Dit topic gaat de goede kant uit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:47 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Leuk en slank wil niet zeggen dat ze niet 'lekker gek en spontaan' probeert te doen, terwijl ze in feite een gigantisch saaie draak is die alleen maar heel de dag wil puzzelen, om vervolgens in bed de zeester uit te hangen.
Kan zeker. Ben er alleen nog niet aan toe om over te praten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:49 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel eens verkracht door een vrouw worden.. kan dat eigenlijk?
Know that feel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Vreemd gaan
Ik woonde destijds samen met mijn toenmalige vriendin en die had een gay stel ontmoet om leuke dingen mee te gaan doen alleen die gasten waren niet gay maar beste vrienden en neukte haar
No joke
Vrouwen praten. Ik weet genoeg over hun seksleven om je te zeggen dat zij geen overjaarse doos met gesloten pruim is... Hij heeft al gezegd dat zij hem keer op keer heeft proberen verleiden, en op een keer is hij erop ingegaan. Toen hij dat de volgende keer niet meer wilde is de minnares uit wraak naar zijn vrouw gestapt. Zit toch niet te zeiken dat het mijn vriendin haar schuld is. Voor vreemdgaan is gewoon geen excuus. Hij is normaal ook mijn kameraad, maar ik bekijk hem nu volledig anders... Een lage zak is het! Hij vond haar niet eens speciaal of zo, zak leeg en huppa.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:47 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Leuk en slank wil niet zeggen dat ze niet 'lekker gek en spontaan' probeert te doen, terwijl ze in feite een gigantisch saaie draak is die alleen maar heel de dag wil puzzelen, om vervolgens in bed de zeester uit te hangen.
Droom..quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik hoop ook altijd uit de auto te worden getrokken door 4 chicks
Hij kan er niks aan doen, hij is slachtoffer van deze situatie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:50 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Vrouwen praten. Ik weet genoeg over hun seksleven om je te zeggen dat zij geen overjaarse doos met gesloten pruim is... Hij heeft al gezegd dat zij hem keer op keer heeft proberen verleiden, en op een keer is hij erop ingegaan. Toen hij dat de volgende keer niet meer wilde is de minnares uit wraak naar zijn vrouw gestapt. Zit toch niet te zeiken dat het mijn vriendin haar schuld is. Voor vreemdgaan is gewoon geen excuus. Hij is normaal ook mijn kameraad, maar ik bekijk hem nu volledig anders... Een lage zak is het! Hij vond haar niet eens speciaal of zo, zak leeg en huppa.
Laat ik even van de gelegenheid gebruik maken om rationeel en wetenschappelijk in dit topic te redeneren daar iedereen met emoties loopt te spuiten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:45 schreef Alborz het volgende:
[..]
Omdat je misschien een 'relatie' hebt met een persoon waar je respect hebt voor je partners' gevoelens. Is dat zo moeilijk om te realiseren of lijk ik nou zo gek? Een relatie fundeert op vertrouwen, jij besluit bij het vreemdgaan dat _jij_ iniedergeval niet meer te vertrouwen bent.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
Als je mannetje vreemd gaat betekend dat gewoon dat JIJ niet aan je taken hebt voldaan meissie.
Vrouwenquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:50 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Vrouwen praten. Ik weet genoeg over hun seksleven om je te zeggen dat zij geen overjaarse doos met gesloten pruim is... Hij heeft al gezegd dat zij hem keer op keer heeft proberen verleiden, en op een keer is hij erop ingegaan. Toen hij dat de volgende keer niet meer wilde is de minnares uit wraak naar zijn vrouw gestapt. Zit toch niet te zeiken dat het mijn vriendin haar schuld is. Voor vreemdgaan is gewoon geen excuus. Hij is normaal ook mijn kameraad, maar ik bekijk hem nu volledig anders... Een lage zak is het! Hij vond haar niet eens speciaal of zo, zak leeg en huppa.
Zo hoort het.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:50 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Slaat ook weer nergens op.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
Als je mannetje vreemd gaat betekend dat gewoon dat JIJ niet aan je taken hebt voldaan meissie.
Hahahahahaha, jezus dit is wel classic hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Vreemd gaan
Ik woonde destijds samen met mijn toenmalige vriendin en die had een gay stel ontmoet om leuke dingen mee te gaan doen alleen die gasten waren niet gay maar beste vrienden en neukte haar
No joke
Lage zak betwijfel ik, in ieder geval na al die jaren nu wel een lege.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:50 schreef Marie30 het volgende:
Hij is normaal ook mijn kameraad, maar ik bekijk hem nu volledig anders... Een lage zak is het!
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:51 schreef Skol het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen, hij is slachtoffer van deze situatie.
Er zijn vrouwen die vreemdgaan die vreemdgaan op die manier rectificeren HIJ VERLEIDDE ME!quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:51 schreef Skol het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen, hij is slachtoffer van deze situatie.
Ik was zo dom om te geloven dat ze echt gay waren, en ik aan het werk en zij werd gebanged door die gasten in mijn bedquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:52 schreef Skol het volgende:
[..]
Hahahahahaha, jezus dit is wel classic hoor.
Wow jij bent heel goed, ik ga deze text opslaan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laat ik even van de gelegenheid gebruik maken om rationeel en wetenschappelijk in dit topic te redeneren daar iedereen met emoties loopt te spuiten.
Over het feit dat vreemd gaan slecht is; dat ligt aan christelijk moraal dat gedurende 2000 jaar lang onze strot is doorgeduwd. Wij zijn allemaal christen (of post christen) en een hoop morele waarden hebben we gewoon te danken aan dit geloof, je nu nog daadwerkelijk gelooft of niet. En niet op de laatste plaats omdat de maatschappij nog steeds is doordrengt met christelijke waarden; dus sociale druk met christelijke waarden. En volgens deze waarden is vreemd gaan verkeerd.
Biologisch gezien is vreemd gaan alles behalve verkeerd (voor de man) de man is er op gemaakt om zijn zaad zo veel mogelijk te spreiden, de man kan dit ook zelfs nog na zijn 70ste. Door met veel vrouwen seksuele gemeenschap te hebben spreidt je je 'winkansen'. De vrouw is vaak op zoek naar zowel een man die voor het gezin kan zorgen als stiekem ook wel een beetje naar een bad guy. Dit is bij vrouwen vaak in tweestrijd. Ligt ook vaak aan de periode van de maand.
Maar dat is de biologische kant. Wij vooredelen dus vanuit een bepaald moraal wat met behulp van de geschiedenis te verklaren valt. In weze willen we allemaal voortplanten, elk organisme op Aarde, en termen als goed en kwaad zijn afkomstig uit geloof. Vanuit een plastische wetenschappelijke hoek bestaan ze niet.
Dat is echt wel fucked upquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was zo dom om te geloven dat ze echt gay waren, en ik aan het werk en zij werd gebanged door die gasten in mijn bed
Als jij kinderen wilt als man wil je wel zelf de gene zijn die de kinderen verwerkt, ergo vreemdgaan is slecht.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laat ik even van de gelegenheid gebruik maken om rationeel en wetenschappelijk in dit topic te redeneren daar iedereen met emoties loopt te spuiten.
Over het feit dat vreemd gaan slecht is; dat ligt aan christelijk moraal dat gedurende 2000 jaar lang onze strot is doorgeduwd. Wij zijn allemaal christen (of post christen) en een hoop morele waarden hebben we gewoon te danken aan dit geloof, je nu nog daadwerkelijk gelooft of niet. En niet op de laatste plaats omdat de maatschappij nog steeds is doordrengt met christelijke waarden; dus sociale druk met christelijke waarden. En volgens deze waarden is vreemd gaan verkeerd.
Biologisch gezien is vreemd gaan alles behalve verkeerd (voor de man) de man is er op gemaakt om zijn zaad zo veel mogelijk te spreiden, de man kan dit ook zelfs nog na zijn 70ste. Door met veel vrouwen seksuele gemeenschap te hebben spreidt je je 'winkansen'. De vrouw is vaak op zoek naar zowel een man die voor het gezin kan zorgen als stiekem ook wel een beetje naar een bad guy. Dit is bij vrouwen vaak in tweestrijd. Ligt ook vaak aan de periode van de maand.
Maar dat is de biologische kant. Wij vooredelen dus vanuit een bepaald moraal wat met behulp van de geschiedenis te verklaren valt. In weze willen we allemaal voortplanten, elk organisme op Aarde, en termen als goed en kwaad zijn afkomstig uit geloof. Vanuit een plastische wetenschappelijke hoek bestaan ze niet.
Die gasten zijn echt koningen zeg.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was zo dom om te geloven dat ze echt gay waren, en ik aan het werk en zij werd gebanged door die gasten in mijn bed
Oh kijk, daar hebben we de nihilist. Ik ben het eens met de theorie, maar piep je hetzelfde als jouw vrouw/vriendin achter je rug om rond loopt te neuken? Denk dat je op dat moment niet aan de heren/slavenmoraal denkt maar puur aan afgunst en wrok.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geil man. Lig je gewoon in het zaad van een ander. Je wijf uitgewoond, dus die wil niet meer en jij maar handkarren tot je je scheel begint te zien.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |