Verklaart*quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik kan nu een heel biologisch praatje gaan houden wat het principe van vreemdgaan enigszins verklaard maar ik denk niet dat ts daar rationeel op reageert.
Hoezo totaal andersquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:31 schreef Skol het volgende:
Mooi hoe vrouwen en mannen hier totaal anders over kunnen denken.
Niks mis mee af en toe een ander wijf te neuken puur om het fysieke.
Tja, maar begin dan geen relatiequote:Op woensdag 2 mei 2012 00:31 schreef Skol het volgende:
Mooi hoe vrouwen en mannen hier totaal anders over kunnen denken.
Niks mis mee af en toe een ander wijf te neuken puur om het fysieke.
Ik liet me gaan. Ik kan het wel gaan uitleggen, maar als ze praktisch op je gaan zitten en in je oor fluisteren.. Je bent een man, jeweetquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:31 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wat heb je ons huisbelgje aangedaan, bio?
Ik heb me er al bij neergelegd dat elk neukbaar wijf vreemd gaat, het is gewoon reuze in hedendaags. Niemand is monogaam, je hebt hoogstens van die lafaards die zich monogaam gedragen, maar echt monogaam zijn.. Nee.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hoezo totaal anders
Meeste mannen vinden het niet leuk als je een andere vent neukt
naar de Jerry Springer Show met zequote:Op woensdag 2 mei 2012 00:34 schreef Marie30 het volgende:
Het gaat niet over mij. Het gaat over mijn beste vriendin, die zich hier heel de avond kapot heeft liggen janken omdat meneer na tien jaar huwelijk en twee kinderen het nodig vindt om met zijn collega te liggen neuken. Waarop die collega het nodig vond omdat onder mijn vriendin haar neus te hangen met gore details en al...
Kutzak van een vent en trut van een wijf. Passen mooi samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |