Nee hoor, daarom heeft de natuur homos gemaakt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij kinderen wilt als man wil je wel zelf de gene zijn die de kinderen verwerkt, ergo vreemdgaan is slecht.
Ach het duurde maar 6maanden voordat ik het door hadquote:
Ik lach me de ballen uit mn broek hier.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was zo dom om te geloven dat ze echt gay waren, en ik aan het werk en zij werd gebanged door die gasten in mijn bed
Oke, ik ben weer liefquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Jij wil geraakt dus ook niet meer in mijn broek
Jij had toch een man/vriend?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach het duurde maar 6maanden voordat ik het door had
Deden zij ook.quote:
Na 101 fokkers heb ik er geen zin meer in.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Een ander?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geil man. Lig je gewoon in het zaad van een ander. Je wijf uitgewoond, dus die wil niet meer en jij maar handkarren tot je je scheel begint te zien.
Damn Steviequote:Op woensdag 2 mei 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja halloquote:
Donder op Skippyquote:
Haha jezus ik lach hardop hier. Jij aan het werk en zij geairlocked.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet weten dat Stevie zijn enige lichtpuntje van de dag is als je meegaat in zijn trollquote:
Is 2,5 jaar terug nu, nu kan ik er redelijk om lachen maar toen nietquote:
Ohjaquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:57 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Niet weten dat Stevie zijn enige lichtpuntje van de dag is als je meegaat in zijn troll
Haha, jij bent me er een. "Airlocked" nondejuquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:57 schreef Skol het volgende:
[..]
Haha jezus ik lach hardop hier. Jij aan het werk en zij geairlocked.![]()
quote:
Geloof je het lekker nietquote:
Fuck... Ik ben wel eens behoorlijk belazerd maar zo erg niet. Lang last van gehad?quote:
Ik wil het verhaal gewoon geloven, kan ik mezelf strak in slaap gniffelen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is 2,5 jaar terug nu, nu kan ik er redelijk om lachen maar toen niet
Maarja die gasten hebben mij misschien een goede dienst bewezen ergens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |