldMayor het volgende:
Meteen al een oordeel hebben na 1 trailer.![]()
![]()
Het ziet allemaal wel aardig uit. Alleen moeten ze wat pauper dingen zoals, support streaks, deathstreaks er uit slopen.
Geen idee, heb de trailer niet eens gezien. Is dat überhaupt nodig?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:19 schreef SoldMayor het volgende:
Meteen al een oordeel hebben na 1 trailer.![]()
![]()
Het ziet allemaal wel aardig uit. Alleen moeten ze wat pauper dingen zoals, support streaks, deathstreaks er uit slopen.
Stiekem heb je die vannacht al gezien.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen idee, heb de trailer niet eens gezien. Is dat überhaupt nodig?
Je bent ook wel beetje een troll geworden he.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen idee, heb de trailer niet eens gezien. Is dat überhaupt nodig?
Een emoticon verandert mensen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:26 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je bent ook wel beetje een troll geworden he.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij was michhas gitarist bij de band van de bsb, hij leek er wel verdacht veel op
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah yeah...
Nee hoor, maar heb MW3 ook alleen geruild voor de achteraf extreem slechte single player. MP ben ik level 23 ofzo. Die speelde ik ook echt alleen maar omdat Pierre me overhaaldequote:Op woensdag 2 mei 2012 11:26 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je bent ook wel beetje een troll geworden he.
Hij heette rafaelquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uhu, de overeenkomsten zijn verbluffend en magnifiek.
Dat roep ik al jarenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:30 schreef SoldMayor het volgende:
Je durft gewoon niet te zeggen dat je kankah slecht bent in cod mp.
Hoohoohoo, ik eis hier mijn rechten op als officiële doorstarter van uberhaupt het MW2 topic, nadat het een pijnlijke dood gestorven was na de release van BO.quote:Op woensdag 2 mei 2012 05:28 schreef PierreTT het volgende:
Want sinds deel 119 is dit topic een kwaliteitstopic. Hier komen mensen met hun emoties, hun ervaringen, om deze te delen met anderen. Hier worden confrontaties opgezocht, ruzies verzoend, meningsverschillen uitgelegd, ervaringen gedeeld, en humor verspreid. Dit is de MW2SC. Een unieke samenstelling van individuen, lachend en huilend met elkaar.
Ooit samengesteld door Michhas en ondergetekende, als een steunpunt in barre tijden, een lichtpunt in de duisternis.
Dat was ik morherfuckerquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoohoohoo, ik eis hier mijn rechten op als officiële doorstarter van uberhaupt het MW2 topic, nadat het een pijnlijke dood gestorven was na de release van BO.
Stelletje gloryhunters.
http://forum.fok.nl/user/history/323302quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:56 schreef Kutstudent het volgende:
Zit ik even een heeeeuuuul oud topic te lezen, kom ik daar flamoes-lilliputter tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |