ik heb daarom ook gekozen voor een tablet met HDMI oplossingquote:
Nog even wachten op de Ainol (die alweer een week is uitgesteldquote:
Welke precies?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nog even wachten op de Ainol (die alweer een week is uitgesteld)
De Elf II of Aurora IIquote:
Die zien er ook goed uit, hopen dat ze dan ook echt over een week beschikbaar zijn.quote:
Die zijn er nog niet over een week, eerst kwamen de Tornado en mars (zonder HDMI) en 1/2 weken later de Aurora/ELF (zo begreep ik het). Maar de Tornado en mars komen wellicht volgende week.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:24 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Die zien er ook goed uit, hopen dat ze dan ook echt over een week beschikbaar zijn.
Ga jij er eentje bestellen?
Ze kunnen tot een uur of 8 lang komen toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:12 schreef Michael-H het volgende:
Die postbezorger moet me toch ver rijden zeg, hij is al vanaf 9 uur onderweg met mijn tablet
Dat zal vandaag niet meer lukken ben ik bang...
Uitgevoerd testen. Kijken of 'ie er ook eentje gaat kopen (of *kuche* stelen *kuche*).quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:12 schreef Michael-H het volgende:
Die postbezorger moet me toch ver rijden zeg, hij is al vanaf 9 uur onderweg met mijn tablet
Dat zal vandaag niet meer lukken ben ik bang...
Dacht dat ze er om 5 uur de brui aan gaven, maar het zou kunnen. Vol verwachting klopt mijn hart...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ze kunnen tot een uur of 8 lang komen toch?
quote:
Damn, door een fout in het labelen is de mijne 1 dag later vertrokkenquote:
Same here, maar ik heb gekozen voor de trage airmail dus zal nog wel even duren voor mij.quote:
Ik denk vrij groot, omdat het de eerste goedkope dual-core is die verkocht wordt. Zal wel een redelijk community op gang komen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:08 schreef Fritessaus het volgende:
[..]
Same here, maar ik heb gekozen voor de trage airmail dus zal nog wel even duren voor mij.
Btw, nieuw filmpje op YouTube. Geen Market helaas, wat is de kans dat dat er alsnog op komt (Ramos of community?)
Scherm ziet er goed uit, market en apps is een kwestie van even wachten of zelf wat prutsen. De chipset is vrij nieuw en dit geeft waarschijnlijk wat uitdagingen met betrekking tot de softwarequote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik denk vrij groot, omdat het de eerste goedkope dual-core is die verkocht wordt. Zal wel een redelijk community op gang komen.
Ik heb het nummer dat ik had gekregen van de verkoper hier ingevoerd: http://www.dhl.nl/en/express/tracking/shippers_reference.htmlquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:14 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Zie nog niks staan bij DHLHeb jij een ander nr gekregen?
Thanks!! Denk dat we dezelfde vlucht hebben naar Eindhoven.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik heb het nummer dat ik had gekregen van de verkoper hier ingevoerd: http://www.dhl.nl/en/express/tracking/shippers_reference.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |