Gedraag je eigen dan ook eens als een manquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij weet wel wat een man lekker vindt ;$ :$
Ik juist niet. Wakker geworden?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waarom ben ik stiekem benieuwd? Brainwashed?
Sir yes sir!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gedraag je eigen dan ook eens als een man
Zo een kapsel heb jij ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:38 schreef Michhas het volgende:
Hoe krijg je het haar zo & Adidas.
Blijft mooi deze
Foto's negers, wie heeft meetings nodig. Ik ben je motherfucking stalker G.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoe the fuck weet jij dat nou, je hebt mij nog nooit gezienMensen met zo'n kapsel
Denken dat michhas zo'n kapsel heeft.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Foto's negers, wie heeft meetings nodig. Ik ben je motherfucking stalker G.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Foto's negers, wie heeft meetings nodig. Ik ben je motherfucking stalker G.
Kees Kloost.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Denken dat michhas zo'n kapsel heeft.
Dat was hap slik weg ofnie?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Denken dat michhas zo'n kapsel heeft.
Eerder MauMau toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Happen doen we, dat slikken laten we wel aan jou over.
Zegt de boy die uberhaupt nog nooit een meid versiert heeft.quote:
Hij verzint iig geen verhalenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zegt de boy die uberhaupt nog nooit een meid versiert heeft.
Neger, je bent ver van huis. Kijk al uit naar je verhaal van komende weekend.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zegt de boy die uberhaupt nog nooit een meid versiert heeft.
Ik ook niet. En als je dat denkt dan lees je ze toch niet? Dat jij niks meemaakt wil niet zeggen dat anderen niks meemaken.quote:
Ik zal m'n best doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Neger, je bent ver van huis. Kijk al uit naar je verhaal van komende weekend.
Goed dat je dat zegt pauperquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ook niet. En als je dat denkt dan lees je ze toch niet? Dat jij niks meemaakt wil niet zeggen dat anderen niks meemaken.
[..]
Ik zal m'n best doen.
Moord en doodslag hier.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ook niet. En als je dat denkt dan lees je ze toch niet? Dat jij niks meemaakt wil niet zeggen dat anderen niks meemaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |