Met Purrel weet je het maar nooitquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:07 schreef Flem het volgende:
Wie had gedacht dat deze reeks nog zo'n grote opleving zou krijgen.
Als je gewoon even lief doet gaat dat helemaal gebeuren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 06:40 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nerd, lees eens goed
Ik wil ook wel heel graag in deze OP.
Kusje voor Leo de lijndanserquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:08 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Als je gewoon even lief doet gaat dat helemaal gebeuren.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:48 schreef Darkestrah het volgende:
Nu er toch een nieuw topic is, willen er nog mensen bij de Purrel-fanlijst in de OP?
Purrel met de combi naar thuiswedstrijden!quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:44 schreef Borizzz het volgende:
Misschien een groot Purrel-spandoek vanavond
Post jouw ontwerpen in dit topic!
Purrel is een baas. Hij word gewoon onder begeleiding van de smeris naar elke wedstrijd gebrachtquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Purrel met de combi naar thuiswedstrijden!
yepquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:48 schreef Darkestrah het volgende:
Nu er toch een nieuw topic is, willen er nog mensen bij de Purrel-fanlijst in de OP?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:08 schreef Apenzoon het volgende:
Ondanks dat hij vandaag niet speelt, wil ik ook graag in de OP!
ok.quote:
quote:Fränkel meldt zich bij politie en verdwijnt vijftien dagen achter tralies
Volgens De Telegraaf zit Purrel Fränkel de komende twee weken achter slot en grendel. De 35-jarige linksback van De Graafschap was in februari van dit jaar bij verstek veroordeeld tot betaling van een boete en vijftien dagen gevangenisstraf, maar volgens zijn advocaat meende Fränkel dat hij met het betalen van de boete aan zijn verplichtingen had voldaan. Zondag werd hij aangehouden en in hechtenis genomen.
De reden dat Fränkel in februari dit jaar werd veroordeeld, was omdat hij in mei 2010 auto heeft gereden terwijl hem de rijbevoegdheid was ontzegd. Voor die verkeersovertreding moet Fränkel nu alsnog vijftien dagen de cel in. Derhalve mist De Graafschap-trainer Richard Roelofsen zijn ervaren defensieve pion voor het laatste competitieduel van komend weekend met ADO Den Haag. Als dat duel gewonnen wordt, is directe afzakking voorkomen.
Eerder deze week sprak directeur Henk Bloemers van De Graafschap reeds zijn teleurstelling uit over de sitiuatie van Fränkel, wiens contract in Doetinchem afloopt. “Vervelend dat dit juist nu aan de orde is. We hebben alle energie nodig om deze competitie tot een goed einde te brengen”, sprak de directeur van de Superboeren. Op verzoek van de advocaat werd de straf vanaf dinsdag nog tijdelijk opgeschort.
quote:Purrel Fränkel heeft zijn excuses aangeboden aan de spelers, supporters en het bestuur van De Graafschap. De verdediger zit momenteel in de gevangenis een straf uit vanwege een verkeersdelict, juist nu De Graafschap in de laatste wedstrijd van het seizoen directe degradatie moet voorkomen.
"Ik wil mijn excuses maken aan de fans, het bestuur en mijn medespelers van De Graafschap", zegt Purrel Fränkel in De Telegraaf. "Dit heeft me overvallen, is nooit mijn bedoeling geweest. We voetballen met De Graafschap het hele jaar om in de Eredivisie te blijven. En dan ben je er op het cruciale moment en in de eventuele play-offs niet bij. Dat vind ik spijtig voor deze prachtige club."
Omdat het contract van de 35-jarige Fränkel na dit seizoen afloopt, lijkt hij zijn laatste wedstrijd voor De Graafschap al te hebben gespeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |