Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:59 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
@ Gekkezuiden. Ik speel dan ook met dit teamPack only en kom regelmatig spelers tegen met wat bazige golds
Meestal met 1, omdat je daar nog weleens een winst uit kan halen. 3 spelers verkopen voor 200 of 250 en 3-5 contracten voor 400 per stuk verkopenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:00 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]ziet er wel grappig uit. Ga het ook eens proberen. Kocht je met 1rare er in of met 3?
Oké even packs kopen laat ik dadelijk mijn team zienquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Meestal met 1, omdat je daar nog weleens een winst uit kan halen. 3 spelers verkopen voor 200 of 250 en 3-5 contracten voor 400 per stuk verkopen
who the fuck is dat? Bakkal weer teruggehaald?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:01 schreef marcie216 het volgende:
yes bakkali heeft een 3 jarig contract getekend bij psv, wordt een grote
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:01 schreef marcie216 het volgende:
yes bakkali heeft een 3 jarig contract getekend bij psv, wordt een grote
Mijn startkapitaal was 18k en daar heb ik packs van gekocht. Kon er toch niks anders mee. Omdat ik niet met bronze wilde beginnen had ik die maar uitgegeven aan packs om met silvers te beginnenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:02 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Oké even packs kopen laat ik dadelijk mijn team zien
Jeugdtalentje dat weggepikt dreigde te worden door ManCity.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
who the fuck is dat? Bakkal weer teruggehaald?
Bakkali 16 Jarige talent dat tijdens het Manchester toernooi tot beste speler werd verkozen. Hierdoor kwam er interesse van Man'Cityquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
who the fuck is dat? Bakkal weer teruggehaald?
Ga ik ook 18K aan packjes uitgevenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mijn startkapitaal was 18k en daar heb ik packs van gekocht. Kon er toch niks anders mee. Omdat ik niet met bronze wilde beginnen had ik die maar uitgegeven aan packs om met silvers te beginnen
Een waar baseer jij dat op?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:04 schreef marcie216 het volgende:
jeugdtalentje?
Is grootste talent van de nederlandse velden.
Toevallig heb ik hem ook een aantal keer zien voetballen. Hij is 16 en volgend seizoen zit hij bij het 1e van psv.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:05 schreef DutchSL het volgende:
Ja moet niet alles geloven wat ze schrijven, er wordt van wel duizenden spelers geschreven dat ze het grootste talent zijn.
dat zeggen ze van alle 16 jarige voetballertjes.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:04 schreef marcie216 het volgende:
jeugdtalentje?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:04 schreef marcie216 het volgende:
jeugdtalentje?
even quoten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik hem ook een aantal keer zien voetballen. Hij is 16 en volgend seizoen zit hij bij het 1e van psv.
IK denk dat deze man een held gaat worden in eindhoven, over 1 a 2 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |