whahaha! Geweldig.quote:Op maandag 30 april 2012 16:27 schreef DS4 het volgende:
Te leuk...![]()
München - Een 47-jarige seksbeluste vrouw in Duitsland veroorzaakt onrust nadat ze weer een slachtoffer heeft gemaakt.
Een 43-jarige DJ was door haar ingesloten in een kamer en werd in een tijdsbestek van vijf uur gedwongen acht keer seks met haar te hebben, schrijft Bild. Daarna wist hij naakt het balkon op te vluchten en de politie te alarmeren.
Ook een Afrikaanse man van 31 jaar werd door de vrouw meegenomen naar huis, nadat ze hem aansprak in een bus. Zo'n 36 uur later troffen voorbijgangers de man huilend aan op de stoep. Ook hij heeft aangifte gedaan bij de politie. Die hebben zelfs een persbericht uitgegeven waarin wordt gewaarschuwd voor de vrouw.
De vrouw weet, als ze eenmaal een man in huis heeft, de deur op slot te doen en de mobieltjes van haar slachtoffers te verstoppen.
De nymfomane zou psychisch in de war zijn en een onvervulde kinderwens hebben.
Bron... uiteraard!
Ze is Duits....quote:Op maandag 30 april 2012 16:41 schreef Ziba het volgende:
Waarom moet ik hierom lachen?Het is sneu voor die mannen. En vreemd, je zou toch denken dat een man een vrouw wel aan kan. Fysiek. Dus ook zou kunnen vluchten (al is de deur op slot, er is altijd wel een manier). Of is het zo'n grote dikke vrouw.
Dus? Misschien dat je in verwarring bent met Oostduitse sportvrouwen van enkele decennia terug...quote:
De situatie is natuurlijk een beetje grappig. Maar het is ook een beetje hypocriet, want als een vrouw zoiets zou overkomen, enz.quote:
Dat is geen normale vrouw. Zou inderdaad wel een foto van d'r willen zien. 8 keer seks in 5 uur. Dan ben je wel helemaal van god los. Die is niet te temmen door een man.quote:Op maandag 30 april 2012 16:41 schreef Ziba het volgende:
Waarom moet ik hierom lachen?Het is sneu voor die mannen. En vreemd, je zou toch denken dat een man een vrouw wel aan kan. Fysiek. Dus ook zou kunnen vluchten (al is de deur op slot, er is altijd wel een manier). Of is het zo'n grote dikke vrouw.
was maar een grapje manquote:Op maandag 30 april 2012 16:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dus? Misschien dat je in verwarring bent met Oostduitse sportvrouwen van enkele decennia terug...
Niet op mijn (half-)Duitse teentjes gaan staan!quote:
Is voor een Fokker al een waanzinnige eindscore.quote:
Ik ben half Oostenrijker. Weet zelf ook wel dat Duitsland vol zit met lekkere grietjes. Moest gewoon denken aan een imitatie van Bart Simpsons: [imitating a German woman] Kiss me or I'll crush you!quote:Op maandag 30 april 2012 16:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Niet op mijn (half-)Duitse teentjes gaan staan!
Ik heb ook Duits bloed ja..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 april 2012 16:53 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ik heb ook Duits bloed ja..ZING!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Follow my ass on facebook @blikjebierindew
Ik vind helemaal mooi!
quote:Op maandag 30 april 2012 16:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben overigens wel benieuwd naar de vrouw. En zouden die mannen niet beter gewoon met het plaatselijke voetbalelftal langs kunnen gaan. Iedereen tevreden, toch?
Als het een vrouw is het altijd minder erg. Hoe hypocriet.quote:Op maandag 30 april 2012 16:40 schreef TheFastOne het volgende:
Episch. Benieuwd wat ze hiermee gaan doen. Want het wordt al aangeduid als nymfomane terwijl ze gewoon een verkrachtster is.
Inderdaad ja, kan ook zo snel niks vinden op google.de hierover maar mijn duits vocabulaire is ook niet alles, maar denk dat het bullshit is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |