Goed detail.quote:
Alsof een turk, ook al heeft hij er geen geld voor, niet een audi A4 koopt/jat.quote:Op maandag 30 april 2012 18:52 schreef Gulmez het volgende:
[..]
tnx ben zelf ook blij met mn dikke bak
Ik snap je zin niet echtquote:Op maandag 30 april 2012 18:53 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Alsof een turk, ook al heeft hij er geen geld voor, niet een audi A4 koopt/jat.
Ik heb veel gespaard toen ik nog thuis woonde, je moet altijd eerst sparen voor een goeie auto en dan pas uit huis gaan, want ik heb nu zoveel vaste laste, zou nooit meer zo'n groot bedrag kunnen sparen, eigenlijk alleen geld voor reperatie, dus je moet nooit te snel het huis uit gaan, anders had ik nu geen audi alleen vaste lasten+scooter waarschijnlijkquote:Op maandag 30 april 2012 18:54 schreef sinepedraap het volgende:
MCdonalds en een Audi A4.
Jeetje TS, jij hebt het wel getroffen.
pest ts nietquote:
eindbaas maar hij maakt ons enige nationalistische feestje nog belachelijk manquote:Op maandag 30 april 2012 19:16 schreef Mieron het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet spotten met Atatürk!
als je langs holly bij centraal rijd of over de scheveningse boulevard in de zomer kijkt toch iedereen, ik zet hem ook wel is in de pc hoofdstraat als ik ff in amsterdam ben 4 euro per uur daarquote:
Koninginnedag belachelijk maken als niet-westerse allochtoon is wel te triest voor woorden ja. Dus, gewoon respect voor de Nederlandse cultuur of anders het land uit.quote:Op maandag 30 april 2012 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
eindbaas maar hij maakt ons enige nationalistische feestje nog belachelijk man
quote:Op maandag 30 april 2012 19:23 schreef Gulmez het volgende:
[..]
als je langs holly bij centraal rijd of over de scheveningse boulevard in de zomer kijkt toch iedereen, ik zet hem ook wel is in de pc hoofdstraat als ik ff in amsterdam ben 4 euro per uur daar
quote:Op maandag 30 april 2012 18:53 schreef DrNick het volgende:
Verkapt "kijk mij een Audi A4 hebben"-topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |