Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
In plaats van Moisander zeker of niet?quote:
Ja. Lindgren. en GJE kregen een banquote:Op maandag 30 april 2012 21:45 schreef Lindgren. het volgende:
Heb ik nog iets belangrijks gemist de afgelopen dagen?
quote:Op maandag 30 april 2012 21:35 schreef Tim86 het volgende:
haha iemand op het EA forum heeft dit als avatar
[ afbeelding ]
Ik heb echt een hekel aan 5 atb, maar als je deze formatie wil houden zou ik (IF) Donk RCB en IF Vlaar centrale CB doen. Ik vind Cabral ook beter dan George en Castaignos veel beter dan Dost. Tiendallig ben ik ook geen fan van omdat hij rechtsbenig is.quote:Op maandag 30 april 2012 21:44 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
In plaats van Moisander zeker of niet?
Nog tips voor de vleugels/backs dan?
Edit:
Ging over tips voor dit team:
http://www.futhead.com/12/squad/626978
Bij Atletico was hij echt bizar goed.quote:Op maandag 30 april 2012 21:47 schreef GekkeZuiden het volgende:
De gea moet volgend jaar gewoon een silver keeper zijn. Hij is echt slecht(Niet gebaseerd op één wedstrijd)
NIF Remy is ook al goed genoeg denk ik en het verschil met de eerste IF zal wel minimaal zijn. De NIF heeft er bij mij nu 184 gemaakt in 151.quote:Op maandag 30 april 2012 21:41 schreef marcie216 het volgende:
ik kijk nog wel met IF remy lijkt me wel een bazenspelermisschien IF henry op CAM?
Viel ook nog wel mee. Niet beter dan Courtois nu iig.quote:Op maandag 30 april 2012 21:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij Atletico was hij echt bizar goed.
Verhoek heeft zo'n zieke voorzet in huisquote:Op maandag 30 april 2012 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan 5 atb, maar als je deze formatie wil houden zou ik (IF) Donk RCB en IF Vlaar centrale CB doen. Ik vind Cabral ook beter dan George en Castaignos veel beter dan Dost. Tiendallig ben ik ook geen fan van omdat hij rechtsbenig is.
Oh en Overtoom >>>>>>>> IF Elm
Sarpong is wel aardig, maar ik vind Beerens en Verhoek ook beter eigenlijk. Zijn wel heel veel op-/aanmerkingen haha
quote:Op maandag 30 april 2012 21:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij Atletico was hij echt bizar goed.
haha bedankt!quote:Op maandag 30 april 2012 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan 5 atb, maar als je deze formatie wil houden zou ik (IF) Donk RCB en IF Vlaar centrale CB doen. Ik vind Cabral ook beter dan George en Castaignos veel beter dan Dost. Tiendallig ben ik ook geen fan van omdat hij rechtsbenig is.
Oh en Overtoom >>>>>>>> IF Elm
Sarpong is wel aardig, maar ik vind Beerens en Verhoek ook beter eigenlijk. Zijn wel heel veel op-/aanmerkingen haha
Dan krijg ik dit :quote:Op maandag 30 april 2012 21:48 schreef laucas het volgende:
[..]
NIF Remy is ook al goed genoeg denk ik en het verschil met de eerste IF zal wel minimaal zijn. De NIF heeft er bij mij nu 184 gemaakt in 151.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |