Ik zal straks even voor je kijken, ik denk het wel..quote:Op maandag 7 mei 2012 19:51 schreef ReMcOrE het volgende:
heeft iemand de tracklist van de FOK! 2003-2006 mix voor mij?
zou zomaar kunnenquote:Op maandag 7 mei 2012 20:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik zal straks even voor je kijken, ik denk het wel..
Heb ik die niet gemaakt? :p
Als ik achter mijn pc zit zal ik even kijken...quote:
Introquote:
deze dan xDquote:Op maandag 7 mei 2012 20:32 schreef Krulliewullie het volgende:
Hmz, dit is misschien wel de enige hardstyle track met kaas-achtige wannabe-stoer-klinkende-vocals die ik nice vind![]()
Volgens mij is dat gewoon de stem van Coone zelfquote:Op maandag 7 mei 2012 23:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:
die beide mixen, staan die nog online?
en die belgische stem van words from yhe gang is grappig
Hier in NL wordt er ook van genoten door alle youtubers, maar er is een selectie (wij dus) die dit nummer écht niet meer aan kunnen horen...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:44 schreef Levitas het volgende:
Just as easy, die werd hier zaterdag ook gedraaid en dan kun je zien dat de hardstyle scene hier nog niet zó ver is ontwikkeld / de mensen hier een hele andere smaak hebben. Ze kennen die plaat natuurlijk ook wel, maar iedereen lijkt er ook écht van te genieten.
Het grote verschil hier (en zo was het in NL een aantal jaar geleden ook) is dat er zo`n 3000 mensen op af komen, maar alle 3000 komen voor de muziek. Zelfs de mensen die op de grond zitten () zie je nog genieten
Je kan discussiëren wat je wil, maar dit is gewoon electrohouse op 150 bpm. Zelfs de sounds zijn electrohousequote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:52 schreef ElDani het volgende:
Mooie comments trouwens op youtube op een plaat van Audiofreq, die een beetje tussen Hardstyle en zijn BRK3-alias in gaat zitten. De youtube-generatie praat over de dood van Hardstyle omdat er geen melodie in zit etcetera. Hilarisch
Overigens vind ik dit best wel een prima plaatje, samen met die A-kant, Higher. Dat is geen vernieuwende plaat, maar werkt wel.
Goed dat je het zegt. Lekker zweverige track nou.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:04 schreef StM het volgende:
2-Motion tijd!
* StM pakt de popcorn en opent de twitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |