Vertel?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:37 schreef Aardappel2610 het volgende:
Overigens weet ik mij redelijk te beheersen bij haar in de buurt.
Als je nog specifieker kunt zijn, kan dat je dichter bij een verklaring brengen. Als je over haar denkt: hoe verlopen die gedachten precies? Ze beginnen niet bij de fantasieën, maar bij iets 'gewoons' neem ik aan. Als ze er is: wat gebeurt er dan? Is haar aanwezigheid genoeg om het te triggeren, of moet je haar zien, of ruiken, of horen, of... Is elke vorm van haar zien een trigger, of alleen als ze bepaalde dingen doet, zegt, misschien flirt? Etcetera.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:38 schreef Aardappel2610 het volgende:
Zij zijn er vooral als ik over haar denk of als ze er is.
Als je zien in een heel ruim perspectief plaatst is haar zien inderdaad iets wat een reactie veroorzaakt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:42 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Als je nog specifieker kunt zijn, kan dat je dichter bij een verklaring brengen. Als je over haar denkt: hoe verlopen die gedachten precies? Ze beginnen niet bij de fantasieën, maar bij iets 'gewoons' neem ik aan. Als ze er is: wat gebeurt er dan? Is haar aanwezigheid genoeg om het te triggeren, of moet je haar zien, of ruiken, of horen, of... Is elke vorm van haar zien een trigger, of alleen als ze bepaalde dingen doet, zegt, misschien flirt? Etcetera.
Ze is verdomme minderjarig.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:43 schreef blessed19 het volgende:
Je hebt een crush en het zal niet de laatste in je leven zijn.
Daar denkt je piemel duidelijk anders over.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:44 schreef Aardappel2610 het volgende:
[..]
Ze is verdomme minderjarig.Ow en ik vind haar niet aantrekkelijk.
Ik heb dit soort dingen nou écht nooit he. Moet ik mij abnormaal voelen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:43 schreef blessed19 het volgende:
Dan is het nog steeds een crush. Je wilt haar neuken, maar vind haar niet aantrekkelijk. Juist.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:44 schreef Aardappel2610 het volgende:
[..]
Nah, ben 29 en heb er maar 3 gehad.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik heb dit soort dingen nou écht nooit he. Moet ik mij abnormaal voelen?
Misschien ben je gay?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:46 schreef Aardappel2610 het volgende:
Ik haat mijn piemel. Die wil altijd dingen die ik niet wil.
Vast. Ik geniet er van om vrouwen te neucken. Maar het is in dit geval gewoon zeer ongewenst, omdat ik haar meer als een zusje beschouw. Dan zijn zulke gedachten een beetje té.quote:
Dat is wat je hoofd zegt omdat je haar niet aantrekkelijk wilt vinden, maar je vind haar dus echt wel aantrekkelijk. Misschien vind je haar juist omdat ze zo anders is dan de vrouwen waar je voorheen op viel zo interessant. Zelfs in een lange relatie zal je van tijd tot tijd een ander meisje leuk vinden, gewoon negeren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:44 schreef Aardappel2610 het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik heb dit soort dingen nou écht nooit he. Moet ik mij abnormaal voelen?
Nuh...dat is bij Keith Bakker....quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:06 schreef piere het volgende:
Pas maar op, dit kan uit de klauwen gaan lopen
Als iedereen met verkrachtings-fantasieën zich zou melden bij de plaatselijke tbs kliniek, dan zou die binnen de kortste keren overvol zijn...quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:14 schreef hlmllp het volgende:
Die gedachtes dat je d'r wil beffen en in dr kont wil neuken zijn hardstikke normaal joh, maak je niet druk
je moet je wel druk maken als die fantasieën met verkrachting te maken hebben
fftjes melden bij een plaatselijk tbs kliniek in dat geval
klopt, sommige dingen kunnen beter fantasie blijven / je vind een vriendin waarmee je dit soort dingen in een rollenspel kan doenquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als iedereen met verkrachtings-fantasieën zich zou melden bij de plaatselijke tbs kliniek, dan zou die binnen de kortste keren overvol zijn...
Kom je me opzoeken na onze rechtzaak?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als iedereen met verkrachtings-fantasieën zich zou melden bij de plaatselijke tbs kliniek, dan zou die binnen de kortste keren overvol zijn...
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja... dat is een open deur vriend! Wanneer denk je er anders aan dan, als je niet over haar denkt?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:38 schreef Aardappel2610 het volgende:
Zij zijn er vooral als ik over haar denk of als ze er is.
qftquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:43 schreef blessed19 het volgende:
Wat zouden ze dan allemaal zien..?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:50 schreef La_Vita het volgende:
Ik ben vaak zo blij anderen niet in mijn hoofd kunnen kijken
Thaise meiden met dikke tetten? Hoax!quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:03 schreef KeimpeHart het volgende:
Heb hetzelfde, denk wel eens wat ik allemaal kon doen als ik naar Thailand zou verhuizen en een huis koop met twee Thaise meiden met dikke tetten, en daar mij jarenlang mee kan vermaken, iedere nacht....
dat dusquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:53 schreef RichardDawkins het volgende:
Wat er in jouw hoofd gebeurd is alleen jouw zaak en onschuldig zolang je er geen praktijk van maakt.
Fantaseer lekker verder, niets is meer privé dan fantaseren dus t mag over letterlijk alles.
Schaam je nergens voor!
Hij droomt over Thaise meiden met dikke pikken maar dat zou zelfs hier een beetje vreemd overkomen...quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Thaise meiden met dikke tetten? Hoax!
Goeie.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:24 schreef CutCake het volgende:
[..]
Hij droomt over Thaise meiden met dikke pikken maar dat zou zelfs hier een beetje vreemd overkomen...
Dit vooral. TS ziet problemen die er niet zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:53 schreef RichardDawkins het volgende:
Wat er in jouw hoofd gebeurd is alleen jouw zaak en onschuldig zolang je er geen praktijk van maakt.
Fantaseer lekker verder, niets is meer privé dan fantaseren dus t mag over letterlijk alles.
Schaam je nergens voor!
Je bent toch geen kouwe aardappel? Volkomen "normaal", met de aantekening dat de definitie van "normaal" mij nog nooit duidelijk is gemaakt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:37 schreef Aardappel2610 het volgende:
Toch heb ik iedere keer weer wilde fantasieën over hoe ik niet nader te noemen dingen met haar doe...
Wat moet ik hier mee? Ben ik nou gewoon een beetje oversekst of moet ik mij zorgen maken? Overigens weet ik mij redelijk te beheersen bij haar in de buurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |