SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die loopt van links naar rechts, maar wil graag weten waar ik het beste mee kan smeren om de heling zo goed mogenlijk te bevorderen, op het moment kan ik nog niet smeren wegens hechtingen en een doorzichtige pleisters wat er op zit.
Iemand tips?"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Het voelt nog niet prettig maar het is te doen, heb ook een rekband om en dat is wel prettig.quote:
Eigenlijk gewoon "een litteken zalfje halen bij de drogist"quote:
Ben er ook nog niet aangekomen, er zit een doorzichtige pleister op.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:33 schreef trovey het volgende:
Voorlopig gewoon afblijven tot de wond volledig geheeld is, daarna zou je Bio-oil (of een variatie daarop) kunnen proberen maar tijd is je beste vriend in deze.
dit, enquote:
ditquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:39 schreef Mirjam het volgende:
calendula zou je kunnen gebruiken.
maar voorlopig nog maar niks, eerst goed laten helen en goed schoonhouden
Dat zou inderdaad zoiets als die bio-oil kunnen zijn (maar je hebt ongetwijfeld ook andere uitvoeringen die claimen te helpen). Ik zou het gewoon even navragen bij een goede drogist want je hebt er een flinke jaap zitten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ben er ook nog niet aangekomen, er zit een doorzichtige pleister op.
Ik verwacht idd ook geen wondermiddel maar heb wel eens gehoord dat mensen zalfjes gebruiken wat een positief effect heeft.
Beide, een diastase van 10cm die verholpen moest worden maar dus wel onder een buikwandcorrectie valt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:38 schreef Lienekien het volgende:
Ik vermoed dat goed soepel houden het enige is wat je kunt doen. Volgens mij zijn er geen wondermiddelen.
Buikwandcorrectie of iets ernstigs?
Dat heb ik inderdaad ook al vaker gehoord, vitamine E.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daar zit niks in, houdt het enkel soepel.
neem dan iets met vitamine E en calendula.
O ja, dat zegt me wel wat. Wel vervelend dat er dan zo'n groot litteken bij komt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Beide, een diastase van 10cm die verholpen moest worden maar dus wel onder een buikwandcorrectie valt.
Ik kon kiezen, of zo of een vertikaal litteken, dus ben maar voor horizontaal gegaan, dat kan ik nog verbergen onder een bikini.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
O ja, dat zegt me wel wat. Wel vervelend dat er dan zo'n groot litteken bij komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenminste, ik zie dat verschil wel al een beetje.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Ik denk niet dat dat wezenlijk verschilt van gewoon honing. Dat is een beetje in vergetelheid geraakt maar werd lang door artsen en verpleegsters gebruikt voor het behandelen van wonden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:32 schreef Lonaa het volgende:
Honingzalf!!!
Edit: honingzalf is volledig natuurlijk en kan geen kwaad. Ik zweer er bij, vriendin van mij inmiddels ook (na haar "oorlogswond" van een avond uit)
Dit dus, volgens mij zijn siliconengels de enige smeermiddelen die bewezen helpen. En uit de zon blijven deze zomer met je litteken!!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:33 schreef HunterSThompson het volgende:
Je kan bij de apotheek vragen naar Dermatix. Werkt ontzettend goed bij wat grotere littekens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |