quote:
Wut?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Drizzt is terug
Alsof hij nooit is weggeweest
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Blergh, net weer zitten kotsen
Voel me echt slecht...
Mwa, wilde het al heel lang, maar had gewoon geen recente foto's, behalve die met dat schilderij op de achtergrond. En nu net had ik gewoon even een gek fotoshootmomentje met mijn telefoonquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa, wilde het al heel lang, maar had gewoon geen recente foto's, behalve die met dat schilderij op de achtergrond. En nu net had ik gewoon even een gek fotoshootmomentje met mijn telefoon
was hij een beetje mensenschuw, of viel dat mee?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Wauw we zagen David net live! Een modje in het wild.
Wut?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Wauw we zagen David net live! Een modje in het wild.
Je fietste daar langs de flat om de hoek bij jou daar. Waar D en N wonen.quote:
Ja, dat kloptquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je fietste daar langs de flat om de hoek bij jou daar. Waar D en N wonen.
Oh noo, het enge buitenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:52 schreef ReMcOrE het volgende:
ja David, dan ben je out in public en kan iedereen je zomaar zien![]()
Volgens mij triangelde je nog met je bel. Of dat was iemand anders at the same time. Slooijer spotte je.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat kloptGing naar de winkel
Ik was niet met m'n bel bezig hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Volgens mij triangelde je nog met je bel. Of dat was iemand anders at the same time. Slooijer spotte je.
ok. Joah hij werkt nog bij tc.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik was niet met m'n bel bezig hoor![]()
Ahh, heeft hij z'n werk nog?
De gluteringquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, heb net ff een kleine anderhalf uur op bed gelegen, het ergste is weer voorbij. Leuk is anders
Mja, toch snap ik het niet, ik heb vandaag niks met gluten binnengekregenquote:
Dat zou je denken dat er nog wat anders speelt hequote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, toch snap ik het niet, ik heb vandaag niks met gluten binnengekregen
Hmhm, en dat is het erge: dan ga ik alleen maar aan rotdingen liggen denkenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zou je denken dat er nog wat anders speelt he
Logisch... Er is iets mis en je weet niet wat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmhm, en dat is het erge: dan ga ik alleen maar aan rotdingen liggen denken
eens!!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Logisch... Er is iets mis en je weet niet wat.
Fuck die onzekerheid, duidelijkheid is key.
GTMAquote:
das 'n bestequote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even een wodka-jus voor het slapengaan
50-50
Kut voor je.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, heb net ff een kleine anderhalf uur op bed gelegen, het ergste is weer voorbij. Leuk is anders
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmhm, en dat is het erge: dan ga ik alleen maar aan rotdingen liggen denken
Aan de ene kant hoop ik van wel en aan de andere kant hoop ik van niet voor je manquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meh, heb net even wat klachten van me afgeschreven op het coeliakieforum, kijken of er mensen zijn die zich in mijn situatie herkennen
Batman?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:25 schreef Lonaa het volgende:
D'r zit een heel groot vliegend beest op mijn kamer.
Meikever?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:25 schreef Lonaa het volgende:
een vliegende hond?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:25 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:25 schreef Lonaa het volgende:
quote:
Geen Batman, geen meikever, geen draak of reiger.quote:
Redbaron tijdens een paddotrip?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:25 schreef Lonaa het volgende:
Neen. Hond slaapt.quote:
En dat valt wel mee.quote:
Jij weet het beter dan ikquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:28 schreef Lonaa het volgende:
Meikevers zijn ook vies trouwens. Bah.
[..]
Neen. Hond slaapt.
[..]
En dat valt wel mee.
Ik drink en ik rook wel eens wat wiet. Maar de laatste dagen doe ik alleen maar kruidenthee.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jij weet het beter dan ik
(of je hebt het teveel gebruikt dat je dat ook niet meer)
"Kruiden"thee jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik drink en ik rook wel eens wat wiet. Maar de laatste dagen doe ik alleen maar kruidenthee.
Goddomme, ik zie die kop van jou ook zo voor me hoe je dit zou vertellenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Maakt niet uit hoor Lonaa, maar denk de volgende keer erom. Iets minder kan geen kwaad
Hahaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goddomme, ik zie die kop van jou ook zo voor me hoe je dit zou vertellen
20 kruiden nog wel.quote:
Ik zal het onthouden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Maakt niet uit hoor Lonaa, maar denk de volgende keer erom. Iets minder kan geen kwaad
dan:quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:08 schreef Lonaa het volgende:
Bwehehe, ik wilde m dood gaan slaan, maar hij zit vast in een spinnenweb aan de lamp.
Dat ie me opgegeten had?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gelukkig reageer je. Ik maakte me al zorgen
Mooiquote:
Dat was ik vandaag nog wel van plan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
MooiLekker van 't mooie weer genieten
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat was ik vandaag nog wel van plan.
Vanochtend rustig opgestaan, huisgenoot geholpen, hondje al 2 x uitgelaten.
Straks nog even boodschapjes doen, wassen en lekker naar buiten.
Ik een currywurstquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat was een lekkere lunch van La Place. Ik had saus. Saus met wat brood, tauge en gemarineerde kip. Maar vooral veel saus.
Heb als ontbijt 4 boterhammen met gehakt gehad, als eerste pauze 4 boterhammen met gehakt, als tweede pauze 4 boterhammen met gehakt en als grote pauze een Big Mac, hamburger en McKroketquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En wat heb je gegeten, of wat ga je eten?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb als ontbijt 4 boterhammen met gehakt gehad, als eerste pauze 4 boterhammen met gehakt, als tweede pauze 4 boterhammen met gehakt en als grote pauze een Big Mac, hamburger en McKroket
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb als ontbijt 4 boterhammen met gehakt gehad, als eerste pauze 4 boterhammen met gehakt, als tweede pauze 4 boterhammen met gehakt en als grote pauze een Big Mac, hamburger en McKroket
Toch ironisch, Duitsland opzoeken op de dag dat we de oorlogsslachtoffers herdenkenquote:
Mooi vretnquote:
12 boterhammen + mac donalds?quote:
Ja, avondeten moet ik ook nog. Verder nog geen idee, ligt eraan of ik vanavond nog honger krijg.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
12 boterhammen + mac donalds?
En dan ook nog avondeten zeker? En verder nog?
Ik vind het knap!quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, avondeten moet ik ook nog. Verder nog geen idee, ligt eraan of ik vanavond nog honger krijg.
Vast welquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, avondeten moet ik ook nog. Verder nog geen idee, ligt eraan of ik vanavond nog honger krijg.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Normale hoeveelheden. Ik ook pas 16bammetjes op. Straks avondeten erbij
Je weet dat de zomer in aantocht is? Denk toch aan je abs!quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je weet dat de zomer in aantocht is? Denk toch aan je abs!
Gewoon bunkeren!quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ja
Dan ben ik helemaal een spijker
Nou ja! Dan ben je geen eckte trucker meer natuurlijk!quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gewoon bunkeren!
Anders iets buikvet van mij lenen?
Ben ik toch al nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou ja! Dan ben je geen eckte trucker meer natuurlijk!
quote:
nog niet nee.. dat komt nog wel..quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat je linkerarm niet veel bruiner is dan je rechter!
Mijn beeld van je! Wat doe je!
pff das ook niet veel..quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn dag is meestal.
Eiwitshake met wat brinta en 400ml melk.
Dan na ong. een uur een banaan.
Dan na ong. 1.5 uur een broodje.
Tussen de middag 2 broodjes.
Dan na ong. 1.5 uur een broodje.
Weer na ong. 1.5 uur een broodje.
Avondeten.
Soms 's avonds wat.
Nee is ook niet bijzonder veel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nog niet nee.. dat komt nog wel..
[..]
pff das ook niet veel..
Opstaan om 6u is 4bammetjes.. daarna elke 2/3u 2-4.
4st fruit over de dag.
Savonds warm en voor t slapen kwark
Hmm dat is toch helemaal niet goed?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee is ook niet bijzonder veel.
Zal m'n kcals eens uitrekenen.
Avondeten kan soms wel best wat zijn hoor.
Vavond hadden we geloof ik bami. Dan schep ik zo 3 x een bord vol.
Ik weet 't. Maar als iets me te lekker smaakt kan ik me lastig inhoudenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hmm dat is toch helemaal niet goed?
Over de dag veel eten is goed, niet met avondeten bunkeren..
Een hengel, draad en een haakje lijkt me iig wel hadigquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:05 schreef rulerofdeath het volgende:
David, heb jij nog een paar pro-tips voor een beginnend visser?
dat heb ik, ook wat deeg als aas. Sta nu aan het water maar er gebeurd nog weinigquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Een hengel, draad en een haakje lijkt me iig wel hadig
Gewoon wachtenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat heb ik, ook wat deeg als aas. Sta nu aan het water maar er gebeurd nog weinig
Held!quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Een hengel, draad en een haakje lijkt me iig wel hadig
Niet te snel binnen halen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat heb ik, ook wat deeg als aas. Sta nu aan het water maar er gebeurd nog weinig
En ook weer niet te langzaam.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:57 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
En ook weer niet te langzaam.
Het is natuurlijk gewoon een kwestie van het leren aanvoelen.
Het spel van jou en de dobber,
Dat punt net als bij het koppelen van je auto, dat moet je leren, dat moet je voelen, dat moet je ervaren!
Dat is niet in woorden te bevatten, zo bijzonder!
Zodra de dobber begint te bewegen, gaat alles in slowmotion, nu voel je je als een chirurg die bezig is met een belangrijke operatie, nu draait het erom! Doe je het goed? Dan heb je het succesvol gedaan, faal je, ben je net iets te langzaam of juist te snel? Dan heb je geen vis aan de haak.
Wat is vissen toch mooi!
Hahahaha! Puicken post!quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:57 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dat punt net als bij het koppelen van je auto, dat moet je leren, dat moet je voelen, dat moet je ervaren!
Zodra de dobber begint te bewegen, gaat alles in slowmotion, nu voel je je als een chirurg die bezig is met een belangrijke operatie, nu draait het erom! Doe je het goed? Dan heb je het succesvol gedaan, faal je, ben je net iets te langzaam of juist te snel? Dan heb je geen vis aan de haak.
Wat is vissen toch mooi!
tukkers op fok.. Niet Turken op fok.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:08 schreef Gulmez het volgende:
veel loco mocros met opgeschorre koppe net in de shoppa zo ff naar chimeid enschede zit nu zwolle
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:08 schreef Gulmez het volgende:
veel loco mocros met opgeschorre koppe net in de shoppa zo ff naar chimeid enschede zit nu zwolle
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:57 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat is vissen toch mooi!
Hij verdwaald wel s vakerquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
tukkers op fok.. Niet Turken op fok.
Ik hoefde niet eens naar de username te kijken om te weten dat het Gulmez wasquote:
Precies.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hoefde niet eens naar de username te kijken om te weten dat het Gulmez was
ik zal het onthouden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:57 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat is vissen toch mooi!
Afhankelijk van wat je vangen wiltquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:05 schreef rulerofdeath het volgende:
Y
[..]
ik zal het onthouden.
Maar het gaat me meer om net die stap ervoor. Hoe diep je haakje tov de dobber of de bodem, groot stuk deeg of kleintje, ver uitwerpen of maakt dat niet uit?
Dat soort dingen zeg maar
had me vriendin ook, moest ik in me vrije avond helemaal naar ISALA klinieken in zwolle naar de eerstehulp ofzo, krijg je medicijnen mee die je bij dokter dacht ik op kan halen en dan zakt de pijn weer sterkte me vriendin zegt dat het best pijnlijk isquote:Op donderdag 3 mei 2012 06:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
GoedemorgenNet in een potje geplast want ik denk dat ik blaasontsteking heb. Nu even verder slapen en dan kadootje afleveren bij dokter huppeldepup.
als je echt blaasontsteking heb is het echt onhoudbaar, mijn vriendin moest dan echt met spoed naar het ziekenhuis, en als je denkt ''het kan wel wachten'' dan heb je volgens mij geen blaasontsteking maar goed missschien verschilt dat per persoon de pijnlijkheidquote:Op donderdag 3 mei 2012 06:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
GoedemorgenNet in een potje geplast want ik denk dat ik blaasontsteking heb. Nu even verder slapen en dan kadootje afleveren bij dokter huppeldepup.
Zo groot mogelijk natuurlijk! We blijven mannen!quote:Op donderdag 3 mei 2012 05:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat je vangen wilt
Beterschapquote:Op donderdag 3 mei 2012 06:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Selma is gewoon een tukkerbikkel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 07:13 schreef Gulmez het volgende:
[..]
als je echt blaasontsteking heb is het echt onhoudbaar, mijn vriendin moest dan echt met spoed naar het ziekenhuis, en als je denkt ''het kan wel wachten'' dan heb je volgens mij geen blaasontsteking maar goed missschien verschilt dat per persoon de pijnlijkheid
visquote:Op donderdag 3 mei 2012 05:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat je vangen wilt
Natte visquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vis
Geen idee wat er rondzwemt hier
Ik heb net de huisarts gebeld voor de uitslag en ik heb duidelijk blaasontsteking. Na 4 uur kan ik antibiotica ophalen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 07:13 schreef Gulmez het volgende:
[..]
als je echt blaasontsteking heb is het echt onhoudbaar, mijn vriendin moest dan echt met spoed naar het ziekenhuis, en als je denkt ''het kan wel wachten'' dan heb je volgens mij geen blaasontsteking maar goed missschien verschilt dat per persoon de pijnlijkheid
Dankjequote:
Ja toch wel hequote:Op donderdag 3 mei 2012 09:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Selma is gewoon een tukkerbikkel.
Vele wegen leiden naar Rome.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb net de huisarts gebeld voor de uitslag en ik heb duidelijk blaasontsteking. Na 4 uur kan ik antibiotica ophalen.
Mehh mag ik zeker geen alcohol bij drinken dit weekend.![]()
[..]
Dankje
[..]
Ja toch wel he
Foto's van het water? Stromend? Hoe diep?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vis
Geen idee wat er rondzwemt hier
heb je nieuwe vriend, mijn vriendin had opeens zo vaak, op het laatst had ze middel tegen blaasontsteking gekocht maar dat moet je gewoon aan je vriend geven die bedrag het kom door hem snapje jij heb die pijn en hij nixquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb net de huisarts gebeld voor de uitslag en ik heb duidelijk blaasontsteking. Na 4 uur kan ik antibiotica ophalen.
Mehh mag ik zeker geen alcohol bij drinken dit weekend.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:11 schreef Gulmez het volgende:
[..]
heb je nieuwe vriend, mijn vriendin had opeens zo vaak, op het laatst had ze middel tegen blaasontsteking gekocht maar dat moet je gewoon aan je vriend geven die bedrag het kom door hem snapje jij heb die pijn en hij nix
ik ga vanavond weer zippen je weet toch met werk in zwolle city
Met 10 minuten ga ik weer weg uit Zwolle city.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:11 schreef Gulmez het volgende:
[..]
heb je nieuwe vriend, mijn vriendin had opeens zo vaak, op het laatst had ze middel tegen blaasontsteking gekocht maar dat moet je gewoon aan je vriend geven die bedrag het kom door hem snapje jij heb die pijn en hij nix
Wat deed je daar dan overdagquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Met 10 minuten ga ik weer weg uit Zwolle city.
Wat heeft een vent ermee te maken? Blaasontsteking als wraak 'doorgeven' aan een ander is wel het stomste wat ik ooit heb gehoord.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:11 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Werken. Voc mentaliteit!quote:
und unsere fahrrad(en?)quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:18 schreef norich het volgende:
GUTENTAG FREUNDEN! GRÜSSE AUS DAS LAND VON BIER UND BRATWURST!
Gutentag schöne frau.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:18 schreef norich het volgende:
GUTENTAG FREUNDEN! GRÜSSE AUS DAS LAND VON BIER UND BRATWURST!
quote:
Indd, vertel het een blauwe!quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:50 schreef Oldenzaal het volgende:
Tukkers op Fok!
Dit is niet Moffen am Fok!
Mooi dat je blij bent dat je je beter voeltquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:00 schreef Lonaa het volgende:
Zo. Thuis.
Bankrekening leeg, tassen vol. En nu even uitpuffen om over een uur weer op de radio te zijn.
Ben blij dat ik me beter voel.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:00 schreef Lonaa het volgende:
Zo. Thuis.
Bankrekening leeg, tassen vol. En nu even uitpuffen om over een uur weer op de radio te zijn.
Ben blij dat ik me beter voel.
Doar hejm we! Hier goed. Bij jou?quote:
Jumbo. Busje pringles voor n euro.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Weet iemand waar ik goedkoop een busje kan huren?
Je gaat verhuizen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zo'n Mercedes Sprinter bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Of een slag kleinerquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo'n Mercedes Sprinter bijvoorbeeld?
Voor het eerst dat je 'op jezelf' gaat wonen toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
oh ja tof ik zie t
[..]
Naja ik heb de sleutels al, van t weekend ff schilderen
Jepquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Voor het eerst dat je 'op jezelf' gaat wonen toch?
Waar gaat het over dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:33 schreef Daywalk3r het volgende:
The boy in the striped pyjamas. Wat een zieke film.. Ken de geschiedenis wel maar die film drukt je wel op de feiten.
Over een jochie wat dichtbij een deportatiekamp woont en er langzaam achter komt waar papa mee bezig is en waarom de andere mensen gestreepte pyjamas aan hebben.quote:
Ik vind het een hele mooie, zielige film.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:33 schreef Daywalk3r het volgende:
The boy in the striped pyjamas. Wat een zieke film.. Ken de geschiedenis wel maar die film drukt je wel op de feiten.
Dat zeker. Harde film, maar het illustreert goed hoe die smerige nazi's waren.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het een hele mooie, zielige film.
Nazi'squote:Op donderdag 3 mei 2012 21:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat zeker. Harde film, maar het illustreert goed hoe die smerige nazi's waren.
Remcoquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:37 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavond
vanavond training maar overgeslagen, weinig energie en morgen nog een werkdag overleven
De zoveelste oorlogsfilm dus.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Over een jochie wat dichtbij een deportatiekamp woont en er langzaam achter komt waar papa mee bezig is en waarom de andere mensen gestreepte pyjamas aan hebben.
quote:
Hier gaat het goed!quote:
Moet je een auto met aanhangerknop regelen en geen regen of veel wind hebben op moment van verhuizing.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:13 schreef GimmeGore het volgende:
Aanhanger (als het mogelijk is) is vaak een stuk goedkoper
Deze is wel anders. Geen geschiet of wat. Zoontje van nazi wordt vriendje van jood en sluipt in het kamp en gaat nu douchen. Nu heeft papa nazi indirect zijn eigen kind vergast.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Remco
[..]
De zoveelste oorlogsfilm dus.
Klopt, maar ken niemand die een trekhaak heeftquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:13 schreef GimmeGore het volgende:
Aanhanger (als het mogelijk is) is vaak een stuk goedkoper
+ een BE rijbewijs zekerquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt, maar ken niemand die een trekhaak heeft![]()
Hier toevallig iemand?
hahaquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oja dat heet gewoon een trekhaak. Aanhangerknop
Ik heb wel C+E.. telt dat ook?quote:
Kun je niet ff een city lenen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik heb wel C+E.. telt dat ook?
En de aanhangers waar ik mee rij zijn denk ik tikkeltje aan de grote kant voor Marko
Iets groot maarquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik heb wel C+E.. telt dat ook?
En de aanhangers waar ik mee rij zijn denk ik tikkeltje aan de grote kant voor Marko
Nouja die hele dildo verzameling van Marko moet er wel inpassen he.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nouja die hele dildo verzameling van Marko moet er wel inpassen he.
Wat hadden ze te mekkernquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:24 schreef Redbaron het volgende:
pff net polizei op mn dak gehad..
Nu eerst ff rustig n tosti naar binnen werken en dan door naar huis
Ik zou iemands spiegel eraf hebben gereden in de baustellequote:
mijn wagen hef 'n trekhoak, heb alleen geen be, wel aquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt, maar ken niemand die een trekhaak heeft![]()
Hier toevallig iemand?
Ik heb geen A, wel B AMquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
mijn wagen hef 'n trekhoak, heb alleen geen be, wel a
Hij zou een goede zakenman zijn. Indoctrinatie tot de macht 1000.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:36 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb er vaak over nagedacht, maar nooit kunnen begrijpen hoe 1 persoon zoveel mensen achter zich heeft weten te scharen en zo'n oorlog heeft ontketent![]()
gelukkig zie ik dat in deze tijden ook niet meer gebeuren...
Het is ook niet in een jaar gebeurd, er zijn jaren aan vooraf gegaan van inpraten op een menigte die steeds groter en groter werd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:36 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb er vaak over nagedacht, maar nooit kunnen begrijpen hoe 1 persoon zoveel mensen achter zich heeft weten te scharen en zo'n oorlog heeft ontketent![]()
gelukkig zie ik dat in deze tijden ook niet meer gebeuren...
Aan de andere kant, Hitlers opmars kwam voornamelijk door de crisis die er heerste. Hij beloofde banen, werk. Het ging heel heel slecht met Duitsland.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:00 schreef ReMcOrE het volgende:
in dat opzicht zou je ze inderdaad kunnen vergelijken, maar gelukkig lopen er lang niet zoveel mensen achter Wilders aan dan achter Hitler toendertijd!!
denk zelf ook niet dat er ooit nog zoiets als WO2 zal komen, al kun je die oorlog ook op vele manier uitleggen...
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:22 schreef ReMcOrE het volgende:
daar heb je wel gelijk in, door (valse) beloftes schaar je vaak snel aardig wat mensen achter je! en dan maar hopen dat ze dit niet gebruiken voor de doeleinden zoals Hitler ze voor ogen had...
alleen zou het dan wederom om zoveel haat en geweld gaan, gericht tegen 1 groep? (in dat geval buitenlanders)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Inderdaad.
En het beangstigd me wel dat er toen crisis was, en dat het nu ook crisis is. Mensen zijn werkeloos, weinig geld, ontevreden over wat de regering op dit moment doet. Dan hoeft er maar 1 gek op te staan (wie dan ook, Wilders, of iemand anders) die de juiste dingen zegt en doet, en BAM, daar gaan we weer.
Het kan nog steeds, net als toen, ben ik van overtuigd.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:36 schreef ReMcOrE het volgende:
![]()
Kom op zeg. Een politicus met achterban is heel wat anders dan 1 dictator die een heel land achter zich heeft staan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Het is ook niet in een jaar gebeurd, er zijn jaren aan vooraf gegaan van inpraten op een menigte die steeds groter en groter werd.
In mindere mate heeft destijds Fortuyn t ook voor elkaar gekregen en nu Wilders weer.
Het zal hopelijk niet weer zo ver gaan maar ik zie wel een bepaald patroon
Ik denk dat dat kan groeien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alleen zou het dan wederom om zoveel haat en geweld gaan, gericht tegen 1 groep? (in dat geval buitenlanders)
Hitler zijn eerste woorden waren vast ook niet "we roeien alle joden, zigeuners en homo's uit, en wel nu."quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
Kom op zeg. Een politicus met achterban is heel wat anders dan 1 dictator die een heel land achter zich heeft staan.
Pim's voorspellingen zijn bijna allemaal uitgekomen. Weet je nog wat zijn standpunten waren? Hij waarschuwde ons en zette itt Hitler niemand aan tot iets. (heel groot en belangrijk verschil!)
Wilders ging een flinke stap verder maar deed te radicaal en sloeg te ver door.
Op een redelijke manier in de kiem willen smoren en waarschuwen voor een dreigende islamitische overheersing waar ons landje aan te prooi valt is nimmer te vergelijken met het genadeloos uitroeien van specifieke bevolkingsgroepen.
Anti hoofddoekjes zijn is geen haat tegen alle buitenlanders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |