Ze kreeg het te horen van de collega?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:34 schreef Marie30 het volgende:
Het gaat niet over mij. Het gaat over mijn beste vriendin, die zich hier heel de avond kapot heeft liggen janken omdat meneer na tien jaar huwelijk en twee kinderen het nodig vindt om met zijn collega te liggen neuken. Waarop die collega het nodig vond omdat onder mijn vriendin haar neus te hangen met gore details en al...
Kutzak van een vent en trut van een wijf. Passen mooi samen
Het vlees is zwak, staat in de Bijbel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:34 schreef Marie30 het volgende:
Het gaat niet over mij. Het gaat over mijn beste vriendin, die zich hier heel de avond kapot heeft liggen janken omdat meneer na tien jaar huwelijk en twee kinderen het nodig vindt om met zijn collega te liggen neuken. Waarop die collega het nodig vond omdat onder mijn vriendin haar neus te hangen met gore details en al...
Doen ze dat in België ook? Dacht dat alleen wij zo vuig waren. De Ollandersquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:34 schreef Marie30 het volgende:
Slechte ervaringen gehad jongen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:34 schreef Skol het volgende:
[..]
Ik heb me er al bij neergelegd dat elk neukbaar wijf vreemd gaat, het is gewoon reuze in hedendaags. Niemand is monogaam, je hebt hoogstens van die lafaards die zich monogaam gedragen, maar echt monogaam zijn.. Nee.
Waarschijnlijk heeft ze het er zelf naar gemaakt schat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:34 schreef Marie30 het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik liet me gaan. Ik kan het wel gaan uitleggen, maar als ze praktisch op je gaan zitten en in je oor fluisteren.. Je bent een man, jeweet
Wat een klootzakquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:34 schreef Marie30 het volgende:
overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:34 schreef Skol het volgende:
[..]
Ik heb me er al bij neergelegd dat elk neukbaar wijf vreemd gaat, het is gewoon reuze in hedendaags. Niemand is monogaam, je hebt hoogstens van die lafaards die zich monogaam gedragen, maar echt monogaam zijn.. Nee.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:35 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze het er zelf naar gemaakt schat.
Na 10 jaar is het ook wel tijd voor een nieuwe.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:34 schreef Marie30 het volgende:
Topics 'die-over-mijn-vriendin-gaan'quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:34 schreef Marie30 het volgende:
Het gaat niet over mij. Het gaat over mijn beste vriendin
Kutzak.
Ook niet als ik zo ga liggen in m'n Speedo met uitgeknipt kruis?quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het vlees is zwak, staat in de Bijbel.
Yep, meneer wilde alleen even wippen met haar en zij zag dat even anders... Stond ze onaangekondigd bij mijn vriendin op de stoep om even alles haarfijn uit te doeken te doen. Met grafische details. Ben een pacifist maar heb zin om ze allebei kapot te trappen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze kreeg het te horen van de collega?
Dat is dan weer eenquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ook niet als ik zo ga liggen in m'n Speedo met uitgeknipt kruis?
We zouden sexy time doen
What has been imagined, cannot be unimaginedquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ook niet als ik zo ga liggen in m'n Speedo met uitgeknipt kruis?
We zouden sexy time doen
Altijd hetzelfde met die wijven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Yep, meneer wilde alleen even wippen met haar en zij zag dat even anders... Stond ze onaangekondigd bij mijn vriendin op de stoep om even alles haarfijn uit te doeken te doen. Met grafische details. Ben een pacifist maar heb zin om ze allebei kapot te trappen.
Wat is dit nou voor debiele vraag? Ik stel me 1. niet aan, en 2. gaat je geen zak aan maar ben best tof voor me leeftijd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Wat stel je je aan dan, hoe oud ben je eigenlijk?
Dan speelt er al veel langer iets en is ze bezig met territorium afbakenen. Nu is die dude van haar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Yep, meneer wilde alleen even wippen met haar en zij zag dat even anders... Stond ze onaangekondigd bij mijn vriendin op de stoep om even alles haarfijn uit te doeken te doen. Met grafische details. Ben een pacifist maar heb zin om ze allebei kapot te trappen.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:38 schreef Skol het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor debiele vraag? Ik stel me 1. niet aan, en 2. gaat je geen zak aan maar ben best tof voor me leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |