Beetje Lactacied erbij.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:56 schreef Robophatt het volgende:
@ Dimens: ja, lijkt me vrij normaal om dat te doen
Wijfquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:57 schreef Spouwerranger het volgende:
Boooh, ik moet echt wat eten, want ik voel me gewoon chaggi worden, mja reparatieman is er nog niet. fml
Krijg je ook trek van deze verhalen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:57 schreef Spouwerranger het volgende:
Boooh, ik moet echt wat eten, want ik voel me gewoon chaggi worden, mja reparatieman is er nog niet. fml
Ik praat wel nog een keer met jou als jij 4 dagen zonder warm water zit.quote:
das mie kutquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik praat wel nog een keer met jou als jij 4 dagen zonder warm water zit.
Die van mij is niej suur xDquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:59 schreef Trollscience het volgende:
ik wil ov haar zure harinkje wel likkle
Jij hebt liever Forel? Die leven in gebieden waar veel beekjes zijn en waar het water altijd stroomt.quote:
Waterval.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij hebt liever Forel? Die leven in gebieden waar veel beekjes zijn en waar het water altijd stroomt.
Misschien zijn het wel de golven van de wilde zee?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het blijft nog steeds zure haring helaas.
Er zijn 14 wachtenden voor uquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
omg op het zelfde moment gepost marry me
Toets 1 om te blijven wachten toets 2 om de wachtrij te verlatenquote:
welke nummer heb ik?quote:
smegma is toch afscheiding?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nog zoiets trouwens, afscheiding. Gore shit
oh crapquote:
Carli Banksquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Klopt, maar vrouwen hebben dat dus ook.
Ik kan wel begrijpen waarom je geen trek meer hebt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:04 schreef Robophatt het volgende:
God ik heb ook honger man... Maar nergens zin in.
Gastquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zit hier anders furieus af te beren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |