wat een f*cking juweeltjesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:50 schreef Sokz het volgende:
Kende dit nog helemaal niet (schande schande ..)
kan ik zeker wel waarderenquote:
Op elke foto heeft hij exact dezelfde gezichtsuitdrukking. Zelfs als ie op die controller ligt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
https://partyflock.nl/interview/220:Antonio_Dona_100_Tuneboy.html
restecp voor deze man![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
dat is een andere ja, hier heb je hem in redelijke kwaliteit: http://www9.zippyshare.com/v/81154161/file.html
een beetje googlen leert je dat niemand het weet... maar dat niels het een vette plaat is vindt
nu je het zegtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:46 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Op elke foto heeft hij exact dezelfde gezichtsuitdrukking. Zelfs als ie op die controller ligt.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:39 schreef T-Force het volgende:
Sex on the streets! It isn't just the rhythm, it's the beat!
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:39 schreef T-Force het volgende:
Sex on the streets! It isn't just the rhythm, it's the beat!
De nr1 heeft pas 28 stemmen dus misschien dat je met Fear FM en wat artiesten met veel volgers best wat voor elkaar krijgt?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:35 schreef StM het volgende:
Mja gaat er om wie de meeste stemmen krijgt dus heeft toch geen kans van slagen helaas...
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:42 schreef StM het volgende:
En nog een leuke Italiaanse dan maar omdat die in de suggesties staat:
Ik vrees dus dat ze echt voor iets speciaals willen gaan dat ze kunnen gebruiken in hun eigen promo campagnes en ik vrees dat (E)HS, HT en HC daar niet in gaan passen.quote:4. Na de sluitingsdatum worden de Inzendingen van de 10 deelnemers die de meeste stemmen hebben gescoord, beoordeeld door een panel van Sony-juryleden. Elk van deze Inzendingen wordt dan beoordeeld op basis van creativiteit (1-25 punten), originaliteit (1-25 punten), uitvoering (1-25 punten) en persoonlijkheid (1-25 punten). De beste 10 Inzendingen met de hoogste scores na dit proces worden dan uitgeroepen tot de 10 winnaars. Indien twee deelnemers een gelijke score hebben, kiest de Organisator naar eigen goeddunken een Winnaar op basis van een evaluatie van welke Inzending het beste is, waarbij alle categorieėn in overweging worden genomen.
Want?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:55 schreef StM het volgende:
en ik vrees dat (E)HS, HT en HC daar niet in gaan passen.
Gaat niet gebeuren idd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:55 schreef StM het volgende:
Vanuit Fear.FM moet een stem of duizend wel lukken als die mee willen doen denk ik. Alleen dan zit je nog met een andere clausule:
vrees dat (E)HS, HT en HC daar niet in gaan passen.
Inderdaad, wat een negativiteit mensen! Niet zo droeftoeterenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
En jij vanuit The Magic Show, kom op jongens beetje enthousiasme!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |