abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 mei 2012 @ 16:58:53 #26
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_111135160
quote:
2s.gif Op woensdag 2 mei 2012 12:32 schreef error_404 het volgende:
Wat zei de gemeente?
Aangezien je constructieve wijzigingen gaat aanbrengen, ben je vergunningplichtig. De gemeente wil de berekeningen zien en controleren. zonder hun toestemming kun je veel grotere problemen verwachten, is mijn ervaring.
niet alleen richting de gemeente maar zeer zeker ook richting je hypotheek nemer. In vrijwel elke hypothek acte staat dat je verplicht bent je bank op de hoogte te brengen van constructieve wijzigingen...
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_111143046
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 16:58 schreef klusfoobje het volgende:

[..]

niet alleen richting de gemeente maar zeer zeker ook richting je hypotheek nemer. In vrijwel elke hypothek acte staat dat je verplicht bent je bank op de hoogte te brengen van constructieve wijzigingen...
En niet alleen de gemeente en de hypotheekverstrekker.. maar ook de verzekeraar ;). Is overigens allemaal in orde. Maar omdat ik nogal mijn twijfels had / heb bij de toetsing binnen deze partijen, toch maar even mijn vraag hier gedeponeerd.
pi_111161795
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 20:25 schreef unlimitedzxr het volgende:

En niet alleen de gemeente en de hypotheekverstrekker.. maar ook de verzekeraar ;).
Ben ik nog nooit tegengekomen en ik zou niet weten bij wie en hoe ik dat zou moeten melden.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_111162590
dan lig ik ook nog een paar meldingen achter...
Some weasel took the cork out of my lunch...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')