abonnement Unibet Coolblue
pi_333639
Toen Big Brother van start ging zat ik voor de tv. En niemand die mocht storen, ik moest en zou die eerste aflevering zien. En ik probeerde daarna ook de afleveringen te volgen. Zag niet elke aflevering, zeker niet in het laatst, maar wel de allerlaaste. Een gedessilusioneerde Ruud, vrolijke Bart.

De bus heeft me eigenlijk nooit geboeid. Waar mijn familieleden elke dag de bus keken, volgde ik het slechts monsjesmaat. Zag het einde ook weer, met de terechte winnaar Antoinette.

Maar wat ik niet begrijp is dat er nog zoveel mensen naar de bus kijken. Ik vind het al behoorlijk uitgemolken. Beide concepten trouwens, ook die van Big Brother. Wat beweegt jullie om hier toch nog zo op los te discussiëren,en streams te volgen? En ben je alleen een buskijker, of ook een bigbrotherfreak?

Hatsjoe!
pi_333767
Ik kijk geen van beiden.
Allemaal onzin is mijn mening.
  zondag 10 september 2000 @ 13:40:11 #3
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_333915
eeeeeeeeeh leedvermaak, verveling, egotripperij, masochisme, tijdelijke ontoerekeningsvatbaarheid, 'k weet niet???
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_334502
Leedvermaak. en ik wacht totdat er iemand door het lint gaat

En bij deze hebben we het aantal posts van het BB forum geëvenaard

I'm getting too old for this....
  maandag 11 september 2000 @ 01:03:22 #5
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_334509
Het is gewoon beter dan al die andere knullige soaps. Dit is "echt". Het leukste is om de relatielijnen te voorspellen en te kijken of dat ook zo is.
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
pi_336612
De concepten spreken mij wel aan , daarom blijf ik nog wel even kijken en uiteraard ga ik daarom BB , wat toch een beetje de moeder van dit soort programmas is, ook weer volgen.
Wel tekenend dat de eerste het al binnen een week het niet meer volhoudt en huilend roept weg te willen , omdat het zo saai is , maar dat ik stug door blijf kijken
ach ja misschien vind ik dat soort dingen juist leuk
Ook vind ik het leuk om streams te bekijken omdat je zo een klein kan zien hoe de redactie te werk gaat , je kan immers kijken of dat wat je gezien heb , ook strookt met wat er van uitgezonden word( yeah right ).
Een stream vanuit de regie ruimte zou mij dan ook erg aanspreken alhoewel ik dit niet snel zie gebeuren
Omdat ik zo in mijn omgeving zo een beetje de enigste ben die dit soort programmas leuk vind , moet ik zo af en toe me ei hier op fok kwijt , verder lees ik veel om een beetje op de hoogte te blijven.
Ook heb me hier op fok , vorige BB en bus erg vermaakt met de rake op merkingen van sommige , jammer alleen dat er nu niet meer zoveel mensen zijn..........ik hoop dat het BB forum wel weer op gang komt , en omdat dit concept toch meer mensen aanspreekt heb ik hier wel hoop op.
Het BB concept , en dan vooral de totale afzondering , spreekt mij ook meer aan.
Maar het zou zomaar kunnen zijn dat de nieuwe BB bewoners mij nog minder aanspreken dan die in de bus en dat ik daarom iets meer de bus ga volgen.
Maar ik ga zeker proberen om het beiden te volgen.

Ik vind dat als je je fantasie een beetje laat werken , dat er nog genoeg variaties zijn te bedenken en dat dit soort concepten dus nog wel een tijdje meekunnen.

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')